Ulkonäon kohennus viikossa?
Tilanne on se, että sain eilen ensi viikonlopuksi kutsun pieniin ex tempore kesäjuhliin kotikaupunkiini, jossa en ole käynyt moneen vuoteen. En viihtynyt lapsena/nuorena siellä yhtään ja minua kiusattiin jonkin verran. En myöskään juuri pidä isäni suvusta, jota siellä pääasiassa asuu. Nyt kuitenkin eräs mukava sukulainen, jonka lapsen kummikin olen, kutsui minut lapsen syntymäpäiville ja haluaisin mennä.
Ongelma on itetenkin se sama, kuin aina sukujuhlissa: elämäni ei ole ihan niinkuin suunnittelin ja kaiken kukkuraksi näytän aivan kauhealta. Tiedän, että lasten juhlien jälkeen me aikuiset todennäköisesti lähdemme paikalliseen, jossa luultavasti tapaan entisia koulukavereita yms. (pikkukaupunki...)
Työhöni, opiskeluihini yms. en juuri voi vaikuttaa, mutta haluaisin edes näyttää mahdollisimman hyvältä ennen tähän leijonankitaan astumista. Olisiko hyviä vinkkejä, miten ulkonäköä saisi kohennettua viikossa? (Perjantai-iltaan asti on aikaa.)
Minulla on pikkuisen ylipainoa ja muutenkin olen päästänyt itseni repsahtamaan. Onko kokemuksia toimivista pikadieeteistä?
Sitten varmaan hiuksien leikkaus ja värjäys, kulmakarvojen huolittelu, käsi- ja jalkahoidot, kynsien lakkaus....
Minulla on ollut viime aikoina stressiä ja unettomuutta, joten ihoni on samea ja silmät väsyneet, silmien alla silmäpussit jotka eivät nukkumalla lähde pois...
Sitten tietysti mahdollisimman imartelevat ja mukavat vaatteet?
Rahaa ei ole kauheasti ja aikaa tosiaan perjantaihin. Apua?
Itsevarmuus tietenkin olisi kaiken a ja o, harmi kun sitä ei voi ostaa.
Kommentit (15)
Kiitos hirveästi kaikille vinkeistä! Ihanan positiivisia ja kannustavia vinkkejä, vähän pelkäsin että tulisi vain palstalle tyypillisiä "hanki selkäranka, plösö" -tyylisiä kommentteja. Ja pahoittelen noita aloitusviestin useita kirjoituvirheitä, kirjoittelin yövuoron jälkeen väsyneenä ja se näköjään näkyy.
Oli oikein hyödyllisiä vinkkejä, pitääkin tehdä oikein ostoslista ja lähteä huomenna kauppaan metsästämään tuota ihoseerumia ja muita. Ja alennusmyyntejäkin kai vielä jossain on käynnissä, jos sieltä löytyisi jotain pientä uutta kivaa.
Yritän kovasti olla positiivisempi! Oikeastaan olen itse ihan tyytyväinen elämääni, mutta olin nuorena oikea kympin tyttö josta piti tulla vaikka ja mitä, siksi paluu kotikaupunkiin tällaisena nobodyna tuntuu nöyryyttävältä. Ei pitäisi välittää muiden mielipiteistä, mutta välitän silti.
Onneksi miesystävä tulee mukaan, luotan siihen että kaikki katsovat vain häntä ja minun ryytynyt olemukseni jää huomiotta.
Lahja tai itseasiassa useampikin löytyy, minulla on paha tapa ostaa tytölle kaikenlaista, jos alennuksista tai muuten vaan löytyy jotain kivaa :)
Ja viimeiselle kommentoijalle (15) täytyy vastata, että olen pahoillani, en ehdi koko päivää päivystää koneen äärellä :)
AP
Nauti elämästä, se näkyy myös ulospäin! Älä lähde sinne näyttämään kuinka mahtavasti kaikki muka menee. Ole oma itsesi, kukaan ei odota sinun olevan filmitähti tai fitnessmalli.
