Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ENSKAT torstai (on muuten kummallinen nimi päivälle annettu)

24.08.2006 |

Het alkuun miljoonasti onnea Niameylle ja koko perheelle, taitaa olla kova rutistus takana. Tulehan kertomaan miten sujui jahka jaksat :)

Mulla tuli taas käytyä synnärillä. Oksentelin eilen koko päivän ja illalla menasin pyörtyä. Lisäksi tärisin ihan kamalasti. No siellä oltiin taas käyrillä. Ei mitään vikaa vauvan tai minun voinnissa. No oli mulla taas paineet hieman koholla... mutta ei erityistä. Ilmeisesti mulla alkaa vaan kunto pettää tän raskauden suhteen ;)

Oli ihan kivakin käydä siellä nimittäin lekuri tahtoi sitten kahtoa alakerran tilanteen.. ja ylläripylläri, mun supistukset on saaneet jotain aikaan. Kohdunkaula edelleen kiinni ja kiinteä, mutta kanavaa vain 0,5cm jäljellä. Tämä ei EHKÄ mene yli aikaiseksi, vaikka niin pelkään.

Hee, sain äsken ihme kohtauksen .. mun oli pakko laittaa Pikku-Pupulle ensi sänky valmiiksi. Tuli hyvä mieli kun sain jotain tehtyä.

Maanantaina olis taas neuvola... sen jälkeen Pupuli saa miun puolesta vaikka syntyä! Pahoittelen omanapaisuutta.

T: Ull-Maij & Pikku-Pupu rv 37+3

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä täällä lukemassa teidän kuulumiset että ei taas putoa. :-) Mulla vaan tää tekstuaalinen ylitarjonta aiheuttaa sen, etten tahdo jaksaa lukea, painaa mieleen tai kirjoittaa enää työpäivän päälle yhtään mitään!! Onneksi vielä ei ole oppilaiden aineita luettavana. :-P

Älkää sit ihmetelkö tätä mun suomen kieltä täällä palstalla, oon ehdottomasti sitä mieltä että keskustelupalstalle pitää saada kirjoittaa keskusteluun sopivaa kieltä... Eli puhekieltä käyttelen kyllä ihan reippaasti ja suosittelen sitä täällä muillekin tässä yhteydessä!

Mörötin, olipa hyvä että sun suppareihin saatiin apua siellä sairaalassa ja että ottivat asian vakavasti! Helpottavaa myös kuulla, että tilanne alapäässä oli edelleen niin kuin pitääkin.

Ihanalta kuulosti AinoAuroran koiran touhut. Voi kun olis itselläkin työ, johon sen koiruuden voisi tuoda mukaan! Vanhemmilla on siis täällä dogi, joka on tosin päivät ulkona tarhalla mutta on silti tosi seurallinen tyttö ja aina itkee kamalasti kun lähdetään pois! :-( Se on ajokoira, ja tiedättekö sen ulinan mitä ne päästää joka tilanteessa... Se voi olla tosi sydäntä särkevä, jos tuntuu, että se siellä yksinäisyyttään vinkuu. Pahinta, että porukat ei oikein tunnu tajuavan, että koira on oikeastaan kuin pieni lapsi eikä se tajua, miksi se jää yksin vaikka eilen olis ollu miten hauskaa! Mun ja veljien on pakko vähän kovettaa sydäntä täällä kun se koira on vanhempien ja niiden se pitäisi myös hoitaa. Isää se kaipaa kaikista eniten, kun ne on mehtäkaverit ja muutenkin eniten yhdessä.

Huokaus. Meillä Pikku-L potkii ja möyrii tasaiseen tahtiin, myös oppituntien aikana... Miten Amy ja ykkösope, olitteks te töissä vielä... Kun teillä on ne isommat mahat, niin miten pärjäätte töissä niiden kanssa? Tai onko kovin erilaista olla töissä masun kanssa kuin ilman? Pienempien oppilaiden kanssa saa varmaan pujotella pulpettien välissä vielä enemmän kuin näiden lukiolaisten.

:-) Kiitos meseosoitteista, poppis ja Amy, mä yritän viikonloppuna päästä käymään sielläkin! Ja nythän on enää reilu viikko tapaamiseemmekin! Jeah!

Lämpimin terkuin Ladie ja pikku L uudella viikolla 25+0!

Vierailija
22/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meseosoitteita, eli mun aauroraa79(at)hotmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD0000]En ole enää yhtään pirrinen! Kämppä on siisti ja puhdas pyykki tuoksuu. Kissutkin makaavat kaikki nätisti, eivätkä karvasta mihinkään =D On kyllä aika perjantainen olo..pitää toistella itselle, että onkin vasta torstai!

