Miehen lapsi 10v nimittää minua ämmäksi, lu tkaksi ja nartuksi, mies ei puutu kunnolla ja välillä vaan naureskelee "On se meidän Aada vaan varhaiskypsä"
10v on mustasukkainen isästään. Nimittelee minua vaikka yritän olla hänelle mukava. Ostin hänelle ystäväkirjan ja värikyniä kun muutin taloon ns. tupaantuliaislahjaksi tytölle. Tyttö nakkasi kirjan roskiin ja antoi värikynät 6v veljelleen. En tiedä kauanko kestän tätä käytöstä. Piilottaa loukkauksia normaaleihin lauseisiin. Esimerkiksi kun katan pöytää ja annan hänelle lautasen/lasin, sanoo "Kiitos narttu" Pitääkö tätä vaan kestää?
Kommentit (67)
Oliko rikas mies kun piti tunkea sinne?
Sano sitä Pikkuhuoruliksi, ja katso, naurattaako isäänsä vielä.
Törkee kakara ja mies. En kuuntelis kumpaakaan hetkeäkään.
Ei vaikuta kivalta mieheltä koska ei ole sun puolella vaan lapsen.
Miksi olet miehen kanssa? Kun sen mielestä on ok kutsua sua lutkaksi.
No ei pidä kestää, nosta kytkintä.
Ei sua arvosta mies eikä lapsi. Kannattaisi varmaan jättää ne.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta kivalta mieheltä koska ei ole sun puolella vaan lapsen.
Kiva, kun uskoit tämän.
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa jos on totta. Tuo ”kiitos narttu” alkoi kyllä naurattamaankin, anteeksi😅
Sanoisin...Vuh 🐕
Siksipä En hyväksy miestä, joka on eronnut Mietin hyväksynkö leskeäkään? Ei tarvi kenenkään mun Kunniaani loukata.
En usko, että tuo sanavarasto olisi välttämättä tullut kaveripiiristä. Pikemminkin epäilen senolevan kotoperäistä. Mitenköhän mies nimitteli ex-vimoaan? Uskoisin, että isä on se oppi-isä, varsinkin kun vain nauseskelee tytön puheille. Täysin vastuuton ja kypsymätön äijänketale. Jätä se, ennen kuin se ehtii panna sinut paksuksi. Sitten siitä on hanlampi lähteä.
Sano itse sitä "pikku pirihu araksi".
Ei pidä kestää. Mies ja tytär puhutteluun yhtä aikaa. Kerrot, että jos käytös ei muutu, eikä isänsä puutu siihen mitenkään, tulee seurauksia. Kerrot myös, että sinun ei tarvitse kotonasi sietää törkeää käytöstä.
Ja että isällä on oikeus olla parisuhteessa, kenen kanssa haluaa, eikä tyttärellä ole siihen mitään asiaa sekaantua. On tärkeää kertoa, että tyttö ei ole menettämässä isäänsä, vaikka onkin uudessa suhteessa, mutta välit voivat kärsiä, jos ajaa isän kumppanin pois huonolla käytöksellään.
Nuo sanat voivat olla myös tytön äidin suusta kuultuja. Silti, tuossa iässä pitää jo ymmärtää tekojensa seurauksia.
Itse todennäköisesti muuttaisin muualle, pelkästään isän naureskelun takia.
Vierailija kirjoitti:
Sano sitä Pikkuhuoruliksi, ja katso, naurattaako isäänsä vielä.
Tälle oli pakko nauraa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä ei ollut totta.
Varmaan jossain mustalaisperheessä voisi ollakin.
Romaniperheissä lapset eivät todellakaan puhu aikuisille noin.
Kyllä. Romanikulttuuriin kuuluu olennaisesti vanhempien ihmisten kunnioittaminen, toisin kuin meidän kulttuuriimme.
Provohan tämä on. Mutta kyllä näitä löytyy. Ei kyllä vielä tuon ikäisistä.
Eihän henkisesti aikuiset läpsi toisiaan poskelle, vaan ilmaisee muuten, että kielenkäyttö on rumaa. Se muu ilmaisu voi olla puhetta, eleitä, kehoitus tulla syömään sitten kun muut ovat syöneet, isän pyytäminen paikalle keskustelemaan asiasta jne. Tytölle pitää tehdä selväksi se, että hän on muuten ok, mutta käytöstä pitää muuttaa asialliseksi.