Joko sinulla on lahja lapselle?
Omasta ulkonäöstäsi, kokonaisuudestasi: HYMYILE JA OLE YSTÄVÄLLINEN.
Ei mitään dieettiä nyt. Teet tunnin reippaan kävelylenkin joka päivä. Juot paljon vettä ja syöt joka päivä paljon kasviksia. Osta mm. kirsikkatomaatteja, niitä tulee syötyä helposti. Kuori naama 2 kertaa tällä viikolla ja laita naamio (esim. se freeman? ananasnaamio on halpa ja hyvä). Jos varaa, osta joku ihoa kirkastava seerumi ja käytä sitä aamuin illoin. Rasvaa käsiä ja jalkoja päivittäin. Nuku hyvin koko viikko.
Itsevarmuus, ilo, aito kiinnostus muista ihmisistä on karisman salaisuus... Tietysti olet myös puhdas ja huoliteltu ulkonäöltäsi.
Hiilarit pois viikoksi niin nesteet lähtee! Mulla kapenee kasvot samantien :). Uusi leikkaus tukkaan
Edelliset vinkit hyviä. Jos on aikaa, hanki kevyt päivetys/rusketus. Hyvä meikki, jolla silmäpussit piiloon. Ja se ihoseerumi, ehdottomasti käyt sellaisen hakemassa. Löytyy ihan kohtuhintaan, ei tarvi sitä satasen pulloa ostaa, 20 euron aine on ihan hyvää.
Älä kaikkia hiilareita jätä, mutta pahimmat makaronit ja jauhot (ja karkit ym) pois ja tosiaan myös kasviksia lisää. Korvaa hiilarit proteiinilla ja syö kunnolla, ettet näytä kuihtuneelta. Ja käy vaikka juoksemassa tai crosstrainerilla, kasvot hehkuvat liikunnasta. Mutta ei taas liikaa ettei tule lihaskipuja.
Parhaimmat vaatteet päälle mitä ikinä ja käy kampaajalla. Pyydä sellaista väriä joka on sen väriskaalan kirkkain. Vuokraa kalleinta autoa mitä löytyy. Vie lapselle sadan euron lahja sekä kaverillesi samoin. Muuta et sitten tarttekaan. Pysyy mielikuvat pitkäksi aikaa kohallaan.
1: Kenenkään elämä ei mene kuin Strömsössä. Siihen outoon omaan elämään voi silti rakastua, arvostaa sitä suuresti ja todeta, että oikeastaan mulla on hyvä olla suurimman osan ajasta ja mikäs sen ihanampaa.
2: Urheile, syö terveellisesti, hoida ihoasi, laita käsien ja jalkojen kynnet kauniiksi kynsinauhoja myöten, sheivaa usein vaahdon/rasvan kanssa, ota hieman aurinkoa, värjää hiukset luonnollisesti (tasoitusleikkaus myös jos varaa), käytä vain lempparivaatteitasi tämä viikko ja erityisesti seksikkäitä sekä kauniita alusvaatteita (!!!!), osta uudet kivat kengät/vaate/asuste jossa tunnet olosi hyvännäköiseksi ja "uudeksi". Käytä hyvää hajuvettä koko viikko. Tärkeää on tuntea itsensä ihanaksi koko tämän viikon ja tästä eteenpäin koko loppuelämän. :)
Nauti kesän lämmöstä, hyvästä ruoasta ja urheilun jälkeisestä punahehkusta kasvoillasi. Naura elämälle ja iloitse pienistä jutuista. Tee ensi viikolla jotain rohkeaa, jotain sellaista joka menee sun mukavuusalueen ulkopuolelle. Mene esim yksin leffaan tms. Saat kaikesta tästä itseluottamusta ja onnellisuutta, joka hehkuu kyllä kaikille!