Iisa on tosiaan kirinnyt sen meidän erottaneen päivän kiinni jossain vaiheessa =) Mäkin muuten annoin vaunuasian hoidettavaksi miehelle kun se jaksaa lueskella vertailuja ym. =)

MiaMikille onnea äippälomasta! Ei tossa enää montaa viikkoa olekaan ' yksin' vietettäväksi! =)

Möröttimelle paljon lepoa! Ei ihan vielä päästetä Otsoa maailmaan! =)

Kesis: mulla oli kans rinnat kauheen arat alussa! Jatku tonne viikolle 15-16..Yölläkin piti liivejä pitää kun yöpissille mentäessä piti kaksin käsin muuten pidellä tissejä ja housujen kanssa oli ongelmia =)

Amy on ollut kauheen ahkera noiden siivousten kanssa! Huh =)

Elina oli hauskasti kääntäny vauvan taskulampulla! Mies oli ihan tohkeissaan kun luki eilen vaukirjasta, että vauva reagoi valoon..Se kans suunnittelee taskulamppuleikkejä =)

Piuh. Viimeiset pyykit ois valmiina ja leffa odottaa katsojaansa eli lopettelenpa taas tähän.

Mukavaa torstain jatkoa ihanat!!!

t. poppis ja räpätti rv18+1 *taas omana itsenään hyvällä tuulella* =)

Vierailija
24/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kovasti Niameylle ja koko perheelle suloisesta pikku neidistä!!! Tulehan kertomaan kuulumisia jahka jaksat ja ehdit.

Tänään oli se toinen neuvola ja viikkojen tarkistus. Nyt oli se mun oma terkka ja sanoi heti, ettei voi ne viikot pitää paikkaansa mitkä viimeksi se terkka laski. Eli nyt viikkoja 9+4, lähellä niitä mun omia laskelmia. Muutenkin kaikki arvot oli ok. paino oli laskenut ja siitä se täti mulle vähän mainitsi.. Kumma vaikka tuo maha on niin iso, että ajattelin jo lihoneen 10 kg.

Ultrassa pikkuinen kölli selällään, syke näkyi ja lopuksi se vielä intoutui heilumaan siellä. Pienet kädet ja jalat vispas miten sattuu. Se oli niin ihanan näköistä!!!

En ole paljon pariin päivään kommentoinut, kun olen ollut ihan " kusi sukassa" tuon ultran takia. Onneksi kaikki oli hyvin. Omaa napaa tulee nytkin, vaan nyt taas niin hyvällä mielellä, että palailen taas kehiin.

Pakko kertoa teille, että odotetaan tuon Kismetin kans serkuksia viikon, parin lasketunajan erolla :)

Niin, että esiin sieltä Kismet ja esittäytymään!! Sinut on nähty :)

T: Onnesta soikea Yedo viikoin 9+4

Vierailija
25/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siis pitäisi olla pakkailemassa ;)

Yedo, kiva että kaikki oli ultrassa kunnossa!

Ja Osse, toisaalla kyselit teatterissa jaksamisesta. Mä juuri varasin liput Pähkinänsärkijään joulukuun alkuun, viikkoja silloin tasan 37 (tai 36+3 toisen laskutavan mukaan). Mutta tuo näytös on perhenäytös, kestoa baletilla vain vajaat kaksi ja puoli tuntia, ja siihen vielä väliaika. Eli enköhän mä sen reilun tunnin kerrallaan jaksa, jos nyt yleensä olen vielä yhdessä kappaleessa silloin :)

Nyt pitäisi mennä hinkkaamaan suihkun laattojen välit puhtaaksi jollain superhyperaineella ja harjalla, ne on ihan mustina eikä HOAS tykkää!

Kandi & aktiivinen muhku

Vierailija
26/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linjoilla jälleen ;)

Hei onnittelut muuten Niameylle vauvasta! :)

Tuossa teidän vanhoja viestejä yritin vähän lueskella niin Sippuliinilla taitaa ainakin olla H-hetki jo lähellä.

