Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yksin yöelämään meneminen pelottavaa

Vierailija
03.07.2021 |

? teettekö tätä ikinä

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähtenyt. Joskus käyn keikolla yksin, mutta yksin baariin... en tiedä. Tulisi ikävä kotiin.

N48

Vierailija
2/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on kun ei ole kavereita

M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävelin baarista kotiin niin jotain uus suomalaisia hiljensi autoa ja rupesivat huutelemaan. Juoksin kuin perkele eivätkä lähteneet perään.

Vierailija
4/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aika iso ero naisten ja miesten välillä....

Vierailija
5/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisena ainakaan päälaupunkiseudulla lähtisi...

Vierailija
6/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin välillä bändejä kuuntelemassa ennen koronaa. Kannattaa pitää järki päässä ja olla varovainen. Joitain tilanteita voi sattua, mutta ei mitään kamalaa päässyt tapahtumaan. Pyörällä ajelin. Asuinpaikkakin vaikuttaa. Kannattaa mennä taksilla jos ei ole koko ajan näköyhteyttä taloihin jne. Ahdistelua itse baarissa on enemmän kun on liikkeellä yksin. Ahdistuin lopulta niin, että lakkasin käymästä. Mikäli yksinäisen lähentelijät eivät haittaa, niin menoksi vaan.

Vierailija
7/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olishan se, jos olisi niin tyhmä, että lähtisi.

Yksin tai kaksin, aivan sama, koronan voi saada, jos siellä muita on.

Vierailija
8/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mieluummin yksin yöelämään kuin kaverin kanssa. Yksin liikkuessa tutustuu enemmän uusiin ihmisiin.

Vierailija
9/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävelin baarista kotiin niin jotain uus suomalaisia hiljensi autoa ja rupesivat huutelemaan. Juoksin kuin perkele eivätkä lähteneet perään.

Minä juoksin kerran kävelytieltä pois kun 2 miestä näki minut ja alkoivat juoksemaan kohti. Onneksi oli talo lähellä ja juoksin sen pihaan. He olivat sen verran kauempana, että kerkesin...

Vierailija
10/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran käynyt naisena, ja aina tulee halpa ja huono ole ja sillä tavalla kyllä pöydistäkin katsellaan... että tossa on jotain vikaa / toi on h....a. Ihan hirveää. Joten olen lakannut käymästä. Periaatteessahan sen pitäisi olla ok, kaikilla oikeus ja blaa blaa mutta kyllä paheksuva asenne yksinäistä naista kohtaan istuu tiukassa.

Vierailija
11/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen hinku voi olla niin kova, että lähtisi yksin yöelämään? Se_si ja viina kait.

Vierailija
12/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen hinku voi olla niin kova, että lähtisi yksin yöelämään? Se_si ja viina kait.

Jos ei ole kavereita niin miten sinne yöelämään sitten pääsisi?

Vierailija
13/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin 190 cm atleettisena miehenä pelota muu kuin pakit naisilta. Tapana on etten yritä kuin yhtä per ilta. Yleensä siinä vaiheessa ilta onkin pilalla ja mun ilmettä sit pelkää kaikki.

Vierailija
14/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on aika iso ero naisten ja miesten välillä....

Ei ole. Naisena voi joutua r*iskauksen ja häirinnän uhriksi ja miehenä pahoinpitelyn uhriksi mutta feministit puuttuu vain naisten kokemuksiin.

Vierailija
15/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bändit ja tanssiminen.

Vierailija
16/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt. Olen halunnut mennä vain ihmisten sekaan enkä minkään muun syyn vuoksi. Tietoisesti olen mennyt paikkoihin, jotka ovat isoja ja, jossa on paljon ihmisiä. Näin ei se, että on naisena yksin liikenteessä näy eikä miehet ole kimpussa.

Vierailija
17/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pelottavaa, ihan parasta itseasiassa. Viimeksi kun kävin niin tarttui vaimo mukaan.

Vierailija
18/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole kavereita niin miten sinne yöelämään sitten pääsisi?

Ryyppää kotona. Olet turvassa.

Vierailija
19/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Viime yönäkin olin laavulla yksin koko yön

Vierailija
20/31 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pelottavaa, ihan parasta itseasiassa. Viimeksi kun kävin niin tarttui vaimo mukaan.

Kenen vaimo??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi