Kysy 48v mieheltä mitä vain perjantai illan kunniaksi!
Tulin juuri ystävieni kanssa muutamalle oluelle kanta pubiin, vietämme varmaan täällä iltaa 02 saakka.
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:16"]
Ja roikut täällä samalla..
[/quote]
No ei tää vaikeeta oo.. :) kun nykypäivänä on kännykkä ja nettikin keksitty. Roikuthan sä itsekkin täällä?
T. Arto
haloo, tuskin kukaan mies täällä kaksplussalla roikkuu kapakasta käsin :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:27"]
[/quote] sorryyyyyyyyyyy, mä olin viime yön töissä enkä ole nukkunut päivällä hetkeäkään, joten menee palstat sekaisin.
Missä istut, mä tuun kans. t. N-44.
[/quote]
Sori. Sulla taitaa olla enemmän promilleita veressä kuin mulla. :) no mutta minäpä vain roikun!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:28"]
[/quote] sorryyyyyyyyyyy, mä olin viime yön töissä enkä ole nukkunut päivällä hetkeäkään, joten menee palstat sekaisin.
[/quote]
Tekosyitä, tekosyitä...
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:29"]
Missä istut, mä tuun kans. t. N-44.
[/quote]
Oon äijien iltaa viettämäs ja sori n-44 mutta kun mä olen myös varattu. :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:35"]
Katotko jalkapalloooooo....
[/quote]
En, myö istutaan terassilla. :)
No niin Arto. Mä haluaisin, että mun mies pukeutus siistimmin ja leikkais hiuksensa. Miten tän ajatuksen sais ujuttaneen miehen päähän ilman, että siitä tuntuis, että mä määräilen tai arvostelen?
no kerropa miehen näkökulma seuraavaan: tutustuin erääseen vanhempaan mieheen noin vuosi sitten duunin kautta. pidettiin yhteyttä viime kesä, pari kertaa tapailua, ja viikottain viestittelyä. sitten yhteinen duuniprojekti taas alkoi, ja homma jäi siihen. keväällä otti uudelleen yhteyttä, ja nähty kerran, mutta toisesta ei saa selvää, missä mennään... Eli olisko tehnyt jo selkeän muuvin, jos olisi kiinnostunut, vai voiko työkuvio tosiaan häiritä jutun etenemistä näin paljon...
Osaisitko neuvoa miten osoittaisin kiinnostukseni suurinpiirtein ikäisellesi miehelle? Olemme pitkään olleet ystäviä ja monen vaiheen kautta olemme yhtä aikaa vapaita.
Tahtoisin kokeilla sitä olisiko meistä muuksikin kuin ystäviksi mutten tiedä millainen aloitteellisuus tehoaisi aikuiseen mieheen? Sen pitäisi olla jotain ainutlaatuista ei mitään kliseistä...
Nyt tuli mielenkiintoista, teetkö siis yötyötä?
Ootko parisuhteessa? Mun suhde on ihan jumissa yötyötä tekevän miehen kanssa ja oon ihan paskana..
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:38"]
No niin Arto. Mä haluaisin, että mun mies pukeutus siistimmin ja leikkais hiuksensa. Miten tän ajatuksen sais ujuttaneen miehen päähän ilman, että siitä tuntuis, että mä määräilen tai arvostelen?
[/quote]
Tuskin mitenkään. Me miehet vaan ollaan nyt tälläsii. :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:38"]
Mis päin ?
[/quote]
Hesa.
Tietääkö ne kaverit mitä sie näpräät puhelimella?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:38"]
[/quote]
Tuskin mitenkään. Me miehet vaan ollaan nyt tälläsii. :)
[/quote]
Ei kelpaa, nyt vinkkejä kehiin, Arto!
Millainen nainen on kaunein/haluttavin?
Ja roikut täällä samalla..