Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet aina halunnut tietää romaaneista?

Vierailija
06.07.2014 |

Ja kirjoittamisesta ylipäätään, saa kysyä mitä vain, en loukkaannu. Lupaan vastata rehellisesti kysymyksiinne.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:20"]En tykkää kirjallisuudesta oikeastaan. Ei kysyttävää

[/quote]

Miksi et tykkää?

Vierailija
22/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään!!! Roskasakkia, alinta paskaa mitä maa voi päällänsä kantaa. Varkaita, röyhkeitä, valehtelevia rumia elukoita!! 

Ai että mustalainen töissä?!?! En ole nähnyt yli 40 vuoteen IKINÄ kertaakaan saati kuullut että töitä tekis!! Paskapuhetta!  Yhteiskunnan elättejä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan prosessi keskimäärin vie alusta loppuun saakka?

Vierailija
24/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska ketju :D Kertoo tosi kattavasti av:läisten sivistystasosta.

Vierailija
25/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:24"]En yhtään mitään!!! Roskasakkia, alinta paskaa mitä maa voi päällänsä kantaa. Varkaita, röyhkeitä, valehtelevia rumia elukoita!! 

Ai että mustalainen töissä?!?! En ole nähnyt yli 40 vuoteen IKINÄ kertaakaan saati kuullut että töitä tekis!! Paskapuhetta!  Yhteiskunnan elättejä! 

[/quote]

Hämmästyttävää, kuinka huolimattomasti ihmiset lukevat. :)

Vierailija
26/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:25"]Kuinka kauan prosessi keskimäärin vie alusta loppuun saakka?

[/quote]

Kirjoitusprosessi vai lukuprosessi?

Vierailija
27/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko ihan fiiliksissä luettuasi Volter Kilven Alastalon salissa? Tai jotkut muut kriitikoiden hehkuttamat maailmankirjallisuuden helmet? Luen itse yhtä uutta kriitikoiden ylistämää kotimaista sukutarinaa. Puoliväliin olen jo päässyt, mutta eipä vaan ole kertomus imaissut minua mukaansa. Kirjan sirpaleinen rakenne vaan ärsyttää. Toisenlaisena toteutuksena se voisi olla mielenkiintoisempi. Aihe sinänsä on kiinnostava, mutta rakenne "pilaa" hyvän lukuromaanin.

Vierailija
28/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:31"]Olitko ihan fiiliksissä luettuasi Volter Kilven Alastalon salissa? Tai jotkut muut kriitikoiden hehkuttamat maailmankirjallisuuden helmet? Luen itse yhtä uutta kriitikoiden ylistämää kotimaista sukutarinaa. Puoliväliin olen jo päässyt, mutta eipä vaan ole kertomus imaissut minua mukaansa. Kirjan sirpaleinen rakenne vaan ärsyttää. Toisenlaisena toteutuksena se voisi olla mielenkiintoisempi. Aihe sinänsä on kiinnostava, mutta rakenne "pilaa" hyvän lukuromaanin.

[/quote]

Yllätyin, kuinka hyvä Kilven romaani oli, kun lopulta sain luettua sen. Sen kieli on uskomatonta, enkä ihmettele kirjan saamaa ylistystä.

En ole erityisesti kriitikoiden puolella tai heitä vastaan, mutta tapaan valita luettavani ihan muiden kriteerien mukaan. En lue juurikaan kritiikkiä.

Vierailija
29/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet Ylpeydestä ja ennakkoluulosta? Se on lempiromaanini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä