Lue keskustelun säännöt.
Kertokaa vittumaisista terkoista
05.07.2014 |
Näitä tarinoita ihmisillä aina riittää, neuvola/kouluterkka haukkunut läskiksi ja muuta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muakin kiinnostaa! En ala omaa kokemusta jakamaan, koska netissä on toisia niin helppo vähätellä ("ei toi mitään ollut") eikä kestäisi pää sellaista juuri nyt.