Annotteko miehellenne viime yönä pussyä?
Kommentit (22)
No en. Käyttäytyi paskamaisesti koko päivän. Turha silloin odottaa yhtään mitään illalla.
Ei, mutta hoitelin kädellä. Nukutti liikaa, etten syttynyt itse.
No en! Just viime lauantaina sai. Seuraavaks elokuussa. Mitä sä oikein kuvittelet musta?? Et oon joku jakorasia vai!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:34"]
Yritin antaa mutta se ei ottanut. Vielä viikko mm-kisoja.... huoh!!!! Vihaan vihaan vihaan niitä! Runkkasin sitten mielenosoituksellisesti extra-äänekkäästi, toivottavasti tajus eikä kuullut kunnolla selostusta!
[/quote]
Miksei aamuseksi kävisi?
[/quote]
Sen piti valvoa aamuyöhön jalkapallon takia ja tietenkin nukkua aamulla pitkään. Sitten se heräs ja lähti töihin.
En ole ikinä antanut. Seksi ei ole minulle antamista vaan yhteistä nautintoa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 12:07"]
No en. Käyttäytyi paskamaisesti koko päivän. Turha silloin odottaa yhtään mitään illalla.
[/quote]
Nämä liitot ei kestä kauaa : ) Me miehet kyllästytään pillulla määrääviin. Tai sitten kohta tilitetään: "mä en tajuu miks se petti, meillä on kaikki tosi hyvin. Miehet on sikoja".
Annoin ja sitä edellisenä äässiä. Ensi yönä sitten titsiä.
En antanut, mies on matkoilla. Kun hän tulee reissultaan (vielä 10 yötä!), saa antaa mulle suuhoitoa, sormia, munaa jne. monta kertaa ja pitkään! Mä vaan olen ja nautin. Mitäs lähti.
Yritin antaa mutta se ei ottanut. Vielä viikko mm-kisoja.... huoh!!!! Vihaan vihaan vihaan niitä! Runkkasin sitten mielenosoituksellisesti extra-äänekkäästi, toivottavasti tajus eikä kuullut kunnolla selostusta!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:34"]
[/quote]
Miksei aamuseksi kävisi?