Otatko juomavettä vessan hanasta, bidee-suihkusta tai puutarhaletkusta?
Kommentit (46)
En ota, mutta voisin kyllä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa vettä vessan hanasta tulee kuin keittiönkin hanasta.
Jep, vesi on samaa, mutta se hana ei. Vessan hana kuhisee pöpöjä!
Miten ne pöpöt pääsee vessan hanaan helpommin kuin keittiön hanaan?
No, minä en ainakaan pese vauvan pyllyä keittiössä!
Samoin kaikki pöpöt, mitä tulee ilmaan, kun vedetään pönttö, leijuu siihen vessan hanaan!
Samaa vettä e on joka paikassa, minä juon mieluusti välillä vessanpytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden viherpiipero kierrättää tiskivedet vessaan. Näin maailma pelastuu ja Afrikan lapsille riittää vettä
Kyllähän niille vettä riittää. Ne on kirjaimellisesti veden ympäröimiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin... Vesi on samaa, mutta entäpä esim. bidee-suihkun pää? Ei kovin hygieeninen eikä puhdas. Kuhisee bakteereja!
Hyi en! Ällöttää ajatuskin!
Joskus kylässä olen huomannut, että emäntä antaa lapsille juomista vessan hanasta. Yäk! Yllättäen minulla ei kyllä siinä vaiheessa ole jano!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne hyppää vihervassarin kakkipötkylästä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... Vesi on samaa, mutta entäpä esim. bidee-suihkun pää? Ei kovin hygieeninen eikä puhdas. Kuhisee bakteereja!
Linkki tutkimukseen? Tavallinen suihkunpääkin sitten kuhisee. Aika sotkuista puuhaa suihkussa oleminen.
Taitaa eniten bakteereita olla juurikin keittiön altaassa, tiskirätissä ym.
Nyös sinulla bakteerikammounen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa eniten bakteereita olla juurikin keittiön altaassa, tiskirätissä ym.
Nyös sinulla bakteerikammounen.
Miten ne epäpuhtaudet menee sinne hanan "valutuspäähän"? Likaisilla käsillä kosken vain kahvaan ja sitäkin pesaisen säännöllisesti.
Lähivuosina olen välillä ottanut vessan hanasta juomapulloon vettä. Nuorempana en ikinä olisi tehnyt niin, ällö ajatus. Jotenkin vanhemmiten olen siitä välillä lipsunut, mutta kyllä se väärältä tuntuu. Kaikki kakkabakteerit siellä lentelee ja moni lääppii pissakakkakäsillä sitä hanaa ja suutintakin. Ihmiset ei ole siistejä, ei todellakaan!
Vessan hanasta kyllä. Bideesuihkua ja puutarhaletkua en ole koskaan tullut ajatelleeksi, mutta puutarhaletkusta juominen ainakin kuulostaa hauskalta ainakin näillä keleillä :D
En keksi syytä miksi joisin bideesuihkusta.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne epäpuhtaudet menee sinne hanan "valutuspäähän"? Likaisilla käsillä kosken vain kahvaan ja sitäkin pesaisen säännöllisesti.
Niin sinä. Maailma on pullollaan ihmisiä, joilla on hygienia aivan hukassa. Miksi jonkun julkisen vessan seinässä on kakkaraitoja? Miksi lattioille pissataan? Totta himputissa joku ja monikin saa siihen hanan suuttimeen yrjöä ja ripulia ihan helposti. Tai "pesee" kädet eli kastelee ne ja sitten ravistelee ympäriinsä niin se saippuainen ripulivesi on joka pinnalla ja myös hanassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minä en ainakaan pese vauvan pyllyä keittiössä!
Samoin kaikki pöpöt, mitä tulee ilmaan, kun vedetään pönttö, leijuu siihen vessan hanaan!
Mulla ei ole vauvaa jonka kakkap*rsettä joutuisi pesemään, joten olen koko elämäni ajan ottanut juomavettä niin keittiön kuin vessan ja kylppärin hanasta, mikä nyt sattuu olemaan lähinnä.
Jopa huoltoasemilla olen joskus täyttänyt vesipulloa naistenvessan vesihanoista (jos niistä saa kunnolla kylmää vettä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä sinne tungeta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinä. Maailma on pullollaan ihmisiä, joilla on hygienia aivan hukassa. Miksi jonkun julkisen vessan seinässä on kakkaraitoja? Miksi lattioille pissataan? Totta himputissa joku ja monikin saa siihen hanan suuttimeen yrjöä ja ripulia ihan helposti. Tai "pesee" kädet eli kastelee ne ja sitten ravistelee ympäriinsä niin se saippuainen ripulivesi on joka pinnalla ja myös hanassa.
Just näin, hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä sinne tungeta?
No ehkä ei tungeta, mutta kyllähän sieltä tippuu vaikka mitä siihen suihkun päähän.
Otan aina veden vessan hanasta. Keittiön hana ei enää toimi joten menen nyt näin. No tiskiin otan suihkusta, jonka jälkeen se menee pöntön huuhtomiseen, koska pönttökään ei toimi.
Asun yksin joten tiedän kuinka likaisia hanani ovat.