Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laulaja Benjamin tuli kaapista

Vierailija
03.07.2021 |

Oli symppistä :)

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ulostulijat on aina yhtä huvittavia. Tulee kaapista minkä muut on tiennyt aina.  Nyt se on sitten virallista ja kaikki hyvin.

Minä sanoisin tälle laulajalle, että mene takaisin.  Olen todella kyllästynyt tämmöiseen riehumiseen ei mistään.   

Ja kuten sanoit, ovat tapauksia, jotka muut ovat jo aikaa sitten tunnistaneet.  Joku Sillanpää esim jo muinoin.

UKssa eräs juontaja keksi tulla kaapista, kun hänellä alkoi olla kiperä tilanne työpaikalla. Yksi vanhempi naispuolinen toimittaja suuttui, kun koki, ettei saanut pölöttää rauhassa ja teki virallisen valituksen tyypistä. Ja heti perään yksi wanna-be-aamuTVtoimittaja raportoi kaikissa lehdissä, ettei ollut päässyt hommaan, koska ko miestoimittaja ei häntä halunnut.   Ja kuinka ollakaan mies keksi tulla sieltä kaapista ja kaikki kritiikki häntä kohtaan loppui, koska homoa ei saa "kiusata".      -      Kun sitten Joan Collinsilta kysyttiin mielipidettä, hän ihmetteli, miksi se tuli sieltä kaapista kun kaikkihan nyt ovat ymmärtäneet, että tyyppi on homo.

Näyttää olevan vielä tälläkin hetkellä yksi narsismin muoto, että tullaan tämmöisillä julkisuuteen , vaikka normaalit ihmiset eivät jaksa enää.  -  tai edes koskaan.  -  tämmöisistä piitata.

Vierailija
42/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa lukko (eli lukittu) jonkun keskustelun kohdalla?  Esim nyt tuossa Martina ja Herra Hakkarainen -tapausessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Tauski?

Vierailija
44/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs Tauski?

En yllättyisi jos tulisi kaapista.

Vierailija
45/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tauskikin tullut kaapista?

Vierailija
46/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia kun Martti tulee kaapista kuten Esa Pakarinen elokuvassa ”Lentävä kalakukko”?

Vierailija
47/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee sen piiloviestimällä tekemällä heteronaisista pandan näköisiä

Vierailija
48/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi versio ”Lentävä kalakukko” -elokuvasta on kuulemma tekeillä. Vahvasti eroottinen pukudraama. Myös saunakohtaus, jossa sinisävyisessä kuvassa tunnettu näyttelijä näyttää pillua.

Vierailija
49/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi versio ”Lentävä kalakukko” -elokuvasta on kuulemma tekeillä. Vahvasti eroottinen pukudraama. Myös saunakohtaus, jossa sinisävyisessä kuvassa tunnettu näyttelijä näyttää pillua.

Kuka?

Kuka? Kerro heti!

Vierailija
50/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Ben ole kansanedustaja?

Vierailija
51/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää. Ja kukahan.... seuraavaksi Jari Sillanpää`?

Vierailija
52/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee sen piiloviestimällä tekemällä heteronaisista pandan näköisiä

Joo, ei taida pahemmin naisista tykätä...

Vierailija
53/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!

Vierailija
54/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homojen deittailumaailma on niin julma. Hyvät tyypit viedään heti (ei liene yllätys) ja jäljelle jäävistä komeet tyypit on kaikki kiinnostuneet toinen toistaan hirveemmistä fetissijutuista ja vain läskit lylleröt on kiinnostuneet rakkaudesta ja tavallisista jutuista. Mutta läskit ei viehätä minua. Homo olen, jos jäi vielä epäselväksi :D

