Lähden maanantaina armeijaan, kysymyksiä?
Kommentit (23)
Kerro sieltä sitten, minkälaista ruokaa on tarjolla. Lehdissä on viimeaikoina haukuttu, joten olisi kiva saada suoraa tietoa av:lle.
Aiotko leikata hiukset niin ku nuoret miehet siel
Onko hauskaa lähteä armeijaan? Mikä sai sut haluamaan armeijaan? Tiedätkö muita tyttöjä jotka ovat armeijaan lähdössä?
Asentoo lepoo hajoa aamuihin t.rouva alikersantti. Muista tervehtiä sekä puhutella oikein! Mihi meet inttii? Onnea jos pääset mun alaiseksi;)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:36"]Meetkö vekaralle vai minne
[/quote]
Säkylään, Porin prikaatiin:)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:37"]Aiotko leikata hiukset niin ku nuoret miehet siel
[/quote]
vaikka mun mielestä se olis tasa-arvon nimissä oikein niin en meinannut:D
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:38"]Onko hauskaa lähteä armeijaan? Mikä sai sut haluamaan armeijaan? Tiedätkö muita tyttöjä jotka ovat armeijaan lähdössä?
[/quote]
Olen ihan ala-asteelta asti uhonnut että haluan käydä armeijan, ja vanhempieni kannustuksesta sinne hain:)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:40"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:37"]Aiotko leikata hiukset niin ku nuoret miehet siel
[/quote]
vaikka mun mielestä se olis tasa-arvon nimissä oikein niin en meinannut:D
[/quote]
oikein. :)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:41"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:38"]Onko hauskaa lähteä armeijaan? Mikä sai sut haluamaan armeijaan? Tiedätkö muita tyttöjä jotka ovat armeijaan lähdössä?
[/quote]
Olen ihan ala-asteelta asti uhonnut että haluan käydä armeijan, ja vanhempieni kannustuksesta sinne hain:)
[/quote]
hienoa . toivottavasti viihdyt siel ja jos et nii pääaehän sielt poiski.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:39"]Asentoo lepoo hajoa aamuihin t.rouva alikersantti. Muista tervehtiä sekä puhutella oikein! Mihi meet inttii? Onnea jos pääset mun alaiseksi;)
[/quote]
vau, ku itsellakin riittäis pinna alikersantiksi asti:) Säkylään menen. Ja toivottavasti muistan kun sen vaan ensin kunnolla opin!:)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:43"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:41"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:38"]Onko hauskaa lähteä armeijaan? Mikä sai sut haluamaan armeijaan? Tiedätkö muita tyttöjä jotka ovat armeijaan lähdössä?
[/quote]
[/quote]
hienoa . toivottavasti viihdyt siel ja jos et nii pääaehän sielt poiski.
[/quote]
toivon kanssa että viihtyisin, mutta onneksi tosiaan on se 45 päivää lähteä kotiin jos tulee liian kova ikävä omaa sänkyä:D
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:45"]Onko aamukampa jo hankittu?
[/quote]
Tuskin tässä vaiheessa sitä aamujen määrää kannattaa edes miettiä, saatika sitä vielä hankkia!:) ehkä joskus sitten..
Hanki heti joukko-osaston sotilaspassin kannet ja vahva hiusrenksu sitä varten. Pari sinne sopivaa metallilaattaa mukaan, niin saat hyvin ääntä aikaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:48"]
Hanki heti joukko-osaston sotilaspassin kannet ja vahva hiusrenksu sitä varten. Pari sinne sopivaa metallilaattaa mukaan, niin saat hyvin ääntä aikaiseksi.
[/quote]
Tuohon oli tarkoitus lainata se edellisen viestisi 45 päivän kommentti.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:48"]Hanki heti joukko-osaston sotilaspassin kannet ja vahva hiusrenksu sitä varten. Pari sinne sopivaa metallilaattaa mukaan, niin saat hyvin ääntä aikaiseksi.
[/quote]
Selvä tämä:Dd?
Odotatko, että pääset ryynäämään ja metsäleirejä?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:48"]Hanki heti joukko-osaston sotilaspassin kannet ja vahva hiusrenksu sitä varten. Pari sinne sopivaa metallilaattaa mukaan, niin saat hyvin ääntä aikaiseksi.
[/quote]
Selvä tämä:Dd?
[/quote]
Gonat käyttävät, kun tj lähestyy. Tuolla voi kiusata miehiä, jotka eivät voi lähteä kesken palveluksen.
Eikö kenelläkään ole mitään kysyttävää:-O