mitä mieltä olet tästä vihkisormuksesta
http://www.korukeisari.fi/product/2067/sandberg-toivomuslahde-k-5w
kihla on tavallinen sileä ilman kiveä.
Kommentit (13)
Muistuttaa mun omaa kihlasormustani. Mutta oikein kaunis ja näyttävä sormus. Vau!!!
Oikein kaunis! Tykkään noista isoista kivistä ja ovat muotiakin nyt.
Ihan nätti, mutta noin törröttävät kivet ovat vähän epäkäytännöllisiä käyttää. Takertuvat helposti vaatteisiin yms. Ei tietty ole niin iso ongelma, jos ei koko ajan käytä sormuksia. Ja olenko ainoa, joka vielä tykkää enemmän keltakullasta?
Ristiriitaiset fiilikset tuosta mallista.
Toisaalta ihana, mutta omassa käytössä se ihanuus menisi pilalle epäkäytännöllisyyden vuoksi.
Toinen ongelma minkä olen tuontyylisissä nähnyt, on sen kihlan yhteensovittaminen tuohon. Monasti se kihla pilaa tuonmallisen vihkisormuksen, todella vaikea löytää yhteensopivaa, kuvassa voi olla ok mutta kun näkee yhdessä ja oikeasti sormessa, niin usein on ollut pettymys.
Muutoin sanoisin että ihana ja tyylikäs sormus, kaunis ja jos tuonmallisen haluat niin ehdottomasti kannattaa ottaa.
Mä kanssa oon huomannu ton epäkäytännöllisyyden, varsinkin jos käyttää talvella tiukkoja (nahka)hanskoja.
Kaunis, mutta kuten joku jo tuossa mainitsi, että jää helposti kiinni paikkoihin. Upotettu timamtti olisi parempi, jos pitää sormusta 24/7, mutta onko se yhtä kaunis?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:27"]
Muistuttaa mun omaa kihlasormustani. Mutta oikein kaunis ja näyttävä sormus. Vau!!!
[/quote]
Mä oon aina miettiny, että miten ja millaiseen vihkisormukseen ihmiset yhdistää timanttikihlasormuksen. Kun jotenkin tuntuisi, että sen pitäisi olla vielä näyttävämpi tai jotain. Joko olet mennyt naimisiin? Onko muilla ideoita?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:54"]
ai isoista kivistä......
[/quote]
Jep... Toi timantti ei ole kamalan iso, näyttää tuossa kuvassa isommalta kuin onkaan. Ei ole siis mikään amerikkalaistyylinen ökysormus.
Nätti sormus mutta todella "tavallinen"
Oikein kaunis.