Nyt on lauantai. Oletko selvinpäin?
Pystyisitkö ajamaan autoa ja onko tällä kertaa taloudessa lapsia?
Kommentit (29)
11/21 ihmettelee että mistä alapeukkuja...hoh hoijaa...lapset mummolassa sen takia että pääsin niin myöhään töistä että lasta ei ois saanut enään kotiin tarhasta vaan ois joutunut jäämään yöksi ja toinen ( ekaluokkalainen) sai samalla päiväksi hoitajan ja huomiseksi koska menen aamulla taas töihin...illalla tulevat kotiin kun tulen töistä
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 23:28"]
Selvinpäin, ei autoa/korttia. Lapsi ottamassa alkoa munkin puolesta.
[/quote]
Siis mun lapsi jo 18v. , joten turha alapeukuttaa.
Olen selvinpäin mutta autoa en voisi ajaa koska ei ole korttia (sitä tosin ei tässä varmaan tarkoitettu). Toivotaan raskautta (kuukautiset pari päivää myöhässä, jes..!), siksi en ole edes viinilasillista juonut tänään.
En ole selvinpäin tai ainakaan auton rattiin en lähtisi. Kuten en yleensäkään lauantai-iltaisin. Lapset eivät ole kotona tänään.
En ole selvinpäin. Teini katsoo tuossa peliä kanssani. Hollantihan tämän valitettavasti vie.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:10"]Olen selvinpäin mutta autoa en voisi ajaa koska ei ole korttia (sitä tosin ei tässä varmaan tarkoitettu). Toivotaan raskautta (kuukautiset pari päivää myöhässä, jes..!), siksi en ole edes viinilasillista juonut tänään.
[/quote]
Alapeukutin vahingossa kun puhelimella selasin sivua. Toivottavasti on tärpännyt! :)
Selvinpäin, voisin ajaa autoa tarvittaessa, taloudessa ei pieniä lapsia.
Taitaa olla jo sunnuntai :) mutta olen selvinpäin. Jatkossakin. (Raitis)
Selvinpäin kotona vauvan kanssa, kohta nukkumaan :)