Itsekin MiaMik ihmettelin alkuun ettei supparit olleet tehneet mitään vahinkoa, vaikka parempi tietysti niin päin, muuten tässä ei oltaisi kotona. Samaa puhuin myös kätilöille kun protestoin osastolle jäämistä ja erityisesti sitä vuodelepoa. He kuitenkin selittivät minulle, että kukaan ei osaa ennustaa, miten ne supistukset vaikuttaa. Voi olla, että tänään on vielä paikat tiukasti kiinni ja huomenna voisikin olla se tilanne, ettei supistuksia saataisi rauhoittumaan ja vauva syntyisi ennen aikojaan. Mullehan siellä sairaalassa töytyytettiin sitä estolääkitystä samantien, kun aloin tuntea muutakin kuin mahan kovettumista ja se kyllä nopeasti auttoikin eli mielestäni supistelu ei ehtinyt tehdä tuhojaan kun se pysäytettiin heti alkuunsa. Yritän saada nyt parin viikon sisään jonkinlaisen kontrollin, miten supistukset nyt sitten kotona paikkoihin vaikuttaa kun niitä ei tosiaan saa samalla tavalla lopetettua. Varman päälle sitä haluaa joka tapauksessa ottaa, että vauva saisi kasvaa vielä useamman viikon kohdun suojissa ja että itse säästyisi sairaalalta. Vaikka hoitohenkilökunta sairaalassa oli aivan ihanaa, siellä tuli ihan hirveä ikävä miestä ja kisuja, aika pitkäksi ja yöunia ei saanut nukuttua kuin nukahtamislääkkeen avulla :(

Itselle kyllä jäi kieltämättä vähän kurja olo siitä viimeisestä lääkärin tapaamisesta, kun hän mitätöi ne minun supistelut tosiaan juuri sen takia, että eihän ne ole edes mitään tänne alakertaan tehneet. Että se nyt kuulema on vaan minun oma ongelma jos kipua tuntuu :( En ole kuitenkaan niitä ihmisiä, jotka turhasta valittaisi ja jos vain minun hyvinvointi olisi kyseessä niin olisin mennyt takaisin töihin jo kauan sitten. Minun tehtävä on kuitenkin suojata tätä vauvaa ja turvata hänelle vielä monen monta viikkoa aikaa valmistautua elämään kohdun ulkopuolella. Voihan se hyvinkin mennä niin, että synnytän vasta lasketun ajan tienoilla tai jopa sen jälkeen. En kuitenkaan antaisi itselleni ikinä anteeksi, jos vauva joutuisi tehohoitoon ennenaikaisen syntymän vuoksi ja sen takia, että en luottanut oman kropan tuntemuksiin vaan rehkin supistuksista huolimatta.

Tosiaan omatkin tuntemukset tämän levon ja sairasloman suhteen ovat ristiriitaiset ja hyvinä hetkinä tuntuu, että minäkin täällä vaan makoilen. Sitten kun kivut alkaa ja ne vaan kovenee kaikesta levosta huolimatta, sitä toivoo kädet ristissä, että älä nyt vaan synny vielä!

Tällaisin ajatuksin,

Mörötin

27/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että torstaita vaan täältäki!

Mun piti kamalasti kommentoida, mutta pää on nyt niin laho, etten muista juuri mitään mistään.

Niameyllä oli iiiihana pikutyttö :)

Onneks Mörötin pääsit jo kotiin lepäilemään. Nyt sit vaan rauhassa oleskelet, niin jospa vauvakin malttais pysyä vielä vähän aikaa masussa.

Heh, on muuten hassua ku oon lukenu noita teidän tapaamisjuttuja, että aika monen kohdalla se kiinnostus ei oo heti syttyny, ku ootte tavannu. Mutta miehet on vaan niin sitkeitä, ettei oo antanu periks :)

Hmph, mua jäi häiritseen toi meidän neuvolan touhu. Ku oon lukenu teidän neuvolakuulumisia, niin kaikki ootte perillä missä tarjonnassa teidän vauvat on. MIKS mulla ei oo hajuakaan?? MIKS mulle ei koskaan sitä sanota? Tää ei oo reiluu ollenkaan. Mulla ei oo mitään hajua onko vauva tuolla poikittain, pääalaspäin vai perätilassa. Pystyykö sen itse jotenki päätteleen miten se siellä majailee? Oon kai jotenki hölmö, ku en oo edes tajunnu kysyä sitä neuvolassa. Ärsyttää.

Joo, lähen tästä viemään pyykkejä kuivumaan. Oon tänää ahkeroinu ja pessy meidän talvivatteita :)

-Larsku 32+4

Vierailija
28/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt pääsin " jyvälle" tästä teidän keskusteluketjusta...Aamulla tuossa kirjottelin ihan oman otsikon alle...Jospa sitä nyt löytää teitä muita enskoja paremmin...:)

Tosiaan ollut semmonen yllätysten viikko tämä viikko. Miekkoseni ihanaiseni laitteli itsekin omille lähisukulaisilleen viestejä tulevasta lapsosesta...Laittoi siskolleen Yedolle viestin " onneksi olkoon, sinusta tulee täti" , johon Yedo oli kommentoinut muutaman viestin jälkeen " onneksi olkoon, sinusta tulee eno" . Kyllä siinä vähän oli jänskä olo. Kummallakin vielä ensimmäinen tulossa ja tässä vaiheessa näyttää, että Yedo tulisi saamaan pikkuisensa pari viikkoa ennen minua. :) Tuleva pappa isän puolelta sai tiedon viestillä ja oli todella yllättynyt, hyvä että Yedo säästää omaa yllätystään vielä parilla viikolla...hehheh. Muuten olisi pitänyt tulevalle papalle soittaa ensiapuryhmä siltä varalta, että kaksi uutista papaksi tulemisesta olisi ollut suurempi yllätys kuin yksi...No, on siinä tulevalla enollakin sitten ihmettelemistä kun kertomisen aika koittaa.

