Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eetu Selänteen tyttöystävä on ihan äiti-Sirpan näköinen

Vierailija
03.07.2021 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytin miehelle peräkkäin sekä Eetun ja Abbyn kuvaa että vanhaa Teemun ja Sirpan kuvaa. Ennen kuin ehdin kysymään mitään, mies kärsimättömänä kysyi: "Mitä noista, kyllä mä tiedän ketä ne oli?" Sitten häkeltyi, kun kysyin, että niin kumman kuvan tyypit tunsit. Eli aika saman näköisiä olivat, kun mies ei edes huomannut, että kuvissa oli eri ihmiset:D

Sitten uudella tarkemmalla katsomisella totesi, että toi nainen ei oo sama, vähän eri näköinen.

Tämä oli lapsellinen viesti. Miten te jaksatte haukkua ja kadehtia jotain supermenestynyttä urheilijaa ja heidän perhettään? Ovatko tehneet jotain pahaa teille. Ovat kaikki nättejä ihmisiä. Lopettakaa toisten ulkonäön arvostelu ja valheet itsellenne tuntemattomista ihmisistä m, kun teidän omat kuvannekaan eivät näy täällä.

Vierailija
22/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs näinkään Veera tyttären kuvan? On niinku eri maata äitiinsä nähden. Aika tuhdin näköinen 13- vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko kuvaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytin miehelle peräkkäin sekä Eetun ja Abbyn kuvaa että vanhaa Teemun ja Sirpan kuvaa. Ennen kuin ehdin kysymään mitään, mies kärsimättömänä kysyi: "Mitä noista, kyllä mä tiedän ketä ne oli?" Sitten häkeltyi, kun kysyin, että niin kumman kuvan tyypit tunsit. Eli aika saman näköisiä olivat, kun mies ei edes huomannut, että kuvissa oli eri ihmiset:D

Sitten uudella tarkemmalla katsomisella totesi, että toi nainen ei oo sama, vähän eri näköinen.

Tämä oli lapsellinen viesti. Miten te jaksatte haukkua ja kadehtia jotain supermenestynyttä urheilijaa ja heidän perhettään? Ovatko tehneet jotain pahaa teille. Ovat kaikki nättejä ihmisiä. Lopettakaa toisten ulkonäön arvostelu ja valheet itsellenne tuntemattomista ihmisistä m, kun teidän omat kuvannekaan eivät näy täällä.

Ööh, en mä haukkunut. Nyt luit kyllä viestiin ihan omiasi viestistäni.

Abby on mun mielestäni tosi sievä ja Sirpakin on ollut ja on yhä nätti nainen. Musta oli vain hauska huomio, että ovat niin saman oloisia kuvissa, joissa on muutama vuosikymmen välissä. Mä satuin vielä törmäämään melkein ekana kuvaan, jossa Sirpalla sattui olemaan saman tyyppinen hiustyyli kun oli nuori. Ja Eetu on todella isänsä oloinen, eikä sekään ole mikään kritiikki, niinhän pojat usein ovat.

Vierailija
24/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näyttää eniten Veeralta. Ainakin Teemun lapselta.

Vierailija
25/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Sirpan näköinen.

Vierailija
26/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tämä ilmiö joka tapauksessa että monella on taipumusta löytää itsensä näköinen pari. Onko se tosiaan toi "tuttuus" vai joku muu juttu taustalla.. Eihän kukaan nyt sisaruksistaan  (hyih) tai harvemmin serkuistakaan kuitenkaan kiinnostunut ole..

Vierailija
27/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko kuvaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, en mä haukkunut. Nyt luit kyllä viestiin ihan omiasi viestistäni.

Abby on mun mielestäni tosi sievä ja Sirpakin on ollut ja on yhä nätti nainen. Musta oli vain hauska huomio, että ovat niin saman oloisia kuvissa, joissa on muutama vuosikymmen välissä. Mä satuin vielä törmäämään melkein ekana kuvaan, jossa Sirpalla sattui olemaan saman tyyppinen hiustyyli kun oli nuori. Ja Eetu on todella isänsä oloinen, eikä sekään ole mikään kritiikki, niinhän pojat usein ovat.

Myönnetään, luin viestisi huonosti. Ei ollut haukkumista. Olin vaan lukenut niin monta muuta ilkeää ja piiloilkeää viestiä, et harhaannuin. Mä en vaan tykkää ilkeistä ja kateellisista ihmisistä, vaikka pitäisi sääliä huonosti voivia ihmisiäkin. Arvostan menestyneitä ja kilttejä hyviä ihmisiä. Varsinkin, kun hieman tunnen kyseistä perhettä.

Vierailija
28/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamat on kyllä Eetulla ja Abbyllä kuin kaksi marjaa. Jotenkin pervoa seurustella itsensä näköisen kanssa 😀

Öööh, pervoa? Miksi ihmeessä? Miestäni luultiin aikoinaan veljekseni, niin samannäköisiä olimme. Nyt olemme olleet onnellisesti yhdessä yli 35 vuotta, emmekä todellakaan tunne itseämme minkäänlaisiksi pervoiksi, ainoastaan onnellisiksi toisistamme.