Kokenut Näkijä paikalla. Kysy jotain *huom en "näe" täällä
Kommentit (24)
Kuinka käy tässä suhdesopassani? Tuntuu sydän niin raskaalle. Miten tämä kaikki ratkeaa?
Päädynkö miehen kanssa vielä yhteen vai onko aika päästää irti ja unohtaa?
Näetkö vain silloin, kun maksetaan?
Kuinka kauan olet tiennyt, että sinulla on kyky selvänäköön? Miten huomasit sen? Oletko muuten henkisellä tiellä? Mitä teet elääksesi? Mitä harrastat? Oletko käyttänyt psykedeelisiä päihteitä, mikä on mielipiteesi niistä? Käytätkö apunasi kiviä/kristalleja, mitkä ovat suosikkejasi?
Miltä mun tulevaisuus näyttää? Meenkö mieheni kanssa naimisiin, lapsia..?
Näetkö löydänkö paikkani tältä paikkakunnalta? Jatkuuko avioliittoni, onnellisena?
En näe täällä ainoastaan sähköpostin kautta saatavan numeron kautta. Muuten vastaan mielellään kysymyksiinne. -kokenut näkijä
Kerropa tulevaisuus tämän miehen kanssa. Mitä tuo elämä tullessaan?
otatko korvausta kykyjäsi vastaan? Milloin huomasit näkeväsi? Mikä oli ensimmäinen "näkysi"?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:01"]Näetkö vain silloin, kun maksetaan?
[/quote]
En ole sosiaalitoimisto vaan ammattimainen näkijä
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:10"]otatko korvausta kykyjäsi vastaan? Milloin huomasit näkeväsi? Mikä oli ensimmäinen "näkysi"?
[/quote]
Näin näyn ensikerran 15 vuotiaana
Miten työasiani hoituu? Kyseessä iso luova projekti, takkuaa.
Löydänkö elämänkumppania ja kestävää rakkautta vai menenkö hamaan loppuun yksin?
Mistä saan sun sähköpostiosoitteen että voin lähestyä? Minulla on valtava suhdekriisi ja olen ihan totaalisen paskana.
Paljon on oma osuutesi minuutilta?
Onko mun mies jo kotona?