Pitääköhän sinne tilaisuuteen varautua sikareilla ja shamppanjapullolla, me Yedon kanssa voitas sitten varmaan maistella karpalomehua piilotettuna siideripulloon (hehheh) ja syödä lakritsipiippuja.

Minä taidan olla hieman erilainen enskatar täällä, sillä mulla ei oo ollut minkäänlaista vauvakuumetta, eikä oikeastaan ole vieläkään...:) Toivottu se kuitenkin on, siis TIETENKIN, mutta jos ei ikää alkaisi jo olemaan ihan sopivasti, niin olisin varmaan siirtänyt " hankintaa" vieläkin tuonnemmaksi...:) Jospa sitä Yedon kanssa pääsisi eka ultran jälkeen ens torstaina kuumeilemaan johonkin putiikkiin pienten vaatteiden merkeissä. Sitä ennen en tohi vielä alkaa liiaksi miettimään mitään. Kirjoitellaan lisää ja eiköhän tässä opi porukkaa tuntemaan vielä minäkin.

t. Kismet79 8+3 (?)

ps. Käykääpä www.ikea.fi sivulla, siellä oli kivoja huonekaluja lastenhuoneeseen...(niin että en oo vielä tohtinu katella mitään...hehheh)

Vierailija
29/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkipuihin voimia ainakin Kandivaiheelle ja Auroralle.

Poppikselle voimia " kaaoksen" keskelle.

MiaMik: voiskohan se huimaus ja heikotus johtua alhaisesta verenpaineesta tai hemoglobiinista. Ja onnea äippäloman alun saavuttamisesta. Mä odotan sitä kuin kuuta nousevaa... Ajattelin tehdä sellaisen kamman, josta otetaan aina piikki pois kun päivä vaihtuu :)

Niameyn vauva oli ah niin suloinen... ja mikä ilme :) :) :)

Mörötin: ihanaa, että olit päässyt kotiin ja toivotaan, että Otso saa paljon lisää viikkoja ennen kuin tulee ulos.

Omassa elämässä tapahtunutta:

Ihanaa vapaapäivä... Kyllä olikin jo rankkaa olla kolme päivää putkeen töissä. :) Jalat oli välittömästi aivan turvonneet kun työssäni joudun seisomaan koko ajan.

Eilen oli muutenkin aivan kauhea päivä. Nivusiin sattui ja keuhkoja ahdisti. Mahassa möyrittiin ja muutenkin olo oli kuin kirjaimellisesti raskaana olevalla. tänään onneksi helpompi päivä. kuitenkin vielä tuohon oikeaan kylkeen pakottaa tosi paljon.

Osoite meseen on siis heidiax@hotmail.com

lisäilkää osoitteeni ihan vapaasti listaan...minä kun en enää löydä teidän osoitteita, joita minulla ei vielä ole.

Mukavaa loppuviikkoa

Heidi <3 Toukka 28+4

Vierailija
30/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vauvauutiset tulee silloin kun en pariin päivään ole linjoilla..

NIAMEYLLE ja isille paljon onnea pikkuisen prinsessan syntymän johdosta!! Vihdoin pitkä odotus palkittiin :)

Mörötin oli onneksi päässyt kotiin ja kaikki tällä hetkellä hyvin. Toivotaan että kaikki sujuu hyvin ja pikkuinen saa viikkoja vielä paljon lisää! Nyt vaan lepäilet ja annat vauvelin kasvaa :)

Kandillakin oli kipuilua ja vuotoa.. Toivotaan että tilanne rauhoittuu, ja jos mahdollista oireilun syy selviää. Olipas sulla kurja sähkömieskokemus.. Turhauttavaa kun joutuu heräämään " turhaa" ! Tuli mieleen, kun mulle kävi kerran niin, että kerrostaloyksiössäni aiheutin jonkin sulakkeen palamisen sulattamalla kahvinkeittimen kiinni hellaan.. Jääkaapista meni sähköt, ja jouduin soittamaan talonmiestä

hätiin. Miestä ei alkanut kuulua pariin tuntiin, ja oli jo pakko alkaa valmistautua illan opiskelijarientoihin. Kävin suihkussa ja puin, sitten aloin meikkaamaan. Jostain syystä meikkasin ensin toisen silmän kokonaan valmiiksi (yleensä ensin molemmat kulmat, sitten luomet, sitten ripset jne.) Eiköhän juuri toisen silmän valmistuttua ja toisen olleessa vielä kokonaan " alaston" , ovikello vihdoin soi ja pakko oli päästää talonmiehes sisään. Olin varmaan aika friikki näky toinen silmä vahvassa meikissä, ja toisessa hädintuskin vaaleat ripset ja kulmakarvat havaittavissa :D Yritin kyllä pitää päätä vähän vinossa ettei molemmat silmät näkyisi..

