En oikeasti enää jaksaisi tätä päivästä toiseen jatkuvaa kuumuutta :(
Kommentit (517)
Mene Jäämeren rannoille, vaikka kai se sinnekin kohta yltää mulle mulle-saastojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on fyysisesti paha olo, koko ajan kuvottaa ja/tai oksettaa.
Tuntuu itsekin kuin kiehuisi. Stressaantuneena toki äärimmäiset sääolosuhteet ovat vielä pahempia.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä vielä, nukkukaa parvekkeella. Partioaitasta saa hyttysverkon jonka voi ripustaa koukkuun ja taitella reunat patjan alle. Jos ei ole parveketta, Lidlistä saa edullisen pikkuteltan ja rohkeasti vaan ulos nukkumaan!
Ei mahdu, liian pieni parveke. Ja naapurin mummu käy aamuyöstä kurlaamassa ja räkimässä limojaan. Oksettavaa.Tupakki palaa vaikka on keuhkoahtaumatauti.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan lämmintä kerrankin ja useampi viikko! En ole tarvinnut villasukkia kuin nukkumaan mennessä.
Jokin paha verenkierto-ongelma täytyy olla jos nyt tarvitsee villasukkia nukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mene Jäämeren rannoille, vaikka kai se sinnekin kohta yltää mulle mulle-saastojen takia.
Me vietetään kesät Jäämeren rannoilla (korona on häirinnyt, nyt mennään elokuuksi jos...). Hellekesänä 2018 Hamningbergissa (äärimmäinen koillinen Finnmarkissa) oli pahimmillaan 31 astetta, Luojan kiitos vain yhden päivän ajan. Varjoa ei ole kuin sisällä, ja kuka nyt haluaa kesänsä sisällä viettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan lämmintä kerrankin ja useampi viikko! En ole tarvinnut villasukkia kuin nukkumaan mennessä.
Jokin paha verenkierto-ongelma täytyy olla jos nyt tarvitsee villasukkia nukkumiseen.
Mulla on hoidossa oleva kilpirauhasen vajaatoiminta ja arvotkin hyvät, mutta silti jalat melkein aina jäässä, kovalla helteelläkin. Eli mahdollista on, usko pois.
Minulle helteet on kärsimystä. Koko ajan on lötkö ja veltto olo, eikä jaksa mitään. Myöskään saunassa en voi olla kuin muutaman minuutin ennen kuin tulee huono olo.
Ihan terve olen, mutta kuumuus ei ole minun juttuni. Hikoan helposti, ja sekin tuntuu ikävältä. Kaverit vetää takkia päälle, ja minä pärjään t-paidassa, eikä minulla muutenkaan yleensä ole koskaan kylmä,
Noin 22 astetta ja kevyt tuulenvire olisi minulle optimaalinen kesäsää.
Haluaisin nauttia, mutta en pysty koska on fyysisesti huono olo.
Kotona on ilmastointi, mutta valitettavasti koko ajan ei voi olla kotona siitä nauttimassa.
Tykkään kyllä kuumasta ilmasta mutta kuuma asunto vie voimat totaalisesti. Ja se tavallisen arjen pyöritys kuumuudessa. Olenkohan sairas vai voiko helle oikeasti viedä voimat ihan täysin ?? Keho kuin makaronia eikä mitään jaksaisi tehdä.
Pari päivää oli hieman siedettävämpää ja torstaina pystyi jopa viettämään koko päivän ulkona, mutta nyt taas menee viikonloppu 4 seinän sisällä ja tämä alkaa oikeasti tympiä.
Kaikki palstalla akateemisia vaativan alan asiantuntijoita,kyllä te voitte yhden muutaman satasen viilennyskoneen ostaa.Samat ihmiset vuodesta toiseen valittaa kuumasta mutta ei tee asialle yhtään mitään.
Akateeminen= varakas,kuten tuolla joku aiemmin sen kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hoidossa oleva kilpirauhasen vajaatoiminta ja arvotkin hyvät, mutta silti jalat melkein aina jäässä, kovalla helteelläkin. Eli mahdollista on, usko pois.
Eikö auta edes kova liikunta ja normaalipainossa oleminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö auta edes kova liikunta ja normaalipainossa oleminen?
Ei.
Voiko hankkia vauvan vannan ja mennä istuskelemaan kylmähköön veteen? Viilennysalusta ja viilennysrannekkeet. Tehokas, viilentävä tuuletin puhaltamaan täysillä ja kääntyilemättä suoraan naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko hankkia vauvan vannan ja mennä istuskelemaan kylmähköön veteen? Viilennysalusta ja viilennysrannekkeet. Tehokas, viilentävä tuuletin puhaltamaan täysillä ja kääntyilemättä suoraan naamaan.
Oisko kuitenkin helpompaa ostaa siirrettävä ilmastointilaite alle kolmella sadalla...
Ei hlvetti ole enää todellista. Muutenkin ihan tarpeeksi tuskaa tämä kuumuus ja nyt sitten ehtii olla jo toisen kerran menkat tämän stanallisen helteen vaan jatkuessa..
Toivottavasti ei ole kahta ilman kolmatta. Tai jos on niin ainakin nyt tuntuu siltä että sitten joutaa jo alkaa etsiä sopivaa oksaa.
Hyvinkään Willan kerrokset ovat talvisinkin liian lämpimiä, saati sitten nyt. Minulla ei ainakaan ole sinne mitään asiaa. Ruokakaupoissakaan en nyt käy, vaan tilasin ruuat kotiin Prismasta. Kaipaan sellaista lähikioskia, josta voisi luukusta ostaa vaikka leipää ja maitoa. Sellainen olikin, mutta eipä ole enää. Täällä on muutenkin hyvin vähän kioskeja.