Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen juttu pizzeriassa, minulle tarjottiin kysymättä kasvispizza ja miehelle jauheliha tuplalihalla

Vierailija
03.07.2021 |

Mies teki tilauksen. Ei sanonut kummalle tulee kumpi. Ihan suomalainen tarjoilija toi kasvispizzan minulle ja lihapizzan miehen eteen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos lasten kanssa käydään pizzeriassa, tarjoilija saattaa kyselemättä antaa tietyn pizzan lapselle ja toisen minulle, vaikka se menisi toisin päin.

Vierailija
22/25 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on jauheliha tuplalihalla? Jauhelihaa jauhelihalla?

vai jauhelihaPIZZA tuplalihalla.

Jokatapauksessa jauheliha kuuluu pizzaan vielä vähemmän kuin ananas.

Kun pizzeriassa tilataan jauhelihapizza, riittää, että sanoo jauheliha. Pizzerian henkilökunta kyllä ymmärtää, että tarkoitat pizzaa. Niinpä voi tilata jauhelihan tuplalihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus jos lasten kanssa käydään pizzeriassa, tarjoilija saattaa kyselemättä antaa tietyn pizzan lapselle ja toisen minulle, vaikka se menisi toisin päin.

No, olet silloin pizzeriassa. Et missään Michelin-ravintolassa.

Vierailija
24/25 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen perusteella toimivat kuten yleensä menee. No eipä tuossa mitään vahinkoa tullut vaan vaihdoitte vain pizzat. 

Vierailija
25/25 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ilmiö tapahtuu, kun mies ja nainen tilaavat baaritiskillä oluen ja siiderin. Olut annetaan kysymättä miehelle ja siideri naiselle.

Tulee mieleen kerta kun porukassa uudessa oudossa ravintolassa tilasin siiderin, koska en oikein pidä oluesta. Muut saivat oluensa tuopista, minä siiderini sellaisessa ihmeellisessä naisfiguurin muotoisessa jalallisessa lasissa pikku sateenvarjon kera. Vieläkin vituttaa se kuittailu.

M

Sateenvarjo laitetaan drinkkeihin, provoatko? Jos on totta, niin olisit voinut pyytää tarjoilijalta, että tuos nyt mulle kunnon lasi, tai sitten olisit vain juonut siitä lasista täydellä pokalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä