Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Ville Asikaisen, 21, oli pakko jättää vanhoillislestadiolaisuus ollakseen oma itsensä

Vierailija
03.07.2021 |

Kun suviseurat vaihtuivat Prideen, kaikki vanhat tutut eivät enää katsoneet silmiin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterokin lähtee jos on järkeä päässä.

Vierailija
2/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysillä ei olla siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se on, on ollut aina ja on tästä eteenpäinkin. Tarinoita on hyvin hyvin paljon.

Vierailija
4/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Menkää ja täyttäkää maa.'

Vierailija
5/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttu joka on ex-lesta. Hän on ollut minua kohtaan aika veemäinen monet kerrat. Kun sitten ilmoitin hänelle mitä hän on tehnyt minulle ja että ei ole ollut kovinkaan kivaa niin hän alkoi kääntää asioita ylösalaisin. Yhteenkään kyssäriin en saanut suoraa vastausta. Eikä mitään anteeksipyyntöjä. Mä olin sen jälkeen paskiainen. Mitä tää tämmönen oikein on? 

Vierailija
6/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuttu joka on ex-lesta. Hän on ollut minua kohtaan aika veemäinen monet kerrat. Kun sitten ilmoitin hänelle mitä hän on tehnyt minulle ja että ei ole ollut kovinkaan kivaa niin hän alkoi kääntää asioita ylösalaisin. Yhteenkään kyssäriin en saanut suoraa vastausta. Eikä mitään anteeksipyyntöjä. Mä olin sen jälkeen paskiainen. Mitä tää tämmönen oikein on? 

Siellä on tainnut jäädä se me ja muut -ajattelu päälle.

Vierailija
7/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lintiläkin näitä lestiksiä?

Vierailija
8/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitokokoukset. Huh!

Vierailija
9/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole alkuunkaan kristillistä toimintaa.

Lieneekö enää ollut oikeasti uskomassa.

Vierailija
10/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekös tuo. Minulla ainakin hajoaisi pää, jos joutuisin olemaan osa tuollaista uskonsuuntausta.

Vierailija
11/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on.

Vierailija
12/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua puistattaa vieläkin se taannoinen vl:n johdon salailema väkisinmakaamiskohu.