Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistathan kesän juhlissa, että tennarit ei ole juhlakenkä, vaikka ne olisivatkin siistit!

Vierailija
03.07.2021 |

Ja epäsiistejä tennareita ei varmaan kannata käyttää siellä tenniskentälläkään.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juhlat tulossa kesällä ja toiset syksyllä. Löytyy lakerikengät jotka on mukavat.

En halua ostaa yhtään laukkua enää, koska inhoan turhan tavaran ostoa.

Voinko ottaa Kånkenin (keltainen) mukaan häihin laukukseni? Pakkaisin siihen tavarani ja menisin ihan sillä koko viikonlopun Hesassa?

Muutoin pukeudun samettihousuihin ja valkoiseen kauluspaitaan. Tukka vesikampaukselle ehkä tai jopa siiliksi.

Vierailija
22/34 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä idea nuo tennarit, kiitos ap kun vinkkasit. Minä olen osallistumassa juhliin mihin tulee bändi soittamaan ja tarkoitus on tanssia asfaltilla. Tennarit on taatusti paljon mukavammat kuin korkkarit tai mitkään muutkaan juhlakengät. Vaatteeksi laitan mekon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan tennarit jalkaan mun ystävän häihin. Ei kukaan huomaa, kun laitan kauniin kokopitkän, valkoisen mekon ylleni. Siinä on ihana pieni laahuskin. 

Vierailija
24/34 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri ostin Gantin kokovalkoiset nahkaiset tennarit ja aion laittaa ne ystävän häihin.

Valkoiset kengät on jotain mitä suuresti ihmettelen miksi sellaisia edes on olemassa. Kaikki lika, kura ym. tarttuu kaikista vaatteista ensimmäisenä juuri kenkiin ja sitähän riittää. Ja valkoisessa se näkyy erityisen hyvin, samasta syystä kuin sairaalavaatteet on valkoisia.

Luulisi tämän olevan nimen omaan epätoivottu ominaisuus, mutta vähintään joka toisella on valkeat kengät jalassa. Tietty valmistajat niitä tekee ja myy suurella innolla juuri siksi että tiedetään että ne likaantuu äkkiä ja sitten pitää ostaa uudet mutta luulisi että ihmiset olisi yleensä omillakin aivoilla varustettu, mutta näköjään niitä ei kaikille ole suotu.

En tiedä miten sä kävelet tai kohtelet kenkiäsi, mutta omat viime kesänä ostetut on yhä hohtavan valkoiset. Suurimmat liat pyyhin kostealla kun tulen kotiin ja pidän niitä yleensä kuivalla kesäsäällä.

Niin, huomaatko nyt niiden ongelman? Pitää puhdistaa aina kun tulee kotiin ja voi käyttää vain kuivalla kesäsäällä. Jos käyttäisit niitä normaalisti säällä kuin säällä ja kotiin tullessa vain potkaisee pois jalasta niin kyllä ne on muutamassa kuukaudessa ihan hirveän näköiset.

Vierailija
25/34 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siistit tennarit käyvät juhliin, niin mihin ne epäsiistit tennarit sopivat?

Vierailija
26/34 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 sama aloitus joka viikko täällä.

Vierailija
27/34 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa ratkiriemukkailta juhlilta, ap... Tärkeintä juhlissa tuntuu siis olevan se, että kaikki noudattaa ap:n sääntöjä pilkulleen ja istuu kuin kusi sukassa, ettei vaan vahingossakaan käyttäydy jotenkin VÄÄRIN. Hip hei. Mukavaa yhdessäoloa?

Vierailija
28/34 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vanha ämmä enkä suostu laittamaan kipeisiin jalkoihini muuta kuin tennarit. Jos en pääse sinun juhliisi, minä en kutsu sinua ilmaisen viinan bileisiini.

Vierailija
29/34 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän muuten sopii mun ihmettely kun kaverin kuvissa Instassa on aina joku merkkivaate tai laukku tai kengät. Tai merkki on pakko mainita koska ne ovat nyt vaan hienommat. Joku mainitsi Gantin valkeat tennarit. En käsitä, jollakin on pakko olla merkkituote vaikka Cuccin valkoinen t-paita (350€) on vain valkoinen t-paita ja Gantin valkoiset tennarit (ehkä 100€) ovat vain valkoiset tennarit.

Jossain kuvassa esitellään vyö, kengät, laukku jne. - syömässä ravintolassa ja ei, pääosassa ei ole yhdessäolo rakkaitten kanssa vaan joku muotijippo. En kehtais, enkä pysty laittamaan ansaitsemaani rahaa johonkin satojen eurojen merkkipaitaan - tuntuu niin turhalta.

Vierailija
30/34 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia on etiketti, ettei juhliin saavuta vapaa-ajan asuissa.

Vierailija
31/34 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-Sanomissa häävalmentaja sanoi selvästi. Tennarit ja sukkahousuttomuus on etikettivirhe häissä.

Vierailija
32/34 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teinit jaksa välittää etiketistä.

Vierailija
33/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa nyt monikaan laittaa tennareita juhliin?

Vierailija
34/34 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuudessa mitkä tahansa ok vaatteet käyvät. Kunhan on ylä- ja alaosa ja usein jotkut kengät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi