Laulaja Benjamin tuli kaapista
Kommentit (94)
Yllättynyt? Nuoli ylös
Ei yllättänyt? Nuoli alas
Ai onks tää laulaja? Isompi yllätys että on laulaja kuin että on gay . lol
Vierailija kirjoitti:
Vtuttaa! Miksi KAIKKI komeat on aina hinureita, pl. Tuisku.
Olen aina ihmetellyt miksi Banjaminin ulkonäköä hehkutetaan. Joo, ei hän ruma ole, mutta ei minusta mitenkään pokkeuksellisen komeakaan. Saman näköisiä kundeja kävelee Suomessa vastaan vähän väliä. En varmaan edes tunnistaisi häntä jos jossain tulisi vastaan, on sen verran tavallisen näköinen.
Vähän tälleen ohi aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt miksi Banjaminin ulkonäköä hehkutetaan. Joo, ei hän ruma ole, mutta ei minusta mitenkään pokkeuksellisen komeakaan. Saman näköisiä kundeja kävelee Suomessa vastaan vähän väliä. En varmaan edes tunnistaisi häntä jos jossain tulisi vastaan, on sen verran tavallisen näköinen.
No Etelä-Euroopassa tytöt tykkää juurikin tuon näköisistä pojista. Robin puolestaan olisi jossain Romaniassa täysin massasta erottumaton.
Miksi koskaan kukaan sellainen ei tule ulos kaapista, josta ei homoutta uskoisi? Aina ovat näitä, joista näkee homouden kilometrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon jotenkin aina epäillyt, että on gay. Kuitenkin ihan söpö poika, että luulis tyttöystäväehdokkaista olevan , mutta ikinä ei esitellyt julkisesti tyttöystäviään.
Ei siinä. Hieno homma, ettei enää salaa asiaa.
Ei Robinkaan ole tyttöystäväänsä julkisuudessa pyöritellyt. Silti sellainen kuulemma on ollut jo vuosia.
Pakkohan paskanlaulajan jotain on keksiä otsikoissa pysyäkseen.
Laura Huhtasaari julkaisi viime vuoden keväällä (siis 2020) linkin jonkun uskovaisen teinitytön videoon, jossa se lateli "totuuksia" ja yksi niistä oli, että homous näkyy päälle päin. Mitähän Laura olis arvellut Benjaminista?
Homojen deittailumaailma on niin julma. Hyvät tyypit viedään heti (ei liene yllätys) ja jäljelle jäävistä komeet tyypit on kaikki kiinnostuneet toinen toistaan hirveemmistä fetissijutuista ja vain läskit lylleröt on kiinnostuneet rakkaudesta ja tavallisista jutuista. Mutta läskit ei viehätä minua. Homo olen, jos jäi vielä epäselväksi :D
Jokos Tuiskun Antti on tullut ulos kaapista?
Vierailija kirjoitti:
Antti on 100% hetero. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on 100% hetero. Varma tieto.
Joo, on Suomen oma Liberace 🤪
Benjaminilla on varmaan paljon vientiä homosetien piireissä, kun on nätti vaalea poika ja vielä nuori.
Vierailija kirjoitti:
Aina nämä "en olisi hänestä arvannut" tuntuu liittyvän laatikkoleukamaisuuteen.
- pannut merkille
Mille merkille panit? Tuntuiko hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Alkais seukkaa Mikael Renwallin kaa. :D
Benjamin ansaitsee parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Vai onkohan tämännäköisiä erityisesti täällä Turun suunnalla? Mun mielestä Benjamin-klooneja on Aurajoen rannat täynnä.
Oli teininä sellainen pikkutyttöjen unelmapoika. Symppiksen oloinen tyyppi, vaikka ura starttasikin ulkonäön takia.