Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko muista että maailma on mennossa aivan hulluksi?

Vierailija
03.07.2021 |

USA:ssa rotumellakat, Kanadassa poltetaan kirkkoja, jalkapalloilijat tappelevat polvistumisesta ja pitävät käsinauhoja, patsaita kaadetaan joka paikassa, kirjoja sensuroidaan, vanhoja TV jaksoja hyllytetään, olympialaisissa miehiksi syntyneet kilpailevat naisten sarjoissa, Suomessakin sateenkaarilippuja yhtäkkiä joka paikassa ja jos et heti marssi samaan tahtiin niin kauhea raivo repeää! Ylhäältä annetaan käsky mitä mieltä pitää olla ja kokoajan jotenkin liputtaa oikean aateen puolesta ettei vaan kukaan luule että olet "pahis". Media ei enää ollenkaan tunnu peilaavan tavallisten ihmisten arvomaailmaa ja todellisuutta ja poliitikotkin ovat aivan pihalla.

Minne kaikki normaalit ihmiset ovat kadonneet? Kuinka paljon hullummaksi tämä vielä tulee menemään ennen kuin tulee loppu? Alan oikeasti ahdistua tästä.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Ikään kuin Grönlannin alkuperäiskansat kauheesti kärsisivät meidän jäätelöpuikkojen nimestä, tai joku intiaani Usassa siitä, että täällä joku pitää iloiset inkkarinaamiaiset.

Vierailija
2/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hyvin luonnehdit tätä päivää. "Edistyksellisyys" näyttäytyy yhä selvemmin hulluutena. Kaoottisuutena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti koitin kommentoida mutta eipä mene läpi koska sananvapaus. No enivei ap:lle kompit.

Vierailija
4/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Ikään kuin Grönlannin alkuperäiskansat kauheesti kärsisivät meidän jäätelöpuikkojen nimestä, tai joku intiaani Usassa siitä, että täällä joku pitää iloiset inkkarinaamiaiset.

Järkytyin siitä miten englanninkielinen valtavirran liberaalimedia on suhtautunut tuohon kirkkojen polttamiseen. Asenne tuntuu olevan "sitä saa mitä tilaa". Ihan kuin rakennukset itse tai nykyiset kristityt olisivat jotenkin vastuussa menneisyyden tapahtumista ja niille saa tehdä mitä tahansa. Kostomentaliteetti näkyy myös B_L_M-liikkessä, yksittäiset vääryydet tai satoja vuosia sitten tapahtunut sorto kostetaan kollektiivisesti kaikille valkoisille ja koko valtiolle. Tämä ei ole oikeutta.

Vierailija
5/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1920-30 luvuilla faz.izmin nousu ja saksa, nyt ddr:läinen viherfa.zismi ja nihilismi ja Kiina.

Vierailija
6/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesti koitin kommentoida mutta eipä mene läpi koska sananvapaus. No enivei ap:lle kompit.

Laita pisteitä ja välimerkkejä sanojen sisään niin algoritmi ei tunnista. Oon muuten täysin samaa mieltä.

Vierailija
7/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somen läpi tarkkailtuna ehkä.

Vierailija
8/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sekoilua, kun joka ainoa ns. vähemmistö vaatii mitä vaati. Kaikki vaatimuksia esittävät voisi lähettää jonkinlaiselle leirille.

Vierailija
9/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita pisteitä ja välimerkkejä sanojen sisään niin algoritmi ei tunnista. Oon muuten täysin samaa mieltä.

Algoritmi???????

Ennemminkin sanojentunnistus. Mikään algoritmi täällä sensuuria vahdi, voi hyvää päivää taas.

Vierailija
10/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäänkymmeneen vuoteen en oo erityisemmin hehkuttanut, että oon hetero ja mulle on ihan sama, että kuka tykkää kenestäkin ja kaikki saa pan.. ketä haluaa. Jos nyt päättäisin perustaa marssin heteroseksin ihanuuden ylittämiseksi, niin mikähän "someraivo" siitä repeäisi.

Vierailija
11/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juopoilla on alkorytmi.

Vierailija
12/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hyvä.

Minua ärsyttää nämä kaikki valtakunnan loukkaantujat.

Aina ollaan vaatimassa anteeksipyyntöjä, vaikka pierasee oman peiton alla, niin sorry, rakas peitto🙄

Vierailija
13/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Ja vauhti vain kiihtyy, tuntuu etten pysy perässä enkä haluakaan. Disneymainen ajattelu hyvistä ja pahoista, välimuotoja ei ole. Kykenemättömyys nähdä oma ristiriitainen ja naurettava. suorastaan hullunkurinen kouhotus.

