Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikeasti enää jaksaisi tätä päivästä toiseen jatkuvaa kuumuutta :(

Vierailija
03.07.2021 |

Vai pitäisikö sanoa viikosta toiseen.
Ihan helvetin paha olla 😢🤯🥵

Kommentit (517)

Vierailija
21/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on fyysisesti paha olo, koko ajan kuvottaa ja/tai oksettaa. 

Jep. Sellainen heikottava olo koko ajan.

Vierailija
22/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ihan hirveää kun 11 kk ollaan kylmässä ja YHDEN kuukauden verran on lämmintä. Kyllä on elämä julmaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle on varmaan kivaa niille, joilla on oma talo ja jäähdytyslaitteet ym. pelit.

Jos asuu betonikuutiossa lähiössä, ja ainoa viilennyskeino suihkun lisäksi on tuuletin, ei kamalasti naurata. 

Ps. Näkee että helle ottaa voimille monella, ihmisiä ei ole näkynyt viime päivinä juurikaan ulkona, ihan sama mihin vuorokaudenaikaan itse ulkoilee.

Vierailija
24/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on fyysisesti paha olo, koko ajan kuvottaa ja/tai oksettaa. 

Jep. Sellainen heikottava olo koko ajan.

Nestehukka oireilee noin.  

Vierailija
25/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vajaan parin kuukauden päästä on jo syksy ja sitten pääsette itkemään kun on märkää ja kylmää ja pimeää. 

Ei tuossa ole mitään itkemistä. Ihan paras vuodenaika.

Just näin. Mua ei palele vaikka oon hoikka ja tykkään syksystä ja talvesta, myös keväästä. Kesä on ainoa vuodenaika jota en voi sietää, tai oikeastaan helteitä.

Vierailija
26/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että Aasiassa pysytään hoikkina, siis jos koko ajan tämmöinen helle niin eihän siellä todellakaan tee mieli syödä mitään!

Vierailija
27/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helle on varmaan kivaa niille, joilla on oma talo ja jäähdytyslaitteet ym. pelit.

Jos asuu betonikuutiossa lähiössä, ja ainoa viilennyskeino suihkun lisäksi on tuuletin, ei kamalasti naurata. 

Ps. Näkee että helle ottaa voimille monella, ihmisiä ei ole näkynyt viime päivinä juurikaan ulkona, ihan sama mihin vuorokaudenaikaan itse ulkoilee.

Ei ole omaa taloa eikä edes omaa asuntoa. Oikein hyvin kuitenkin pärjää täällä vuokra-asunnossa, kun pitää päivällä verhot kiinni ja illalla läpivedolla tuulettaa asunnon. Ei ole vaikeaa. Lisäksi auttaa ajatus siitä, että tällaisia säitä on todella lyhyen aikaa (kyllä kuukausikin on lyhyt aika). 

Vierailija
28/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole omaa taloa eikä edes omaa asuntoa. Oikein hyvin kuitenkin pärjää täällä vuokra-asunnossa, kun pitää päivällä verhot kiinni ja illalla läpivedolla tuulettaa asunnon. Ei ole vaikeaa. Lisäksi auttaa ajatus siitä, että tällaisia säitä on todella lyhyen aikaa (kyllä kuukausikin on lyhyt aika). 

Kuukausi on aika pitkä aika parin tunnin yöunilla…

Vierailija
29/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele että Aasiassa pysytään hoikkina, siis jos koko ajan tämmöinen helle niin eihän siellä todellakaan tee mieli syödä mitään!

Oikein hyvin siellä syövät. Eivät vaan vedä kaksin käsin sokeria ja rasvaa niin kuin mammat. 

Vierailija
30/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites te luulette et muut ihmiset selvii, meilla on +30 ainakin 7 kuukautta vuodessa.

Ja kosteaa on, nyt klo:24 nayttaa edelleen olevan 86%

Vierailija
31/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäristä saa apua unettomuuteen. 

Vierailija
32/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin tästä lämmöstä. Ihanaa, kun voi tehdä rästissä olleita puutarhatöitä ja välillä pulahtaa uimaan. Illalla lämmitän saunan ja sitten uimaan. Täällä saaressa (mantereelle matkaa noin 2 km) on leppoisaa ja olenkin toiveessa, että vasta elokuussa palaan kaupunkiin.

Vierailija
33/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koliikkivauvan äitinä vetelin tuollaisilla unilla noin 4kk. Hengissä edelleen :)

Vierailija
34/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tällä kertaa vähän ennakoisi?

Vuoden päästä on myös kesä ja mahdollisesti jopa helteitä. Voisi alkaa pistämään rahaa sivuun jotta ostaisi ensi kesäksi vaikkapa sen siirrettävän viilennyslaitteen sinne betonikuutioon?

Vinkkinä: hanki se laite jo ennen helteitä, vaikkapa jo toukokuussa.

Vierailija
35/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäristä saa apua unettomuuteen. 

Ei kuumuudesta johtuvaan

Vierailija
36/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tällä kertaa vähän ennakoisi?

Vuoden päästä on myös kesä ja mahdollisesti jopa helteitä. Voisi alkaa pistämään rahaa sivuun jotta ostaisi ensi kesäksi vaikkapa sen siirrettävän viilennyslaitteen sinne betonikuutioon?

Vinkkinä: hanki se laite jo ennen helteitä, vaikkapa jo toukokuussa.

Tehokkaimmalla siirrettävällä saa juuri ja juuri yhden makkarin jäähdytettyä, mutta sen metelissä ei pysty nukkumaan, eli on hyödytön. Minulla on semmoinen

Vierailija
37/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Islannissa ei lämpötila nouse käytännössä koskaan yli +20. Ihan vain vinkkinä normaalista kesäsäästä itkijöille. 

Tämä ei ole normaalia kesäsäätä nähnytkään. Normaalisti Suomessa ei ole tällaista. 

Vierailija
38/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös voimat loppu. Yöunet aivan kortilla. Ajatus sakkaa. Suihkussa käyminen ainut helpotus, kunnes hiki pukkaa uudelleen. Pihalla käyn sen verran mitä kauppamatka kestää.

Vierailija
39/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeella ikkunoiden alla 45 astetta, sisällä 33. Ahdistaa!

Vierailija
40/517 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo 58 eukko, enkä mikään laihakaan. Kyllä minä olen pihahommia tehnyt ja siivoillut, vaihtanut petivaatteet ja pyykännyt. Kokatakin on pitänyt. Hiki on valunut urakalla. Vielä on kukkapenkkien kastelu illemmalla. Kuumaa on, mutta minkäs tekee. Odotan sadetta, kun puutarha on rutikuiva.