Miksi tylsä mies ei kelpaa naisille
Eikö sellaisen pitäisi olla just passeli turvallinen perheenisä?
Kommentit (126)
Mun mies on tylsä. Minäkin olen tylsä. Tylsistellään yhdessä ja yritetään kasvattaa meidän lapsista kunnon kansalaisia. Ei haittaa, vaikka heistäkin tulisi tylsiä.
Saa olla tylsä, mutta kerron miksi se voi olla myös ongelma.
Itselläni on tylsä aviomies ja hänellä se yhdistyy myös siihen, ettei koskaan ilmaise vihaa.
Jos mies ei koskaan ilmaise vihaa, hän ei esim. osaa puolustaa vaimoaan vaadittaessa, ei osaa puuttua lasten riitoihin, ei koskaan puutu epäoikeudenmukaisuuteen. Minä olen meillä se, joka tarvittaessa nostaa koulukiusaajan rinnuksista seinälle.
Tämä on naiselle todella vastenmielistä. Nainen tarvitsee miehen, joka kykenee asettamaan rajoja ja puolustamaan perhettä.
Tylsyys ei ole ongelma, vaan sellainen yleinen flegmaattisuus (”No eihän tuossa mitään ollut puututtavaa.”).
Minä en ole tylsä mies. Vietän aikaa kavereiden kanssa ja joskus humalassa petän jos siltä tuntuu. Vaimo rääkyy kotona pahaa oloaan, ei sinne viitsi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on tylsä aviomies ja hänellä se yhdistyy myös siihen, ettei koskaan ilmaise vihaa.
Jos mies ei koskaan ilmaise vihaa, hän ei esim. osaa puolustaa vaimoaan vaadittaessa, ei osaa puuttua lasten riitoihin, ei koskaan puutu epäoikeudenmukaisuuteen. Minä olen meillä se, joka tarvittaessa nostaa koulukiusaajan rinnuksista seinälle.
Tämä on naiselle todella vastenmielistä. Nainen tarvitsee miehen, joka kykenee asettamaan rajoja ja puolustamaan perhettä.
Tylsyys ei ole ongelma, vaan sellainen yleinen flegmaattisuus (”No eihän tuossa mitään ollut puututtavaa.”).
En allekirjoita tätä. Itse olen kiltti ja varmaankin arjessa tylsä enkä osoita vihaa. Rajat kuitenkin asetin lapsille ja minä olen se joka lopettaa niin lasten kuin humalaistenkin tappelut. Pitkä liittomme päättyi ensimmäiseen riitaamme, johon osallistuin.
Nössöksi ei ole kukaan väitänyt, joskus joku on sanonut tyyneyttäni pelottavaksi. Mielestäni se on tilanteen hallintaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset mainitsevat, että "saat minut nauramaan". Itse koen olevani melko tylsä, vaikken täysin huumorintajuton kuitenkaan. Tulee hirveät paineet tavata tuollainen nainen, koska odottaako hän minun olevan juuri sellainen hauskuuttaja ja huumoriveikko?
Ei, vaan se tarkoittaa sitä, että huumorintaju osuu yksiin. Se tarkoittaa siis sitä, että toinen tajuaa jutut, jotka olet tarkoittanut hauskoiksi ja huvittuu niistä. Koska suurin osa aikuisista ei niinkään välitä tai huvita vitsien kertomisesta - vitsit ovat alakoululaisten juttu. Aikuisten huumori on toisenlaista. Samanlainen huumori on myös ihmisiä yhdistävä tekijä, ja tämän vuoksi usein parhaiden ystävien kanssa on hauskaa. Samaa kaivataan suhteessa. Jos huumorintaju ei osu yksiin, on kommunikointi infokeskeistä ja asiallista kuni työpaikalla, ja jokin osa-alue vaan jää puuttumaan. Eli ei, miehen ei odoteta olevan hauskuttaja ja huumoriveikko, vaan toiveena on samanlainen, yhteensopiva huumorintaju. Silloin se viihtyminen ja hauskuus tulee ihan luonnostaan, eikä kenenkään tarvitsee opetella, pingottaa tai esittää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen tylsä mies joka haluaisi tylsän naisen. Ei sellaisia vaan löydä, kaikki vaativat elämältä suurta actionia
Tule tänne flegmaattisen, mökkihöperön sohvaperunadaamin kylkeen kiehnäämään. Nou äxön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tylsällä? Ei ota kantaa mihinkään, kaikki on ihan sama, päätä sä. Mielipide kyllä löytyykin sitten kun toinen on päättänyt, valinnut jne. En mä tuota ois halunnut vali vali vali. Tällainen mies on tylsä ja perässävedettävä, määkii ja valittaa kun toinen ei olekaan ajatuksenlukija.
Tylsällä meinasin enemmänkin sellaista miestä jolla ei ole erityisen mielenkiintoista ammattia, koulutusta tai eksoottisia harrastuksia. Lukemista ja pyöräilyä harrastavaa insinööriä pidetään "tylsänä"
Tylsyys ilmenee persoonassa, ei ammatissa tai koulutuksessa. Harvalla on mikään erityisen mielenkiintoinen työ ja vaikka olisikin, eihän se työ puolisolle välity. Vaikka palomiehenä tekisi jotain jännittävää ja vaarallista, palomiehen perhe-elämä on kuitenkin ihan tavallista perhe-elämää. Harrastuksetkin ovat sellainen asia, että niitä on pariskunnilla sekä yhteisiä että erillisiä. Ei siis haittaa, jos puoliso puuhailee jotain toisen mielestä tylsää, jos yhdessä tehdään jotain molempia kiinnostavaa. Tylsän persoonallisuuden omaavan kanssa taas on kaikki tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tylsällä? Ei ota kantaa mihinkään, kaikki on ihan sama, päätä sä. Mielipide kyllä löytyykin sitten kun toinen on päättänyt, valinnut jne. En mä tuota ois halunnut vali vali vali. Tällainen mies on tylsä ja perässävedettävä, määkii ja valittaa kun toinen ei olekaan ajatuksenlukija.
