Miksi niin harva nainen vastaa hymyyn nykyisin?
Ihan kun vaikka lenkkipolulla tai kävelytielllä koittaa ottaa katsekontaktia ja hymyillä, niin moni nainen ei edes ota katsekontaktia. Katselevat vain kiusaantuneena maahan/sivulle. Onko nuorten naisten sosiaalisissa taidoissa jotain toivomisen varaa?
M41
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
on joo, kun eivät halua pera pervoa peräänsä.
mutta 0/5.
Huono vastaus.
Vahenet joka päivä. Onko tullut mieleen.
Oon huomannu saman. Vain vanhemmat naiset hymyilee.
M29
Ei Suomessa kuulu toljottaa tuntemattomia eikä hymyillä (kuin mikäkin mielipuoli) jokaiselle vastaan kävelevälle.
Mulle hymyilee vain vanhat + kehopositiiviset.
Olet niiden silmissä ällö setämies.
Mutta aloitus on kyllä naisen tekemä provo, se on ollut täällä joskus aiemminkin.
Itse yritän hymyillä aina takaisin. Ajattelen, että haluan olla mukava ihminen kaikille ja luoda omalta osaltani kivaa ilmapiiriä. Ei hymyilystä mitään haittaa ole.
Vastakkainen sukupuoli tulkitsee hymyyn vastaamisen liian usein väärin, kehotukseksi tehdä lähempää tuttavuutta. Siksi naiset ei vastaa hymyyn. Luulen, että jo keski-iässä tilanne on naisilla toinen? Voi hymyillä takaisinkin.
Koska kuitenkin luulet, että vastaantuleva nainen on ihastunut sinuun ja on valmis seksiin kanssasi.
Naiset on niin stressaantuneita nykyään.
M21
On olemassa ihmisiä joille tuntemattoman hymy on seksiinkutsu. Kun tuollaisen kerran kohtaa niin ei tee paljon mieli hymyillä tuntemattomille julkisia tiloja lukuunottamatta.
En ymmärrä mitä hymyilemisen aihetta vastaan kävelemisessä muka on. Täällä saisi kävellä virne naamalla koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän hymyillä aina takaisin. Ajattelen, että haluan olla mukava ihminen kaikille ja luoda omalta osaltani kivaa ilmapiiriä. Ei hymyilystä mitään haittaa ole.
Kyllä on. Se houkuttelee kaikenlaisia luusereita tulemaan häiriköimään. Tyly perusilme ja saat olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa ihmisiä joille tuntemattoman hymy on seksiinkutsu. Kun tuollaisen kerran kohtaa niin ei tee paljon mieli hymyillä tuntemattomille julkisia tiloja lukuunottamatta.
Ei kannata hymyillä myöskään julkisissa tiloissa.
Ei hymyilytä. Revi siitä idioootti.
Sun iässäsi kannattaisi hymyillä yli viiskymppisille. Varmasti saisit hymyjä takaisinkin.
t. N61
Mulle hymyilee tytöt usein - tosin oon kuulemma aina niin surkean näköinen, että taitaa olla enemmänkin ihan muista syistä, kuin ihastuksesta.
on joo, kun eivät halua pera pervoa peräänsä.
mutta 0/5.