Pidä hauskaa! :)
3: Kuorintavoiteen voit tehdä itse esim sokerista, öljystä ja hunajasta. Myös kotitekoiset naamiot on hyviä, ja niihin löytyy paljon ohjeita netistä. Silmäpusseihin voisit kokeilla mustaan vahvaan teehen kostutettuja vanulappuja. Vartalon ja kasvojen iholle voit joku ilta levittää neitsytkookosöljyä ja antaa ihon nauttia. Samaa öljyä voit käyttää kuorinnassa, oil pullingissa (googlaa, sekin on kaunistautumisvinkki), ruoanlaitossa, kynsinauhojen pehmentäjänä, hiusnaamiona... Juo vihreää teetä kuppi päivässä ja muutoin paljon vettä. Voit tehdä myös terveellisiä smoothieita, jonne voit laittaa esim kurkkua, appelsiinia, mansikkaa, kiiwiä, kuivattuja ja liotettuja luumuja jne. Kokeile sekoittaa huulirasvaaasi kanelia ja hiero sitä huuliisi - tämän pitäisi turvottaa niitä hieman. Älä meikkaa vahvasti vaan kevyesti ja heleästi, voisit käyttää kosteusvoiteeseen sekoitettua meikkivoidetta (tee sekoitus siis itse, meikkipohjata tulee tällöin kevyt ja kuulas), valokynää silmille, otsalle, nenänpieliin ja poskipäille, tarvittaessa peiteväriä kevyesti silmänalusille, aurinkopuuteria luonnollinen määrä otsaan, nenänvarteen, kaulalle ja dekolteelle sekä poskille, myös sinne poskilommoille vähän muotoa antamaan, silmiin sitten luomivärin pohjustusaine ja kevyt luomiväri, rajauskynää silmän mallista riippuen ainakin yläluomen ulkonurkkiin kevyen huomaamattomasti kaunista muotoa tuomaan ( älä rajaa lainkaan alaluomia), taivuta ripset ja laita kevyt vedenkestävä ripsari. Sitten vielä kulmakynää, heleää poskipunaa ja huulille huulirasvan sekä huulipunan sekoitusta - ehkä huulikiiltoa hieman - ja avot!
Pitkät hiukset suorista tai tee suoristimella laineet, lyhyet hiukset sitten taivuta vaikka sisäänpäin tms mallille sopivaa. Suoristusraudalla voit myös saada ihanaa volyymia tyveen, googlaa ohjeet. Kuivashampoolla saat myös volyymia ja käsiteltävyyttä, sitä voi käyttää myös kuiviin vastapestyihin hiuksiin sinne tyveen.
Rasvaa ihoasi joka päivä, ja tässä voit välillä käyttöä sitä öljyä iltaisin myös kasvoille. Jos rasva on hyväntuoksuinen, aina vaan plussaa koska se saa sut tuntemaan olisi kauniiksi. Hanki muotoilevat alushousut, jos haluat tasoittaa vaatteiden alta huomattavaa vartalon kumpuilua. Hmmm, mitäköhän vielä... Myös kylmä kaunistaa, joten aamulla voit pitää kasvoillasi hetken esim jääpalapussia, jonka kiedot kankaaseen.
Nyt en tähän hätään keksi muita vinkkejä. Have fun being a woman!
Ei mikään dieetti viikossa tepsi, tulet vain kiukkuiseksi.
1. Nypi tai nypitytä kulmasi muotoon. Kasvojen ilme piristyy heti. Pidä kulmat kuitenkin luonnollisina, ei maalatun näköisinä.
2. Kuori ihosi, laita edellisenä iltana kasvonaamio ja rasvaa. Kesällä riittää kevyt meikki. Silmänalusten peittovoide (Lumenella on oikein hyvä), hiukan puuteria nenään, ripaus poskipunaa, värillinen huulirasva ja ripsiväri. Kevyt meikki näyttää raikkaamalta kuin paksu pakkeli.
