Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko julkkiksen?

Vierailija
05.07.2014 |

Minkä alan julkisuuden henkilöstä kyse? Vastaako hänen julkisuuskuvansa mielestäsi todellisuutta? Kuinka hän itse suhtautuu julkisuuteen? Paistatteleeko hän tyytyväisenä parrasvaloissa vai ahdistaako jatkuva kyttääminen ja nimmareiden pyytely?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, kai tämä julkkiksesta menee. Tv:stä tuttu miesjuontaja. Antaa kuvan itsestään menevänä naistenmiehenä, vaikka todellisuus on, että hän on roikkunut epätoivoisesti väljähtäneessä on-off-ihmissuhteessa jo vuosia. 

Antaa haastatteluja joka ikiseen paikkaan, johon häntä kysytään.

Vierailija
2/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolisen radioäänen. On kyllä niin itseään täynnä, ettei paremmasta väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Kataja ja Vappu Pumiä? :-D

Vierailija
4/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta tunnettua ihmistä tiedän, mutta mainitsen tässä nyt laulajan. Asuu samassa taloudessa, että kai sitä pitää sietää jo senkin puolesta. :D Ei ole kuitenkaan mikään seiskan lööppijulkkis, että mitenkään vinkstahtanutta julkisuuskuvaa olisi muodostunut. Aika paljon ihmiset katselevat häntä etäämpää, harva tulee sanomaan mitään.

Vierailija
5/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen musiikkipiireistä paljon henkilöitä, jotka ovat julkisuudessa enemmän ja vähemmän.

Suoraan sanottuna en ole kauheasti perehtynyt heidän julkisuuskuviin, en minä jaksa lukea juoruja ystävistäni.

Itse ovat, suurin osa, aika neutraaleja julkisuutensa suhteen. Ovat aina tienneet että julkisuus on osa duunia. Suostuvat valokuviin ja vaihtamaan pari sanaa fanien kanssa jne.

Luulen sen silti olevan raskasta ja kuluttavaa.

Vierailija
6/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Lammen oon nähny

Vierailija
7/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon samassa taloudessa asuvan parhaiten. On näyttelijä. Julkisuuskuva ei vastaa todellisuutta juurikaan. Toisaalta julkisuus ahdistaa, mutta toisaalta se tietenkin hivelee, ihailu. Ketäpä ei? Ja julkisuutta tarvitaan, että leivän päälle riittäisi makkaraakin, välttämätön paha. 

Ja koska julkisuus on välttämätön osa työtä, lomat vietetään joko jossain suurkaupungissa sulautuen ihmismassaan tai saaristomökissä kymmenen kilometrin päässä lähimmästä asutuksesta. Ei Thaimaan tai Espanjan lomia meille, kiitos.

Vierailija
8/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:30"]

Jussi Lammen oon nähny

[/quote]

Oliko pitkä?

Vierailija
9/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita näyttelijöitä tunnen, ihan normaalisti käyttäytyvät esim lasten harrastuksissa ym

Vierailija
10/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Lammen oon nähny

[/quote]

Minäkin oon, sen vieressä oli silloin Timo Rautiainen. Olihan siinä vähän kokoeroa.

Vierailija
11/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miesnäyttelijän tunnen. Ei mikään tämän päivän kuuma nimi, lähinnä 90-luvun suositusta tv-sarjasta tuttu. Silloin kun yhdessä kuljetaan, ei kukaan ole tullut mitään sanomaan. Katseita on tullut, mutta voi johtua meidän ikäerostakin. Komea ja hyvin säilynyt.

Vierailija
12/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Tauno Palon.

Vierailija
13/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:45"]

Tuon samassa taloudessa asuvan parhaiten. On näyttelijä. Julkisuuskuva ei vastaa todellisuutta juurikaan. Toisaalta julkisuus ahdistaa, mutta toisaalta se tietenkin hivelee, ihailu. Ketäpä ei? Ja julkisuutta tarvitaan, että leivän päälle riittäisi makkaraakin, välttämätön paha. 

Ja koska julkisuus on välttämätön osa työtä, lomat vietetään joko jossain suurkaupungissa sulautuen ihmismassaan tai saaristomökissä kymmenen kilometrin päässä lähimmästä asutuksesta. Ei Thaimaan tai Espanjan lomia meille, kiitos.

[/quote]

Onhan siinä tunnettuudessa kääntöpuolensa. Niitä negatiivisia asioita kun tulee eteen, niin helpottaa kuitenkin ajatella, että se julkisuus-minä ei ole sama kuin mitä henkilö oikeasti on.

Toki joskus se valitettavasti on toisinkin päin, että joku on mukamas aaahhh-mazing persoonallisuus julkisuudessa ja niin kaikkien kaveri, mutta oikeassa elämässä lähipiirille kunnon törttö.

Vierailija
14/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette vielä tunne, niin nyt tämän linkin jälkeen tunnette. Täällä megatähti vaan, hei, hei...

(Eikä oo pissi mennyt päähän eikä voi ikinä mennäkään. Näes, pikkuiset peikot ne piilossa pysyy kirkkaalla päivänvalolla...)

Vierailija
15/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Lammen oon nähny

[/quote]

Kerro lisää.

Vierailija
16/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kymmeniä, joilla on oman työnsä kautta tullut julkisuusarvo, niin musiikkipiireistä kuin näyttelijöistäkin. Yhden sellaisen kanssa ole naimisissa. Ei todellakaan juokse näyttämässä naamaansa Seiskaan tai vastaaviin, mieluummin aina omassa rauhassa omana itsenään, aina se rauhassa olo ei vaan onnistu. Komppaan kirjoittajaa nro 8 (tod.näk. me tunnetaan toisemme), lomat suurkaupungeissa tai mökin rauhassa, kiitos.

Vierailija
17/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiokaverin isä on ammatiltaan näyttelijä. Joitain kertoja kaverilla ollessa tapasin tämän vanhemmat. Kotioloissa se vaikutti ihan tavalliselta ihmiseltä, mukavalta ja huumorintajuiselta tyypiltä. Ei se ehkä muutenkaan ole sellainen lööpeissä pyörivä julkkis, aika hyvin pitää perhe-elämänsä pois julkisuudesta.

Vierailija
18/25 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin.Suvussani on useampia julkisuuden henkilöitä.Lähinnä näytteliöitä ja kirjailioita mahtuupa mukaan pari pappiakin.Tunnetuin jukkis (ei siis sukulainen),jonka tunnen on kv-tasolla tunnettu jääkiekkoilija oli luokkakaverini.

Vierailija
19/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen julkkis. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan