Pojalla on 49 tuntia vapautta jäljellä
Ja 40 minuuttia. Mutta oikeasti taitaa loppua jo hiukan aiemmin.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 13:05"]
Venäjä ei harrasta mitään hyvänhyvyyttään. Vuonna 1944 oli tilanne siellä Neuvostoliitossa vaikea ja tilanne Itärintamalla hankala. Siellä ymmärrettiin, että Suomen miehittämien olisi hyvin vaikeaa. Tali-Ihantalaan pysähtyi niiden vyörytys sillä kertaa. Miksi kukaan nimittää veteraaneja "vetskuiksi"?. Uusi saapumiserä aloittaa palveluksensa tosiaan ja totta kai vanhemmat sitä jännittävät. niin tehtiin meilläkin pari vuotta sitten. En ole Ap.
[/quote]
Samaa mieltä, se että Venäjä Suomelle itsenäisyyden lahjoitti oli myös Venäjän etu.
He saivat hyvän kilven Euroopan väliin, hyvän naapurin, jos rajanaapuriksi olisi tullut Ruotsi, se ei olisi ollut Venäläisten etujen mukaista.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 13:39"]
kyllä taas ihmiset näyttää typeryytensä tässä ketjussa! minä ainakin arvostan veteraaneja kovasti ja olen ylpeä kun poikani kahden vuoden päästä lähtee armeijaan. ei edes harkitse siviilipalvelusta tai totaalikieltäytymistä, koska hänkin arvostaa sitä mitä hänen isoisänsä ovat tämän maan eteen tehnyt. te jotka siellä väheksytte veteraaneja haistakaa paska! eipä olisi teitä jollei näitä veteraaneja olisi. miettikää!
[/quote]
Tässä näkee taas tämän armeijamyönteisten ajatusmaailman, kun ei osata sanoa kunnolla arkumentoitua vastausta tai sitten vaan tajutaan että ollaan umpikujassa yms. niin silloin ruvetaan haistattelemaan.
Haistattelu on usein myös merkki hermojen menettämisestä ja sitä ei saisi väittelyssä koskaan tehdä. Minä voin puhua ja väitellä näistä asioista vaikka tuntikausia.
Vihje sinulle kunnioita myös vastapuolen näkemystä vaikket sitä hyväksyisikään, näin saat aikaan asiallisen ja mielenkiintoisen keskustelun.
Mun pojat menevät mielellään armeijaan. Odottavat sitä aikaa jo. Olkaa te vaan armeijavastaisia js tykkäätte, kyllä te muutenkin näette miten tämän tasa-arvoisen maan jossa kenenkään ei ole pakko tehdä mitään toisen eteen, ottaa vain kaiken minkä irti saa, niin miten käy.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 13:11"]
Minua hävettäisi jos oma lapsi menisi armeijaan, mutta omapahan on valintansa. Vanhin ei onneksi mennyt, eikä nuorimmalle ole vielä ajankohtainen asia. Saa nähdä
[/quote]
Samaa mieltä.