Miksi tylsä mies ei kelpaa naisille
Eikö sellaisen pitäisi olla just passeli turvallinen perheenisä?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan typerille naisille tylsä mies on sellainen joka ei ole: Hyvännäköinen, ei pukeudu pintamuodin mukaan.
Ei lähde aina mukaan juuri niihn tapahtumiin ja juttuihin mihin nainen haluaa.
Siitä nainen ei piittaa vähääkään, jos mies haluaa mennä livenä katsomaan jääkiekko-jalkapallo-ottelun tai minkä tahansa urheilutapahtuman.
Tylsä mies näille pissis typyköille on mies, joka lukee sanomalehtiä ja on kiinnostunut talousasioista ja ajankohtaisista tapahtumista. Siis muustakin pääministerin ulkonäöstä ja matkoista.
Tylsä mies on näiden typyköiden mielestä myös mies, joka viihtyy mökillä ja haluaa vaikkapan vain vanhempiensa mökille siksi, että haluaa saunoa ja uida ja kalastella.
Aivan persestä on mies, jolla on lämpimät ja hyvät suhteet mahdollisiin sisaruksiinsa ja joka pystyy puhumaan puhelimessa asiallisesti sekä äitinsä että isänsä kanssa.
Miksi kuvailemasi kaltainen mies edes kiinnostuisi tuollaisesta typerästä pissistypykästä? Eivät he kai ole juurikaan toisilleen sopivia? Kuvailemasi kaltaiselle miehelle sopiikin varmasti paremmin enemmän itsensä kaltaiset fiksut, ajankohtaisista asioista kiinnostuneet, mökkeilystä pitävät ja hyviä sukulaissuhteita arvostavat naiset.
Mies, miksi et tee elämästäsi mielenkiintoisempaa? Saattais naisetkin kiinnostua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota.. miksei sille "tylsälle" miehelle ei kelpaa tylsä tai vielä tylsempi nainen sitten samalla logiikalla?
Missä niitä tylsiä naisia tapaa? Onko niillä, joku tylsien daamien pitsikerho tmv. jossain?
Rosebrides. Helppo löytää kotona viihtyviä. Laita hakukenttään conservative ja mielenkiinnon kohteeksi cooking, crafts, theatre, movies sekä yoga.
Ettei ihan unohdu.. Olet varmaan halukas tuomaan leivän pöytään :)
Niinpä tietysti. Muuten ihan mukava tietää tuommoisestakin. Lienee kuitenkin asiakaskuntana vähemmän tylsiä miehiä.
Meille tylsille, kun ei tuollainen katalogin selalailu juolahda mieleenkään.
Mikset hankkisi omaan gategoriaan sopivaa naista joka sopii omaan persoonaan?
Jokainen etsii omanlaistaan miestä tai naista. Itse etsin ihan erilaista kuin muut kaverit.
Tylsyys ja kauneus on katsojan silmissä
Naisille ei kelpaa nykyään tavallinen elämä. Luulevat olevansa jotain hahmoja Sinkkuelämää tai Frendit sarjoissa
Mun mies on puoliksi remontti Reiska ja puoliksi salonkileijona. Hyvä yhdistelmä. Sitä koti -homoa mä en tarvitse ollenkaan, shoppailen mieluiten yksin ja juttelen naisasioita mieluiten naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei kelpaa nykyään tavallinen elämä. Luulevat olevansa jotain hahmoja Sinkkuelämää tai Frendit sarjoissa
Jos noista pitää valita niin ehdottomasti Frendit
Vierailija kirjoitti:
Kysymys antaa vastauksen. Juuri siksi kun on tylsä. Muistanpa kun näyttelijä Tuija Piepponen kertoi haastattelussa minkälainen mies pitää olla. Meni suunnilleen näin: "Jokainen nainen tarvitsee 4 miestä. Ensimmäiseksi, remontti-Reiskan. Hän korjaa auton ja asunnon,remontoi kesämökin, tekee mökille ison laiturin kahdesta vanhasta trukkilavasta ja viidestä klemmarista. Toiseksi, seksihurjastelija joka laittaa silmät ja sukat pyörimään, on makuukamarin väsymätön duracell-pupu. Kolmanneksi, salonkileijona. Pitkä,hoikka,komea ja käyttää uniformua. Hänen kanssaan käydään teatterissa,konserteissa ja itsenäisyyspäivän jatkoilla. Hän on se jolla saadaan kaverit kateellisiksi,joka on hyvin tärkeä asia. Neljänneksi, viimeisenä muttei vähäisimpänä, kotihomo. Hänen kanssaan käydään ostamassa vaatteita, ja hänen kanssaan keskustellaan verhoista, tapeteista, hiuksista dieeteistä ynnä muista sen tyyppisistä tyttöjen asioista".
😂😂 Kuulostaa ihan Tuija Piepposen kerrassaan hykerryttävältä huumorilta!
Miksi pitäisi kelvata? Ei mulla ole mitään intoa olla miehen kanssa vain siitä syystä että olisi mies. Jis olen miehen kanssa, miehen pitää tuoda jotain bonusta elämääni. Viihdyn sinkkuna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa tylsä? Onko seksikin sitten tylsää?