Kuka tahansa voi tulla maalamaan taloni seinän sateenkaaren väreillä ja jos närkästyn, olen vähemmistöjä vastaan. Jäätelö on kannanotto. Kotimainen liha on saatanasta, ulkomailta ties mistä oloista rahdattu avokado trendiruokaa.

Yleensä tuo kannanotto kaikkeen muka ihan arkisessa tekemisessä. Minä ajattelen kuin ajattelen, en aio ruveta raahaamaan mukanani jotain passia joka kertoo minun olevan 'hyvien' puolella 'pahoja' vastaan.

Vierailija
14/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljäänkymmeneen vuoteen en oo erityisemmin hehkuttanut, että oon hetero ja mulle on ihan sama, että kuka tykkää kenestäkin ja kaikki saa pan.. ketä haluaa. Jos nyt päättäisin perustaa marssin heteroseksin ihanuuden ylittämiseksi, niin mikähän "someraivo" siitä repeäisi.

Mitä tarkoitat, ettet ole hehkuttanut heterouttasi? Olisiko siis tehnyt mieli? Mitähän oikein saat siitä? Miten voit yhtäaikaa sanoa, että sulle on ihan sama, kuka panee ketä JA että haluaisit hehkuttaa heteroseksiä? Millä tavalla oikein hehkuttaisit sitä, jos suututat sillä yhtään ketään? Taitaa vika olla ihan sinussa vain. Heteroseksin hehkuttaminenhan on NIIN NORMAALIA, ettei se ole ikinä aiheuttanut YHTÄKÄÄN someraivoa. Olet vain niin sekaisin, että kuvittelet kenenkään olevan katkera, jos hehkutetaan heteroseksiä 🤪

Vierailija
15/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1920-30 luvuilla faz.izmin nousu ja saksa, nyt ddr:läinen viherfa.zismi ja nihilismi ja Kiina.

Väliin mahtui kommunismi, stalinismi ja taistolaisuus.

Vierailija
16/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämähän kuuluu siihen Suomen valitsemaan vasemmistolaiseen globaaliin "maailmankansalais" -ajattelutapaan, jota vastaan taas kansallismieliset persut ovat.

Eli haalitaan maailman ongelmat osaksi Suomalaista yhteiskuntaa, joka ei ole inuiittiä rasistisena koskaan kokenutkaan. Jos taas ajateltaisiin Suomea yksikkönä, voitaisiin asioita hallita ja niistä keskustella. Valinta on kuitenkin ollut globaali maailmanmeno kaikkine hulluuksineen, jossa muiden keksimät ongelmat nostetaan myös suomalaisten syyksi ilman, että kukaan oikeasti edes ymmärtää sitä että mistä on kyse.

Jonkun mielestä tämä on hienoa ja edistyksellistä.

Vierailija
17/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat, ettet ole hehkuttanut heterouttasi? Olisiko siis tehnyt mieli? Mitähän oikein saat siitä? Miten voit yhtäaikaa sanoa, että sulle on ihan sama, kuka panee ketä JA että haluaisit hehkuttaa heteroseksiä? Millä tavalla oikein hehkuttaisit sitä, jos suututat sillä yhtään ketään? Taitaa vika olla ihan sinussa vain. Heteroseksin hehkuttaminenhan on NIIN NORMAALIA, ettei se ole ikinä aiheuttanut YHTÄKÄÄN someraivoa. Olet vain niin sekaisin, että kuvittelet kenenkään olevan katkera, jos hehkutetaan heteroseksiä 🤪

Kiitos. Osoitit juuri ap:n olevan täysin oikeassa.

Vierailija
18/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla vaikuttaisi olevan sellainen vam mainen olettamus tai harhaluulo, että homot hehkuttaessaan omaa seksuaalisuuttaan jotenkin väheksyisivät heteroseksuaalisuutta. Oletpa pienisieluinen ja ke hi tys vam mainen loukkaantuja. Mene vielä äidin helmoihin kasvamaan ja kypsymään, ja mietiskele siellä, että jos aiheutat sanoillasi loukkaantumisia, syy on ihan sinussa ja typeryydessä si, eikä siinä, että homoseksuaalien mielestä ei saisi olla heteroseksiä! 🤣

Vierailija
19/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolassa ja unkarissa woke-vähemmistöt saa runtua kun yrittävät rapauttaa yhteiskuntaa, meidän mediassa tätä kuvataan kolmanteen maailmansotaan verrattavana tapahtumana? Miksi?

Vierailija
20/115 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Osoitit juuri ap:n olevan täysin oikeassa.

Enhän. Sinä vaikutat tärähtäneeltä, ja muita loukkaavalta urpolta, jolta puuttuvat käytöstavat. Miten voit olla niin ke ha ri, että luulet homoja haittaavan heteroseksuaalisuuden?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme