Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä ikäinen hiusharjasi on?

Vierailija
05.07.2014 |

Omani täytti 17 v.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 09:28"]

Tangle teezer 2 vuotta. Helppo pestä ja maailman paras harja ikinä, suosittelen!

[/quote]

Tarkoitatko sitä muovista tekelettä. Mulle yritti yks kampaaja tarjota. Kokeilin viikon ja EI kiitos. Ihan kauhee. Luonnonharjasta tarvii olla mun kutreille. Makunsa kullakin.

Vierailija
22/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 09:28"]

Tangle teezer 2 vuotta. Helppo pestä ja maailman paras harja ikinä, suosittelen!

[/quote]

Tarkoitatko sitä muovista tekelettä. Mulle yritti yks kampaaja tarjota. Kokeilin viikon ja EI kiitos. Ihan kauhee. Luonnonharjasta tarvii olla mun kutreille. Makunsa kullakin.

[/quote]

Kyllä. Pitkille hiuksille täydellinen ja nopea selvittäjä. En voisi elää ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 08:48"]

Harjani täyttää tänä vuonna 36 vuotta. Olen käyttänyt sitä joka päivä ja huoltanut sen noin kerran viikossa. Saksalainen laatutuote, aitoa harjasta. Hankintahinta oli päätä huimaava, mutta tässä toteutuu se, että köyhän ei kannata ostaa halpaa.

Monet kerrat olen ostanut uuden, vaan eipä ole löytynyt tämän ensimmäisen veroista.

[/quote]

Sama minulla (ap). Rupesin vain miettimään, että olenko jotenkin kuvottava, kun kyseinen harja on ollut minulla koko ikäni (olen 25). Huollan harjan vähintään kerran viikossa. En vain kuollaksenikaan muista merkkiä tai ole vastaavanlaista harjaa löytänyt. Kahvasta on lakka irronnut, mutta muuten pelittävä. Voisitko laittaa linkkiä omaan uskolliseen harjaasi?

Vierailija
24/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä ostin :)

Vierailija
25/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 09:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 08:48"]

Harjani täyttää tänä vuonna 36 vuotta. Olen käyttänyt sitä joka päivä ja huoltanut sen noin kerran viikossa. Saksalainen laatutuote, aitoa harjasta. Hankintahinta oli päätä huimaava, mutta tässä toteutuu se, että köyhän ei kannata ostaa halpaa.

Monet kerrat olen ostanut uuden, vaan eipä ole löytynyt tämän ensimmäisen veroista.

[/quote]

Sama minulla (ap). Rupesin vain miettimään, että olenko jotenkin kuvottava, kun kyseinen harja on ollut minulla koko ikäni (olen 25). Huollan harjan vähintään kerran viikossa. En vain kuollaksenikaan muista merkkiä tai ole vastaavanlaista harjaa löytänyt. Kahvasta on lakka irronnut, mutta muuten pelittävä. Voisitko laittaa linkkiä omaan uskolliseen harjaasi?

[/quote]

Valitettavasti en enää muista harjan valmistajaa tai merkkiä. Sen muistan, että jostakin ulkomailta ostettu ja saksalainen valmistaja.

Vierailija
26/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan n. 3-vuotias

Vierailija
27/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden tai kaksi, ei ainakaan enemmän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi