Moneltako lääkärikandien työpäivä alkaa?
Ja moneltako tulee eka potilas? Kuinka kauan ehtivät lukea potilaan tietoja ennen vastaanottoa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen tk-lääkärin työpäivä alkaa klo 8.00 ja ensimmäinen potilas 8.30.
Eli lukee tietoja puolisen tuntia?
Potilaan tietoja ehtii lukea etukäteen n. pari minuuttia, jotta näyttäisi siltä kuin olisi valmistautunut ja perillä siitä mistä on kyse. Sitten loput potilaan ollessa huoneessa.
Tuleeko seuraava potilas heti perään klo 9.30, jos aiemmalle varattu 60min 8.30-9.30
Luulisin, että lääkärikandien työajan alkamisaika on merkitty heidän työpaikkojensa työvuorolistaan. Käsitykseni mukaan se voi vaihdella paljonkin työpaikan mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä he tekevät tuon puoli tuntia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolessa tunnissa ehtii vilkaista päivän potilaslistaa, ehkä juoda kupin kahvia, laittaa muutamia lähetteitä tai vaikkapa kaivaa nenää. Mitä itse luulet, että ihmiset tekevät ensi töikseen kun tulevat töihin?
Kavereillani on monesti ollut tk:ssa aamuaika klo 8.15. Olettaisin että lääkäri saapuu töihin klo 8 eli varttia ennen tuota aikaa
Eikö lääkäreille ole annettu 10min per potilas. Eikä mitään lisätutkimuksia saa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö lääkäreille ole annettu 10min per potilas. Eikä mitään lisätutkimuksia saa antaa.
Soittoaika on 10min
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolessa tunnissa ehtii vilkaista päivän potilaslistaa, ehkä juoda kupin kahvia, laittaa muutamia lähetteitä tai vaikkapa kaivaa nenää. Mitä itse luulet, että ihmiset tekevät ensi töikseen kun tulevat töihin?
Tuskin kaivaa nenää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankuttavat tai oksentavat aamiaista vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kaivaa nenää
Tohtorit on niin hienoja ja sivistyneitä että kaivattavat nenänsä palvelijoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankuttavat tai oksentavat aamiaista vessassa.
Miksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kaivaa nenää
Tohtorit on niin hienoja ja sivistyneitä että kaivattavat nenänsä palvelijoilla.
hyi
Minä ainakin kaivan itse omaa nenääni. T: Oikea lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Mitäs me muut tehdään kun se tietokone on avattu. Minä ainakin juon sen kahvin loppuun, käyn ehkä vessassa ja järjestelen pöytääni. Miksi sinua se aikatailu niin kiinnostaa. Päivät voivat olla erilaisia. Kun jonkun potilaan sujuu kaikki nopeasti, seraavalla voi olla pitkä rivi kysymyksiä.