silikonirintojen kauhistelu
En itse kuulu siihen porukkaan, jossa kauhistellaan silikonirintaisia naisia. Monet pitävät silikonit hankkineita/hankkivia naisia pinnallisina, huono itsetuntoisina jne. mutta itse näen tällaisen ratkaisun tekevät naiset todella viehättävinä. Unelmoin siitä, että jossain vaiheessa löydän silikonirintaisen naisen kumppanikseni. Minua ei haittaa todella isotkaan silikonirinnat, vaan olen suorastaan hulluna sellaisiin. Ja kyllä, tiedän, nainen on muutakin kuin pelkät rinnat, mutta tässä yhteydessä pohdinta kohdistuu niihin.
Paiskatkaa omia mielipiteitä ja pohdintoja silikonirinnoista, niin puolesta kuin vastaaan.
Kommentit (59)
Sara Forsbergillä on silarit. Minusta hän ei esittele niitä eivätkä ne näytä luonnottoman isoilta. Tyylikästä.
Diili-voittaja Sointu pukeutuu aina niin, että hänen silikonirintansa korostuvat tai näkyvät puoliksi paidan alta. Tyylitöntä.
Joo, voiskin tehdä näin. Hyvä idea!
No tottahan on, ettei niitä kukaan hyvällä itsetunnolla varustettu tyyppi ottaiskaan. Kyllä se kertoo ulkonäköpaineista ja kriittisyydestä itseään kohtaan, että maksaa tonneja saadakseen silikoonia rintalihaksen alle pystyäkseen olemaan tyytyväinen itseensä.
Jos nainen haluaa itselleen vähän isommat rinnat, niin en kyllä näe siinä mitään pahaa. Itselleni naisen rintojen koko ei ratkaise mitään, ihastun ja rakastun henkilöön, en rintoihin. Mutta naisen rinnat on kyllä ensimmäisenä näkökentässä, ei sille miehenä mitään voi. Olisiko joku luolamies-efekti.. :) En silti luokittele naisia rintojen mukaan.
Aloin puristelemaan omia silareitani tätä lukiessa. Ei näitä muiden kun mun miehen tarvikaan koskea :D Ainut mikä harmittaa, on etten saanut näitä jo nuorempana. Oikeesti vaikeeta kun on muuten normaalikokonen mutta ei vaan oo tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa itselleen vähän isommat rinnat, niin en kyllä näe siinä mitään pahaa. Itselleni naisen rintojen koko ei ratkaise mitään, ihastun ja rakastun henkilöön, en rintoihin. Mutta naisen rinnat on kyllä ensimmäisenä näkökentässä, ei sille miehenä mitään voi. Olisiko joku luolamies-efekti.. :) En silti luokittele naisia rintojen mukaan.
Ainoa fiksu kommentti. Pitääkin ottaa silarit niin karsiutuu kaikki pinnalliset miehet pois.
Lopultahan me kaikki itseämme jollain tavalla ehostamme vaatteilla, treenaamalla, meikkaamalla tai vaikkapa ottamalla itsestämme someen mahdollisimman edustavia kuvia. Toisin sanoen ihan jokaisella meistä on luonnollinen tarve ja paine näyttää hyvältä omien kriteereidemme ja "kohdeyleisömme" mukaan. Näin ollen on aika paha tehdä mitään pitkälle meneviä päätelmiä kenenkään itsetunnosta sen perusteella, onko hänellä silikonitissit. Samalla logiikalla kymmeniä tuhansia meikkeihin, vaatteisiin ja salitreeniin käyttänyttä ihmistä voi pitää tyytymättömänä itseensä kun on mennyt tuhlaamaan suuret määrät rahaa mainittuihin asioihin. Toki ihan kaikessa voi aina mennä överiksi.......
Olen itse luonnostaan povekas, ja minun on vaikea löytää istuvia vaatteita, sillä Vaatteet tehdään sopivaksi kuppikoolle C. Lisäksi tiedän joidenkin povekkaiden kärsivän hartiakivuista.
Itseäni mietityttää, että ovatko silikonien hankkijat miettineet näitä?
Lopultahan me kaikki itseämme jollain tavalla ehostamme vaatteilla, treenaamalla, meikkaamalla tai vaikkapa ottamalla itsestämme someen mahdollisimman edustavia kuvia. Toisin sanoen ihan jokaisella meistä on luonnollinen tarve ja paine näyttää hyvältä omien kriteereidemme ja "kohdeyleisömme" mukaan. Näin ollen on aika paha tehdä mitään pitkälle meneviä päätelmiä kenenkään itsetunnosta sen perusteella, onko hänellä silikonitissit. Samalla logiikalla kymmeniä tuhansia meikkeihin, vaatteisiin ja salitreeniin käyttänyttä ihmistä voi pitää tyytymättömänä itseensä kun on mennyt tuhlaamaan suuret määrät rahaa mainittuihin asioihin. Toki ihan kaikessa voi aina mennä överiksi.......