Tylsällä meinasin enemmänkin sellaista miestä jolla ei ole erityisen mielenkiintoista ammattia, koulutusta tai eksoottisia harrastuksia. Lukemista ja pyöräilyä harrastavaa insinööriä pidetään "tylsänä"
Tylsyys ilmenee persoonassa, ei ammatissa tai koulutuksessa. Harvalla on mikään erityisen mielenkiintoinen työ ja vaikka olisikin, eihän se työ puolisolle välity. Vaikka palomiehenä tekisi jotain jännittävää ja vaarallista, palomiehen perhe-elämä on kuitenkin ihan tavallista perhe-elämää. Harrastuksetkin ovat sellainen asia, että niitä on pariskunnilla sekä yhteisiä että erillisiä. Ei siis haittaa, jos puoliso puuhailee jotain toisen mielestä tylsää, jos yhdessä tehdään jotain molempia kiinnostavaa. Tylsän persoonallisuuden omaavan kanssa taas on kaikki tylsää.
Näin juuri, ja sitten tässä on sekin, että yhden mielestä tylsä voi toisen mielestä olla kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan typerille naisille tylsä mies on sellainen joka ei ole: Hyvännäköinen, ei pukeudu pintamuodin mukaan.
Ei lähde aina mukaan juuri niihn tapahtumiin ja juttuihin mihin nainen haluaa.
Siitä nainen ei piittaa vähääkään, jos mies haluaa mennä livenä katsomaan jääkiekko-jalkapallo-ottelun tai minkä tahansa urheilutapahtuman.
Tylsä mies näille pissis typyköille on mies, joka lukee sanomalehtiä ja on kiinnostunut talousasioista ja ajankohtaisista tapahtumista. Siis muustakin pääministerin ulkonäöstä ja matkoista.
Tylsä mies on näiden typyköiden mielestä myös mies, joka viihtyy mökillä ja haluaa vaikkapan vain vanhempiensa mökille siksi, että haluaa saunoa ja uida ja kalastella.
Aivan persestä on mies, jolla on lämpimät ja hyvät suhteet mahdollisiin sisaruksiinsa ja joka pystyy puhumaan puhelimessa asiallisesti sekä äitinsä että isänsä kanssa.
Ja tästäpä taas selvisi miksi et ”kelpaa” parisuhteeseen… vinkki: syy ei ole tylsyys
En lukenut kuin otsikon, mutta tylsiltä miehiltä saa huonoa seksiä ja huonoa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota.. miksei sille "tylsälle" miehelle ei kelpaa tylsä tai vielä tylsempi nainen sitten samalla logiikalla?
Missä niitä tylsiä naisia tapaa? Onko niillä, joku tylsien daamien pitsikerho tmv. jossain?
Ollaan kotona. Olen kyllä hyvä laittamaan ruokaa ja leipomaan eli esim. täytekakun teen itse, jos on syntymäpäivä ja myös jouluruoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sitten johtuu, että tunnen monta tällaista miestä, joilla on perhe eli vaimo ja lapset?
Vierailija kirjoitti:
Ne viisi pelottavaa kirjainta...!
:D
Aloittaja kaipaa ja toivoo naisseuraa, MGTOLLO.
Pahoittelen pidennettyä, mutta rehellisempää versiota "uskonnostasi".
Miksi sinä meuhkaat kyseisestä kirjainsarjasta? Yksikään nainen ei halua tai huoli teitä, joten saatte jatkossakin elää keskennänne - kuten teidän kuuluukin.
Mielenkiintoinen mies, siinä on hyvä ilmaus. Sellainen kiinnostaa naista. Tylsyys ei oikeastaan ole ongelma. Rutiinit ihan ok. Mutta jos mies ei ole henkisesti kiinnostava, ja ajettelu on ”tylsää” tai laiskaa, niin ei nappaa yhtään.
Iso osa naisista tsekkaa miestä keskustelussa. Pitää osata keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Siis just kuin mun mies. On muuten välillä tosi ärsyttävää. Mä olen myös se, joka joutui pistämään tunkeilevalle anopille rajat, olla lasten riitojen erotuomarina jne.
Mitä tarkoitat tylsällä? Tulee mieleen passiiviinen ihminen, jota ei oikein kiinnosta mikään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tylsällä? Tulee mieleen passiiviinen ihminen, jota ei oikein kiinnosta mikään.
8-16 mies. Käy silloin tällöin mökillä ja salilla, muutoin kotona kattomassa telkkaria.
Noillekin on ottajansa. Eri asia kelpaako ottajat...
Kaverilla meinaa on vaimo. Tosin, elävät muutenkin todella perinteisesti.
Tylsäkin mies käy +25v naisille. Nuoremmat lähtee helpommin aloitteellisten jännämiesten matkaan
Vierailija kirjoitti:
Tylsäkin mies käy +25v naisille. Nuoremmat lähtee helpommin aloitteellisten jännämiesten matkaan
Nuorena pitääkin elää. Ei me enää eletä missään 60-luvulla..
Jälleen kerran.. Tarkastelkaa sitä naismakuanne. Niinhän naisillekin sanotaan, jos he kokee törmäävänsä jatkuvalla syötöllä päin seinää.
Eikä humoristi naista pidä tavata, ellet koe olevasi yhtä humoristinen. Ihan oikeesti 🙄