3. Käy jalkahoidossa, jos ei ole varaa niin raspaa jalat ja laita joka ilta tuhdit rasvat puuvillasukkien alle. Lakkaa varpaankynnet ennen kuin lähdet.
4.Rasvaa samantien myös käsiä ahkerasti. Viilaa kynnet ja laita niihin läpinäkyvä tai nude kynsilakka ennen kuin lähdet. Instant hienostuneisuus!
5. Älä tee hiuksillesi mitään dramaattista, mutta käytä runsaasti hoitoainetta. Tavallinen kampauksesi on ihan hyvä.
6.Vaatteiksi jotakin yksiväristä ja yksinkertaista. Hame on yleensä parempi kuin housut, elleivät sääresi ole täynnä hyttysenpuremia tms. Ei muovista käsilaukkua. Vain muutama koru, mieluiten aitoja jos on.
7. Muista hymyillä. Se on tärkeintä. Pidä viikon ajan kiitollisuuspäiväkirjaa johon koitat joka päivä keksiä pieniä juttuja joihin olet elämässäsi tyytyväinen. Kun suhtaudut elämääsi valoisammin, se näkyy myös ulospäin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 08:36"]
Minulla on pikkuisen ylipainoa ja muutenkin olen päästänyt itseni repsahtamaan. Onko kokemuksia toimivista pikadieeteistä?
Älä aloita pikadieettiä vaan syö terveellisesti. Juo raikasta vettä (1,5l päivässä) ja vihreää teetä, esim. minttu-vihreä tee kylmänä toimii hyvin lämpimällä säällä. Paljon vihanneksia ja täysjyväleipää, pienennä annoksia. Ei valmisruokia tai karkkia. Käy kävelyllä ja venyttele.
Sitten varmaan hiuksien leikkaus ja värjäys, kulmakarvojen huolittelu, käsi- ja jalkahoidot, kynsien lakkaus....
Teetä nämä kampaajalla! Tosin käsi- ja jalkahoidin voi tehdä itsekin kotona.
Minulla on ollut viime aikoina stressiä ja unettomuutta, joten ihoni on samea ja silmät väsyneet, silmien alla silmäpussit jotka eivät nukkumalla lähde pois...
Osta apteekista jotain nukuttavaa (esim. valeriaana-tabuja) jotta saat nukuttua. Silmäpusseihin vaikuttaa jonkin verran tarpeeksi juominen ja turhan suolan vähentäminen (valmisruuat, sipsit). Käy saunassa, kuori ihosi, laita kirkastava/kosteuttava naamio. Ei kahvia klo 18 jälkeen.
Sitten tietysti mahdollisimman imartelevat ja mukavat vaatteet?
Aloita alusvaatteista: tukisukkahousut tai alkkarit, hyvät rintsikat. Uudet rintsikat voivat olla kalliit, mutta lisää nostetta saat kun ompelet olkaimet takaa ristiin, tai kiinnität hakaneulalla. Pyöreämmällekin sopii yhdistelmä väljä yläosa (ei puhvihihoja eikä rypytyksiä pääntiessä), kapea hame ja maltilliset korot. Ei ballerinoja!
Itsevarmuus tietenkin olisi kaiken a ja o, harmi kun sitä ei voi ostaa.
Ei voikaan mutta aloita ajatusharjoituksilla. Mieti joka päivä pari asiaa jotka elämässäsi ovat hyvin, mistä pidät itsessäsi tai missä olet onnistunut vaikeuksista huolimatta. Hymyile peilikuvallesi, katso vaikka YouTubesta hauskoja/söpöjä videoita, hymyile jos on vähänkin aihetta, itke jos itkettää.
[/quote]
Tällaset ketjut on omituisia, joissa ap kysyy neuvoja johkin ja saa niitä myös mut tekee heti katoamistempun eikä kommentoi mitään enää koskaan. Ei ees kiitti neuvoista tai thanks for nothing.