Kyseessä oli vielä joku talkkarin apupoika, nuori mies, joka hiukan ihmetellen sanaakaan sanomatta vaihtoi sulakkeen ja häipyi.

Tervetuloa Kismet! Vai että Yedon vauvalle serkku tulossa :)

G: Että miksikö tämä ammatti. No kaipa mun kohdalla hoitoalaa voi jollainlailla kutsumukseksi sanoa, vahva hoivavietti.

Tänään on tämän viikon ainoa vp, ja pakkohan se oli käyttää hyödyksi.. Eli siis siivoiltu ja pyykkiä pesty on täälläkin, mutta nyt on tyytyväinen olo kun on saanut jotain aikaiseksi. Ei työpäivän jälkeen nykyään jaksa enää mitään fyysistä tehdä, eikä viitsi, että massu saa levätä.

Ai niin, teille jotka ootte laittaneet meseosoitteita, piti sanomani, että oon lisännyt teidät omaan meseeni, ja jos ihmettelette kuka kumma oudon niminen sinne on ilmestynyt niin se olen minä :) En myöskään viitsi laittaa sitä tähän, koska se on mun oma s.postiossa. Tulen sinne jossain välissä seuraa etsimään, mutta nyt täytyy lähteä pois koneen äärestä, luin pinoja niin kauan että ihan alkaa päätä särkemään :)

Viipero & Kaapo rv 29+3

Vierailija
31/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan käymään.. Eipä ole mitään ihmeempiä uutisia täältä suunnalta.

Tänään vauva potki oikein urakalla ja työnsi jotain osaansa tonne vasempaan kylkeen, mies vaan naureskeli et mun maha näyttää ihan epämuodostuneelt.. Aika häijyn näköstä, kun kaveri meinaa tulla läpi:D heh.

Niameyn prinsessa on tosiaan aivan ihana! :) Niin pieni ja lutuinen.

Mä suunnittelin tossa, jos yrittäis alkaa taas vähän liikkumaan,kun kesän aikana en oo liikkunu oikeestaa ollenkaan. Ja sen kyllä huomaa:(

Mut kun toi selkä ollu niin kipee. Ja nyt oon huomannu et kun kävelee, ni saattaa alkaa supistamaan tai sit särkee mahaan. Ni oon yrittäny ottaa ihan vaan rauhallisesti.

Mut nyt on tullu syötyä epäterveellisesti, kaikkea hyvää.. Ja tulee ihan ahdistunu olo,ku sitä painoo seurataan niin tarkkaan. No kiloja tulee sen verran ku tulee.. Ja kyl mä tiiän pääseväni samoihin mittoihin ku aikasemmin,sen oon päättäny:) Sit kun pystyy niin alkaa taas käymään salilla. Ja vaunulenkkejä pitää tehä ja paljon. :)

pöh.Nyt painokeskustelut sikseen..

Niin kandilla ja jollain muullakin (oisko ollu Aurora?) ollu kans selkä pipi. No toivotaan,et helpotusta on luvassa viimeistään sitten kun vauvat syntyy:) Niin mä ainaki toivon. Yritän kestää sinne joulukuuhun asti näitten selkävaivojen kanssa.

Oli lisää galluppeja.

Me asutaan aika pienellä paikkakunnalla (vaikka aikomus kyllä muuttaa täältä pois jossain vaiheessa.. mä jo asuin pari vuotta toises kaupungis,mut palasin ku saatiin hyvä asunto)

Niin tutustuttiin baarissa kuitenkin. Toi mies on vanhempi mua ja aatteli etten varmaan oo kiinnostunu. Mut olinhan mä. Vei jalat melkein alta:) Ja vaikka mä olin tienny ton mieheni jo kauan aikaa niin luulin silti nuoremmaksi. No silloin seurustelin vielä toisen äijän kanssa,mut sit erottiin.. Oltiin silloin jo joku kuukausi hengailtu paljon samassa porukassa ja me alettiinkin sitten seurustelemaan tän ihanan nykyisen kanssa. Ja tää suhde on vaan parantunu koko ajan. :)

Ja olen opiskelija.. Sosionomiksi pitäis valmistua tossa joskus muutaman vuoden päästä sitten:) Luokanopettajaksi meinasin ensin,mutta ei oo tarpeeksi hyvät paperit. Tai siis on niin huonot paperit etten pääse. Pitäs kerätä lisäpisteitä aikas paljon.

