Naiset jos haluatte rakastajan, menkää hierojalle
Se luonnollinen tapa lähentyä.
Kävin 5:llä eri hierojalle, 4 heistä ehdotti asiaa tai käytöksellään antoi ymmärtää että muutakin on tarjolla.
Kommentit (19)
En yhtään ihmettelisi. Minunkin hieroja silleen voihkii ja puhuu jännästi huokaillen. Mutta kai se on vaan sen tyyli.
Mulla ihan samat kokemukset, homosaunojen hierontaosastolla todellakin käy flaksi!
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon. Onneksi mun hierojat on asiallisia.
Riippuu varmaan myös hierottavasta kelle ehdotetaan ja mitä.
Onko lihavalle isompi maksu, kun hierottavaa on enemmän?
Ap puhuu täyttä puppua. On varmaan mies, jonka naishieroja on ollut normaalin kohtelias.
Enpä usko. Hierojat varmaan päinvastoin joutuvat epäasiallisen ehdottelun kohteeksi usein.
Ap on mies, jonka käsitykset hieronnasta ovat leffojen happy ending -tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska vastaavasti hierottavia lihaksia on vähemmän ja hierottava liha on pehmeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja lihaksisuuskin pitää sitten ottaa huomioon. Esim. joku 215 cm 150kg lihaskimppu nuorella naishierojalla.
Tai sitten joutuu käräjille: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/dde19f03-7988-40d6-832f-535368…
0/5
Miten se pervo muka jaksaisi. Asiakkaita voi olla jopa 10 päivässä!
Hierominenkin on raskasta.
Ei ainakaan SUHK:n eli Suomen Urheiluhierontakeskuksen hierojat, jotka ovat ammattilaisia, tietenkään tee mitään ehdotuksia. Ammattilaiset toimivat ammattinsa eettisten sääntöjen perusteella. Eihän K-kauppiaskaan minua varastoon peränurkkaan pyydä, kun käyn lihatiskillä asioimassa.
Ap taitaa olla mies, joka käy thaihieronnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska vastaavasti hierottavia lihaksia on vähemmän ja hierottava liha on pehmeämpää.
Höpöhöpö. Lihavat on myös lihaksikkaita. Vai mitä luulet, mitä tapahtuu kun kannat useamman kymmenen ylimääräistä painoa 24/7?
Toki sitä rasvaakin on sitten senkin edestä.
Eräs naispuolinen hieroja kertoi mulle kerran, että tasaisin väliajoin tulee ehdottelua asiakkailta. Tosin pahimmat hyypiöt tunnistaa jo varausvaiheessa: haluavat varata pitkän ajan, päivän viimeisen, ongelmia on aina nimenomaan alaraajoissa (syy ottaa housut pois).
Onkohan ap tämän Ramin asiakas? :D
https://www.feissarimokat.com/2021/07/roskalavalla-rapisee-osa-147/
Kaverille oli hieroja joskus ehdotellut. Olisi inhottavaa tollasessa tilanteessa joutua ehdotteluita kuuntelemaan. Yäks.
Hyi olkoon. Onneksi mun hierojat on asiallisia.