Vierailija kirjoitti:
No tottahan on, ettei niitä kukaan hyvällä itsetunnolla varustettu tyyppi ottaiskaan. Kyllä se kertoo ulkonäköpaineista ja kriittisyydestä itseään kohtaan, että maksaa tonneja saadakseen silikoonia rintalihaksen alle pystyäkseen olemaan tyytyväinen itseensä.
Sori ylimääräiset viestit, en osaa ajaa tätä vauvapalstaa.
Itse en niitä kauhistele minkään pinnallisuuden vuoksi, vaan koska ovat niin susirumia. On kuin kaksi kumipalloa olisi työnnetty ihon alle. Kaikki luonnollisuus on poissa ja tilalla muovisuus. Ei jatkoon.
M34
Vierailija kirjoitti:
Olen itse luonnostaan povekas, ja minun on vaikea löytää istuvia vaatteita, sillä Vaatteet tehdään sopivaksi kuppikoolle C. Lisäksi tiedän joidenkin povekkaiden kärsivän hartiakivuista.
Minulla on silikonit ja kuppikoko on C. Omaan kroppaani luonnollisen kokoiset ja näköiset. Aiemmin minulla ei käytännössä ollut rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Aloin puristelemaan omia silareitani tätä lukiessa. Ei näitä muiden kun mun miehen tarvikaan koskea :D Ainut mikä harmittaa, on etten saanut näitä jo nuorempana. Oikeesti vaikeeta kun on muuten normaalikokonen mutta ei vaan oo tissejä.
Hmm, nice :D Olisitpa mun vaimo.
Ihan ok tuolla kadulla niin kauan kuin vaatteet on päällä, mutta nakuna ei viitsi katsella eikä paljain käsin pidellä. Silikonien käsituntuma on valitettavan epäaito, muovinen ja kylmä.
Huomaa kyllä et ei o kovin monella kokemuksia:D
Vierailija kirjoitti:
Ei silarit ole yhtä kuin koripallon kokoiset piukeat megatissit.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä mitään pahaa ole mutta valitettavasti isompia rintoja ei voi saada, kuin itseään lihottamalla ja siinähän mennään sitten ojasta allikkoon. Se että rintojen tilalle laitetaan tekotissit ei naiselle isompia tissejä tuo vaan isommat tekotissit. Voihan mieskin hankkia pikku bilin tilalle vaikka isomman muovisen meisselin, mutta ei se hänen katkarapuaan sen isommaksi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä mitään pahaa ole mutta valitettavasti isompia rintoja ei voi saada, kuin itseään lihottamalla ja siinähän mennään sitten ojasta allikkoon. Se että rintojen tilalle laitetaan tekotissit ei naiselle isompia tissejä tuo vaan isommat tekotissit. Voihan mieskin hankkia pikku bilin tilalle vaikka isomman muovisen meisselin, mutta ei se hänen katkarapuaan sen isommaksi muuta.
No tuolla periaattellahan kaikki meikkaavat naisetkin huijaa kun he värjäävät luonnottomilla kemikaaleilla naamansa todellista kauniimmiksi. Vaikka he meikkaavat heillä on silti kuitenkin aina vaan se värjätty tekonaama. Sama juttu salilla treenaavalla miehellä. Nekään lihakset eivät ole olleet hänellä syntyjään, vaan niitä on joutunut kasvattamaan treenillä ja ravinnolla. Hänkin on siis pohjimmiltaan vain ja ainoastaan lihakseton ruipelo. Mikä siis edes on aitoa ja alkuperäistä tässä maailmassa ja kuka sen määrää? Minusta tämän selvittäminen ei ole ihan yksinkertaista.
No itse ajattelen, että leikkaus on aina riski ja on vaan hyvin outoa leikellä itseään ilman lääketieteellistä syytä. Miksi? Mutta jokainen saa tehdä miten itse parhaakseen katsoo, toivottavasti tietävät riskit mitä kaikissa leikkauksissa aina on.
Minulle terve ja toimiva keho on tärkeä arvo. Jotenkin muutenkin ihmisen kiinnostavuus on ihan muuta kuin ulkoiset tekijät ja sisäisesti rikkaalla ei ole mielenkiintoa pohtia niin syvällisesti ulkonäköään.
Kyllä ne silikonit ovat naisessa, kuin huutomerkki. Tekorinnat ilmoittavat:olen tyhmä ja sellaisena pysyn.