Miksi vanha hella pyörii mielessä?
Kommentit (55)
No hellahan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin.
Vanhassa valuraudassa on vara parempi.
Minäkin tykkään enemmän vanhasta hellasta mökillä kuin nykyisestä hellasta kotona.
Pahuksen mies kun tuollaisen modernin meni ostamaan.
Minulla pyörii leivinuuni koko ajan mielessä
Siis HELLA ja mä luin että Vanha heila🙄😁.Siksi vastasin äsken , että vanha suola janottaa.
Puuhellat ovat sellaisia , ettei niitä näy kun vanhoissa taloissa ja museossa, jotka ei ole käytössä no en ole kunnossa olevaa puuhellaa nähnyt, joka olisi, sitten kunnostettu ja palotarkastuksesta Hyväksytyksi , läpäissyt ja olisi käytössä .
Mutta puukkukaita kyllä.
Elli haavelitko puuhellasta?
että sellainen jos olisi..
Mulla taas on ikävä ex jääkaappia :'(
Niin iso ja aina täynnä tavaraa. Nykyinen on ihan surkean pieni exään verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Siis HELLA ja mä luin että Vanha heila🙄😁.Siksi vastasin äsken , että vanha suola janottaa.
Puuhellat ovat sellaisia , ettei niitä näy kun vanhoissa taloissa ja museossa, jotka ei ole käytössä no en ole kunnossa olevaa puuhellaa nähnyt, joka olisi, sitten kunnostettu ja palotarkastuksesta Hyväksytyksi , läpäissyt ja olisi käytössä .
Mutta puukkukaita kyllä.
Elli haavelitko puuhellasta?
että sellainen jos olisi..
Sä kävit toisessa ketjussa äsken. Sut on kunnolla harhautettu.
En tiedä, sama täällä. Induktioliesi on vaan jotenkin liian nopea, kun taas vanha hella kesti huomattavasti pitempään.
Mulla pyörii vanhanajan puhelimet mielessä. Nämä nykyiset.. 🤬
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, sama täällä. Induktioliesi on vaan jotenkin liian nopea, kun taas vanha hella kesti huomattavasti pitempään.
Miten voi olla liian nopea?
Onko Hän enää Hengissä tiedätkö onko elossakaan!
Sananlasku: Vanha suola janottaa.
Vierailija kirjoitti:
Helle saa pään sekaisin.
Hella.
Pidän hellasta, en haluaisi induktioliettä, että varmasti pyörii mielessä.
Puuhella vai kaasuhella?