Juuh. Anteeks oli nyt tosi oma napainen viesti. Mut luin kyllä kaikkien kuulumiset. Oli tosi paljon tekstiä. Ootte te kyllä aika ahkeria kirjottajia:D

Haleja.

lara ja pikkunen 24+2

Vierailija
32/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pitäny jo pitkään laittaa tänne toi meidän meseosote, mutta en oo ikinä muistanu. Eli se on tahvo_99@hotmail.com.

Burde ja Penni-Enni 34+4

PS. Mulle tuli syödessä taas semmonen " oikee" supistus. =) Aika jännää... Se oli vasta mun toinen kipee supistus, ni jaksan niistä vielä innostua. :D Niitä kivuttomia kovettumisia on kyllä ollu, mutta ei tosiaan noita oikeita... =)

Vierailija
33/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennekuin unohdan, toivotan Kismetin tervetulleeksi! Ja nyt tekee mieli suklaata ;))

Kaikenlaista kivaa juttua oli taas pinossa, mitä piti kommentoida, mutta pää on ihan tyhjä...

Siivousintoilijoita kaivattais täälläkin! Mä en vaan töitten jälkeen jaksa, ja viikonloputkin on jotenkin kiireisiä aina... Vaikka viime viikolla saatiin sentäs makkaria järjesteltyä ja Ahaan sänky pystyyn. Nyt pitäis jatkaa tätä " pintaa syvemmältä" siivousta ja käydä vaatehuoneen ja kirjoituspöydän laatikoiden kimppuun... Ahaan omaisuus kun pitäisi jonnekin saada sijoitettua, toistaiseksi se raukka ei oikeestaan omista muuta kuin äp-laatikon sisältöineen ;)

Hyvä että Mörötin on nyt taas kotosalla! Lepää nyt ja kasvata rauhassa Otsoa vielä monta viikkoa!

Niameyn tyttö on ihan ylisöpö!!!! Heti osas niin kauniisti poseeratakin :)

Meikäläisellä olis vielä kome viikkoa (ja yks päivä) töitä ennen äippälomaa... Motivaatio vaan on edelleen kadoksissa... Ja Ahaa raukka varmaan pelästyi tänään, kun oppilaat melskasi urakalla ja ope kans ;) Ei pieni oo kesälomalla tottunu moiseen! Pitäiskin varmaan vedota luokassa siihen, että vauva pelästyy jos eivät oo hiljaa ;))

Alkaa tosiaan toi töissäolo jotenkin tuntua jaloissa mullakin. Toisaalta siellä on ihan kivaa ja jotenkin jaksaa ihan hyvinkin, mutta iltapäivällä aina huomaa, ettei se enää ihan niin kevyttä hommaa ole... Vaikka liikuntatunnit vedänkin " laiskasti" eli laitan vaan oppilaat pelailemaan jotain ja seison itse kädet taskussa kentän laidalla. Eilen olin aivan katkipoikki, kun kuuden oppitunnin lisäksi jouduin vahtia pihalla kaikki välitunnitkin... Ja tunneillakin on " pakko" heilua, ei siitä opettamisesta istuenkaan mitään tule.... Mieli tekis jäädä pois jo aiemmin, mutta jotenkin sitä sitten miettiii, onko se kuitenkaan ihan oikein, kun olo on enimmäkseen ihan hyvä kuitenkin... Että tätä samaa mä vaan aina jauhan :/ Ei ihme jos alatte jo kyllästyä ;)

Kukas se valittikaan, ettei tiedä mitenpäin kaveri masussa majailee... En mäkään tiedä! Lääkäri jotain pari viikkoa sitten kirjoitti neuvolakorttiin, mutta ne koukerot voi merkata ihan mitä tahansa, ja mitään aiheeseen viittaavaa se ei ääneen sanonut! Ainakaan kovin korkeelle ei potkut tunnu, joten varmaan siellä ollaan jotenkin poikittain :)

Päiväunet ois tänäänkin ollut paikallaan, mutta kävin töiden jälkeen jälleen kerran metsästämässä itselle vaatteita, tosin tuloksetta, ja meni ohi päiväuniaika :) Onneksi huomenna on perjantai!!!

t. Ope + Ahaa rv 31+3

Vierailija
34/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olin kirjottanut plääh, no suurinpiirtein piti sanomani että:

Niameyn vauva on sitten aivan ihana söpöliini! onnee toistamiseen!

