Kysy 48v mieheltä mitä vain perjantai illan kunniaksi!
Tulin juuri ystävieni kanssa muutamalle oluelle kanta pubiin, vietämme varmaan täällä iltaa 02 saakka.
Kommentit (68)
No mitäs tekisit kun yöllä meet kotiin ja löytäsit vieraan miehen vaimos kanssa sängystä ?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:43"]
Nyt tuli mielenkiintoista, teetkö siis yötyötä?
Ootko parisuhteessa? Mun suhde on ihan jumissa yötyötä tekevän miehen kanssa ja oon ihan paskana..
[/quote]
En tee yötyötä.. mä oon vähän laiska ollu aina käymään töis.. mut ammatiltani oon sähköasentaja.
Olen parisuhteessa ja miksi sä olet paskana sen naisen takia? mäkin olin vähän aikaa sitten paskana mun naisen takii.. meille tuli vähän riitaa..
[/quote]
Hmm, siis olen nainen, parisuhteessa yötyötä tekevän miehen kanssa
[/quote]
Sori. Kuten sanoin, oon ryyppäämäs.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:02"]
ok, kiitti suorista vastauksista, Arto! Et oo mulkku! ;)
[/quote]
Haha! Thx! ;)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:01"]
Pidätkö nuorista naisista (20-35v)?
[/quote]
Joo tottakai <3
[/quote]
Ihanaa<3<3 t.nainen 24v
[/quote]
Kukapa niistä ei tykkäis. <3 ;)
[/quote]
Joo tottakai <3
[/quote]
Ihanaa<3<3 t.nainen 24v
[/quote]
Tykkäisitkö sä vanhemmista miehistä?
T. Arto
No mitäs tekisit kun yöllä meet kotiin ja löytäsit vieraan miehen vaimos kanssa sängystä ?
[/quote]
Vetäsin sitä jätkää varmaan ensteks turpaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:08"]
[/quote]
Joo tottakai <3
[/quote]
Ihanaa<3<3 t.nainen 24v
[/quote]
T. Arto
[/quote]
Kyllä! Mieheni on 47v ;) t.nainen 24v
Montako kertaa olet pettänyt puolisoasi?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:53"]
heh, thx! mut itse olen enemmän sitä tyyppiä, että mies saa tehdä sen kunnon muuvin.. mä olen jo ollut muutoin helposti lähestyttävä, jne. eli olkoon homma sitten siinä, jos ei halua itse nostaa kissaa pöydälle. ei ainakaan ole naimisissa/asu toisen kanssa, mutta saattaahan sillä silti olla toinen tai montakin toista... Mutta kumpi on todennäköisempi syy: luonne vai toinen nainen? Mikä luonteessa voisi estää etenemistä?
[/quote]
Mun on vaikea sanoa koska mä en tunne sitä kaverias. Mut mulla se ois varmaan molemmat ja luonteessa ehkä se sitoutumisen pelko.. huonoi kokemuksii muista naisista..
[/quote]
Otatko siitä nyt kavereiden kesken gallupin, että kuinka yleistä teidän mielestänne on miehillä tuo sitoutumisen pelko? Se kun vaikuttaa olevan enemmän miesten juttu. Naiset lähtee rohkeammin uuteen suhteeseen.
12 vuotta ja oot 60 v, mitä ajatuksia herättää ?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:08"]
[/quote]
Joo tottakai <3
[/quote]
Ihanaa<3<3 t.nainen 24v
[/quote]
T. Arto
[/quote]
Kyllä! Mieheni on 47v ;) t.nainen 24v
[/quote]
;)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:12"]
Montako kertaa olet pettänyt puolisoasi?
[/quote]
No nykystä en oo kertaakaan. Koska hän on ihana. <3
Mutta kun olin edellisen kanssa yhessä, niin aika useastikkin... mullon niin paljon sitä ämmää vastaan et huhhuh!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:14"]
heh, thx! mut itse olen enemmän sitä tyyppiä, että mies saa tehdä sen kunnon muuvin.. mä olen jo ollut muutoin helposti lähestyttävä, jne. eli olkoon homma sitten siinä, jos ei halua itse nostaa kissaa pöydälle. ei ainakaan ole naimisissa/asu toisen kanssa, mutta saattaahan sillä silti olla toinen tai montakin toista... Mutta kumpi on todennäköisempi syy: luonne vai toinen nainen? Mikä luonteessa voisi estää etenemistä?
[/quote]
Mun on vaikea sanoa koska mä en tunne sitä kaverias. Mut mulla se ois varmaan molemmat ja luonteessa ehkä se sitoutumisen pelko.. huonoi kokemuksii muista naisista..
[/quote]
Otatko siitä nyt kavereiden kesken gallupin, että kuinka yleistä teidän mielestänne on miehillä tuo sitoutumisen pelko? Se kun vaikuttaa olevan enemmän miesten juttu. Naiset lähtee rohkeammin uuteen suhteeseen.
[/quote]
Emmä nyt ota. Mä oon liian kännis tähän. Huhhhu pellit seis.
Mut siis.. ollaan joskus tosta asiasta miespuolisten kavereiden kanssa puhuttu ja he ovat sanoneet et toi on aika yleistä... koska moni joutuu esim. kohtaamaan nalkuttavii, väkivaltasii, ilkeitä, kyttäilevii naisia ja se jättää meihin miehiinkin jälkensä... Olen mä kuitenkin myös kohdannut sitoutumiskammosia naisia. Mutta mitä mä itse henkilökohtasesti ajattelen tuosta jutusta, niin musta se sitoutumiskammoisuus ei ole sukupuolesta kiinni.. vaan se on luonne kysymys, jota löytyy nii miehiltä kuin naisiltakin. :)
12 vuotta ja oot 60 v, mitä ajatuksia herättää ?
[/quote]
Kamalia.
Joko kaverisi luulevat, että sulla on salasuhde, kun niin ahkerasti viestittelet :)
Komppaan tätä. Mä (siihen vanhempaan duunikaveriin ihastunut) olen tosi sitoutumiskammoinen. :D Ja varmaan aika vaikeasti tulkittava, myös, vaikkakin helposti lähestyttävä! ;)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Emmä nyt ota. Mä oon liian kännis tähän. Huhhhu pellit seis.
Mut siis.. ollaan joskus tosta asiasta miespuolisten kavereiden kanssa puhuttu ja he ovat sanoneet et toi on aika yleistä... koska moni joutuu esim. kohtaamaan nalkuttavii, väkivaltasii, ilkeitä, kyttäilevii naisia ja se jättää meihin miehiinkin jälkensä... Olen mä kuitenkin myös kohdannut sitoutumiskammosia naisia. Mutta mitä mä itse henkilökohtasesti ajattelen tuosta jutusta, niin musta se sitoutumiskammoisuus ei ole sukupuolesta kiinni.. vaan se on luonne kysymys, jota löytyy nii miehiltä kuin naisiltakin. :)
[/quote]
Ja OIKEESTI, naiset. Siihen nalkutukseen voi kuolla. Vähän aikaa sitten siitä tuli uutinenkin. Ottakaa opiksenne nyt tästä.
Minkä ikäinen nainen (maksimissaan) vois olla jota vielä panisit?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 22:25"]
Joko kaverisi luulevat, että sulla on salasuhde, kun niin ahkerasti viestittelet :)
[/quote]
Ne on liian änkyräs et ne enää tajuais tätä. :)
[/quote]
Joo tottakai <3
[/quote]
Ihanaa<3<3 t.nainen 24v