Eikös tuossa joki aika sitten joku kolmekymppinen homo valitellut, että alkaa olla homojen deittailu-piireissä ikäloppu parikymppisten silmissä, eikä saa sen ikäisistä kumppaneita? Kumma että itse valittaa ikäsyrjinnästä, mutta pakko oli saada vain niitä parikymppisiä kumppaneita, edes oman ikäiset kolmikymppiset eivät kuulemma kelvanneet! Luulisi että jos olisi itse ennakkoluulottomasti ja ikäsyrjimättömästi, etsinnyt seuraa vaikkapa 40-60v. homoista, niin olisi saanut paremman vastineen, eikä olisi ainakaan liian vanhana pidetty. Mutta homojen, etenkin deittailumaailma, on tunnetusti ääripinnallista, eikä se todellakaan ole pelkästään stereotypiaa, kuten olemme saaneet monesti todeta suoraan asianomaisten itse kertomana! 

Vierailija
55/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pitäisi tietää kuka on laulaja Benjamin?

Vierailija
56/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy kilsan päähän, että on homo. Ehkä tuli helpottunut olo itselleen, kun sai kerrottua kaikille. 

Vierailija
57/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vtuttaa! Miksi KAIKKI komeat on aina hinureita, pl. Tuisku.

Olen aina ihmetellyt miksi Banjaminin ulkonäköä hehkutetaan. Joo, ei hän ruma ole, mutta ei minusta mitenkään pokkeuksellisen komeakaan. Saman näköisiä kundeja kävelee Suomessa vastaan vähän väliä. En varmaan edes tunnistaisi häntä jos jossain tulisi vastaan, on sen verran tavallisen näköinen.

Vähän tälleen ohi aiheen.

Samaa olen miettinyt. Vai onkohan tämännäköisiä erityisesti täällä Turun suunnalla? Mun mielestä Benjamin-klooneja on Aurajoen rannat täynnä.

Kyllä niitä on ihan joka puolella. Itsehän en ole koskaan edes käynyt Turussa mutta jatkuvasti noita näkee.

- Se kenelle vastasit

Vierailija
58/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää oon jotenkin aina epäillyt, että on gay. Kuitenkin ihan söpö poika, että luulis tyttöystäväehdokkaista olevan , mutta ikinä ei esitellyt julkisesti tyttöystäviään.

Ei siinä. Hieno homma, ettei enää salaa asiaa. 

Ei Robinkaan ole tyttöystäväänsä julkisuudessa pyöritellyt. Silti sellainen kuulemma on ollut jo vuosia.

Robinista, etenkin tässä yhteydessä mieleen se hänen ensimmäinen biisi, oliko se joku front side ollie-nimeltään. Olin biisin ilmestymisen aikoihin töissä eräässä pienessä rakenusalan yrityksessä, jossa sen yrityksen 35-vuotias miespuolinen omistaja, soitteli taukoamatta tuota Robinin biisiä. Luulin tuolloin äänestä päätellen, että laulaja oli nuori teinityttö kun tuollainen "musiikki" ei kuuneltaviini kuulu, ja ajattelin että ompa pomo nuoriin tyttöihin päin kallellaan. No jossain vaiheessa minulle selvisi, että tämä Robin-niminen, tytön äänellä lauleskeleva, olikin poika! Minulle myös selvisi se että tämä rakennusfirman pomo/omistaja, todellakin oli myös nuoriin päin ehdottomasti kallellaan, mutta ei missään nimessä tyttöihin, eikä edes naisiin joita hän inhosi, vaan todellakin nuoriin poikiin päin kiinnostunut!

Hassua sinänsä oli se että lopulta kaikki muut, hänen äitiään myöten tiesivät, että tämä 35v macho linjaa vetävä tyyppi oli homoseksuaali, mutta ainoastaan hänen 70v isänsä ei asiaa tajunnut. Tämä 35v poika tosin luuli että kukaan muukaan ei muka tajunnut hänen suuntautumistaan, vaikka se oli yleistä tietoa!

Vierailija
59/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyitkö? Minä en.

Vierailija
60/94 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Antti Tuisku ei uskalla tulla ulos kaapista?