Yedolle onnittelut onnistuneesta ultrasta, hienoa että kaikki hyvin sielä:)

Poppikselle onnittelut suursiivouksesta, täytyy oikein ihalla tota energiaa, kun täällä työpäivän päälle maataan lähinnä sohvanpohjalla kuvotusta tuntien ja asunto kuin pommin jäliltä mikä todellakin vaivaa ;)

Oma nt ultra on varattu parin viikon sisään Brunolle 3d/4d nä ja jos kaikki menee hyvin varaan hälle vielä myöhemmin toisen rakenneajan.

Nyt siis odotellaan ja odotellaan, tää aika on semmosta epätietoisuuden aikaa tosin kuvotus muistuttelee että jotain kai tapahtuu.

vinkki kaikille VAU-kirjattomille, menkää ihmeessä kurkkaan vaukirjan nettisivuja, ehkäpä sieltä saa samat jutut kuin neuvolastakin.

hyviä vointeja kaikille

nauku

Vierailija
35/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 9+3

Vierailija
36/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF00FF]Ihan ensimmäiseksi ONNITTELUT NIEMEYLLE JA ISÄLLE PIKKU PRINSESSASTA!! Minäkin täälä ilmottaudun innokkaaksi odottajaksi kuulemaan synnytys kertomuksen, kunhan jaksat sen meille tulla kertomaan. Oli kyllä todella suloinen tyttö!

Jaahas, jos sitä koittaisi sitten hieman kommentoida teidän muiden kirjotuksia¿

Ull-Maijlle tsemppiä loppu raskauteen! Taitaa sinullakin olla jakautuminen jo lähellä;)

Kandille myös tsemppiä!Kovin ikävältä nuo sinun kipuilusi kuulostaa! Noh, toivotaan, että kaikki on kuitenkin kunnossa. Onneksi tunnet muhkun liikkeet, varmaan se helpottaa edes jonkin verran noiden kipujen keskellä!

MiaMik:lla oli mamma-loma alkanut, nautihan nyt ¿lomasta¿ vaikka tuo mammaloma taitaa hieman muista lomista poiketakkin;)

Möröttimelle myös tsempitykset täältä ja toivotan supistelematonta loppu viikkoa;) Toivottavasti saat jatkaa massun kasvattelua ihan koti oloissa. Kurjia ovat nuo sairaala reissut!

Kismetille tervetuloa joukkoon parhaimpaan;) Nyt vaan sitten meidän muiden mukana masua kasvattelemaan!

Voi pöh.. minullahan todettiin siinä rakenne ultrassa se osittainen eteis-istukka ja se lääkäri antoi suosituksen kontrolli-ultraan rv 28. Noh, kerroin tästä omalle neuvola tädilleni ja hän laittoi lähetteen jyväskylään äitipolille tiistaina (mukana oli ultrakuva). Nyt sitten tänään jo tulla tupsahti kutsu sinne äitipolille 5.9 JO!!!! Heti iski kauhea paniikki, että miksi niin aikaisin, kun itse ajattelin tosiaan, että sitten kahden kuukauden päästä¿ Toisaalta, ihanaa päästä sinne ja päästä taas kurkkimaan tiitin yksiöön, mutta silti minua vaivaa, että onko joku vinossa, kun näin nopeasti sinne kutsuivat.

Mies kyllä on koittanut minua rauhoitella, mutta kuitenkin on aikas epävarma olo. Noh, nämä murheet ei taida raskaudessa loppua ollenkaan.. ja niin kuin joku sanoi, syntymän jälkeen ne huolet vasta alkaa!

Nyt taidan mennä sohvalle löhöilemään ja katsomaan salkkareita;) Ei tässä mammassa ole virtaa tänään mihinkään järkevään riittänyt. Tuo opiskelijan ohjaus on melko haasteellista, kun haluaisi olla hyvä ohjaaja.. sitä rupee kyseenalaistamaan omaa työskentely tapaansa kummasti, kun joutuu toiselle ohjaamaan näitä hoitotyön saloja;)

Jep, ei näytä mitään järkevää tekstiä syntyvän.. taitaa olla parempi mennä niitä salkkareita katsomaan.

t.siru ja tiituli rv 19+2[/color]

Vierailija
37/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiitos tervetulotoivotuksista.

ykkösope: nimimerkkini varmaan juontaa jotenkin lapsuuden kismet-himosta...:) Nykypäivänä en kertakaikkiaan saata syödä suklaata, ehkä kerran puolessa vuodessa iskee pakotus ostaa kaupasta joku " pötkö" , mutta muuten ei kyllä käy mielessäkään. Jospa sitä sillon kersana söi itsensä yli suklaasta...hyvä näin. Suklaanhimokin kyllä tässä olotilassa voi yllättää millon vaan...

Tässäpä nämä ensimmäiset päivät menee odotellessa vaan. Ei osaa vielä kirjotella juuri mistään ennekun kaikki on varmaa. Täällä teitä näyttää olevan monen ikäistä ja pitkin suomea. Mutta onneksi kaikilla on jotain yhteistä, ensimmäinen vauveli.

Mutta nyt sohvalle lötköileen, ei jaksa taas muuta hommailla. Jospa se lenkkeilyinnostus tässä vielä lähtee käyntiin, Yedo on ainakin kovasti " komentanut" liikkumaan...:)

Muimui, kuulemisiin

Kismet79

Vierailija
38/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...piti vielä jatkaa hieman. Kiitos kiitos sinullekin. Toivottavasti se masu kasvaa tässä että tietää kaiken olevan ok. Tässä vaiheessa ei oo oikein muuta kun julmettua turvotusta, menkkamaista juilintaa mahassa ym...Naama kukkii niin, että aamullakin piti tunkea otsaan kamala kerros pakkelia että tuo hirveä " sarvi" otsassa ei kovin paista...:) Kait nämä on niitä raskauden mukanaan tuomia inhottavia välttämättömyyksiä...hehheh

Vierailija
39/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, neiti ihanainen on Niameyllä! ihana.

Tervetuloa Kismet! hassua kun tunnette oikeasti toisenne yedon kanssa... vaikka eihän sitä tiedä jos mäkin vaikka vahingossa tunnen jonkun teistä oikeasti tai joku muu jonkun muun...

Niin juu amy oli ihmetellyt tuota mun laskettua aikaa, niin se vaihtui ekassa neuvolassa ja on siis 24.1.07 niinkuin poppiksellakin, olin ilmoittanut tänne jo sen toisen minkä olin itse jostain hatusta kai vetänyt ennen ekaa neuvolaa... siinäpä siis syy tähän. voisikin käydä vaihtamassa sen LAn sinne sittelyyn, oikea siis 24.1.

Vaikka toisaalta henkisesti odottelen meidän pikkuista syntyväksi vasta helmikuun puolella, koska kaikki merkit viittavat siihen että voi mennä yliajalle, esim. että raskaus näkyi testissä vasta aika myöhään, ultrassa vauva oli pienempi kuin viikot mutta laskettua aikaa ei vaihdettu silti ja meidän suvussa on tavattu mennä yliaikaisiksi. Itsekin olin sen 2 viikkoa myöhässä ja käynnistettiin kuulemma kaksi kertaa, mut en sittenkään viitsinyt syntyä, äiti muistelee aina niitä aikoja, eikä kovin hyvällä edes.. :)

Mutta eihän noista tiedä.

jeps, mutta lähettäkääs tännekkinpäin sitä siivousintoa! oon maailman laiskin siinä asiassa ja kateellisena luen, että jotkut tekee VIIKKOsiivousta! meillä siivotaan vaan kun on ihan pakko, eikä silloinkaan miten innokkaasti. haluasin siivoojaan, koska olis kyllä kiva että olis siistiä.

moi taas

-iisa 18+1

Vierailija
40/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kellarikomerossa tilaa ja möksällä grillikatoksessa valokatteet päällä. Mutta onpa tämä tytsy ihan poikkikin. Ja EkaVekara senkuin jumppaa - ihan pimee! Ja nyt ekaa kertaa kun itse osaan sanoa, että miten päin hän on, niin kääntyi raivotarjontaan, kun otin pientä lepoa. Tais kuitenkin kääntyä sitten vielä takaisin. Aiemmin hän on tykännyt majailla tuossa oikealla kyljellä, mutta nyt pää tuntuu tuossa vasemmalla ylhäällä ja potkut alhaalla. Ja siis meillä lääkäri sanonut jo kahteen kertaan, että raivotarjonnassa on, vaikka ihan oikeesti ei todellakaan ole.

Ladie kyseli töistä. Meikäläinen on jo kotosalla eli sairaslomalla. Tuli sen verran usein ja paljon niitä supistuksia ja khdunkaulaankin jo hiukan vaikuttivat, joten en mennyt enää töihin. En ois oikeesti jaksanutkaan. Vaikka saattaa kuullostaa, että touhuan päivät pitkät vaikka mitä, niin nukun aamuisin aika pitkään ja päivälläkin huilaan aina kun siltä tuntuu. Ei ois meikäläisestä ekaluokkalaisten kanssa touhuumaan enää. Kyllä sitä sitten taas myöhemmin ennättää...

Nyt kuitenkin suihkuun ja nukkumaan. Huomiseen!

-Amy taas kerran-