Seksi on rauhallista ja rakastavaista eikä pelkkää raivokasta jyystämistä. Tästä naiset eivät myöskään tykkää
Yhden seksin mies on tylsä. Ajattele nyt itse sitä samaa koko loppuelämäsi ilman vaihtelua edes tyyliin.
Nainenkin voisi mielikuvituksellisella erotiikallaan sytyttää miehen piilossa olevan libidon aivan uusiin sfääreihin räjäyttämään tajunnan.
Vai eikö kehtoo vehtoo?
No jos naiset kerran kokemuksesi mukaan tykkäävät pelkästään raivokkaasta jyystämisestä, niin eivätkö he sitten itse ole sängyssä sellaisia, jotka raivokkaalla halukkuudellaan sytyttävät miehen piilossa olevan libidon ihan uusiin sfääreihin? Vai mistä sinä olet tullut sellaiseen tulokseen, että omat seksikumppanisi olisivat halunneet muutakin kuin sinulle luontaista rauhallista ja rakastavaa seksiä? Kai he jollain tavalla ovat osoittaneet haluavansa sitä raivokasta jyystöä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kelvata? Ei mulla ole mitään intoa olla miehen kanssa vain siitä syystä että olisi mies. Jis olen miehen kanssa, miehen pitää tuoda jotain bonusta elämääni. Viihdyn sinkkuna!
Mielelläni ottaisin mukavan naisen rinnalleni, mutta en osta. Ainoa mitä naisella olisi minulle annettavaa on seksi ja läheisyys. Niitä ei jaeta vaan nykyään ne ovat myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa tylsä? Onko seksikin sitten tylsää?
Seksi on rauhallista ja rakastavaista eikä pelkkää raivokasta jyystämistä. Tästä naiset eivät myöskään tykkää
Niin, naisia on erilaisia. Osa varmasti tykkää tuollaisestakin. Itse en tykkää rauhallisesta menosta. N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni ottaisin mukavan naisen rinnalleni, mutta en osta. Ainoa mitä naisella olisi minulle annettavaa on seksi ja läheisyys. Niitä ei jaeta vaan nykyään ne ovat myynnissä.
Mitä tarkoitat läheisyydellä, jos se on mielestäsi nykyään myynnissä? Entä etkö kaipaa yhteistä tekemistä, juttelua, ajatusten vaihtoa, arjen jakamista, yhteistä huumoria, kumppanuutta, toisen kanssa viihtymistä ja rakkautta? Kuinka monessa vuoden tai sitä pidemmässä parisuhteessa olet ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, oon mäkin nähnyt Tinderissä muijia mitkä toivoo jo siinä ilmoituksessaan omakotitaloa ja Ferraria. Arvaa mitä? Ne voi skipata.
Toki heidän luulisi menevän Tinderin sijasta sugarbaby sivustolle vaan minkäs teet.
Sekin piti vielä sanoa. Tarkastele sitä omaa naismakua suosiiko makusi väistämättä laputettuja yksilöitä. Jos suosii, mietit mitä sille voitaisiin tehdä.
Jotkut naiset mainitsevat, että "saat minut nauramaan". Itse koen olevani melko tylsä, vaikken täysin huumorintajuton kuitenkaan. Tulee hirveät paineet tavata tuollainen nainen, koska odottaako hän minun olevan juuri sellainen hauskuuttaja ja huumoriveikko?
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan typerille naisille tylsä mies on sellainen joka ei ole: Hyvännäköinen, ei pukeudu pintamuodin mukaan.
Ei lähde aina mukaan juuri niihn tapahtumiin ja juttuihin mihin nainen haluaa.
Siitä nainen ei piittaa vähääkään, jos mies haluaa mennä livenä katsomaan jääkiekko-jalkapallo-ottelun tai minkä tahansa urheilutapahtuman.
Tylsä mies näille pissis typyköille on mies, joka lukee sanomalehtiä ja on kiinnostunut talousasioista ja ajankohtaisista tapahtumista. Siis muustakin pääministerin ulkonäöstä ja matkoista.
Tylsä mies on näiden typyköiden mielestä myös mies, joka viihtyy mökillä ja haluaa vaikkapan vain vanhempiensa mökille siksi, että haluaa saunoa ja uida ja kalastella.
Aivan persestä on mies, jolla on lämpimät ja hyvät suhteet mahdollisiin sisaruksiinsa ja joka pystyy puhumaan puhelimessa asiallisesti sekä äitinsä että isänsä kanssa.
Miksi kuvailemasi kaltainen mies edes kiinnostuisi tuollaisesta typerästä pissistypykästä? Eivät he kai ole juurikaan toisilleen sopivia? Kuvailemasi kaltaiselle miehelle sopiikin varmasti paremmin enemmän itsensä kaltaiset fiksut, ajankohtaisista asioista kiinnostuneet, mökkeilystä pitävät ja hyviä sukulaissuhteita arvostavat naiset.
No mutta kun tissivakoIGpissis irtripsineen,- hiuksineen, silareineen yms on se unelma- tavisnaiset ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mielummin yksin kuin tylsän ihmisen kanssa. Enkä halua lapsia.
Just näin eli pitää olla isoleukainen kirurgi joka harrastaa extreme-lajeja jotta nykynaiset jaksaa kiinnostua
Ei riitä enää sekään.
T: treenattu, keskustelutaitoinen petipuuhissa osaava mies jännässä ammatissa ja jännillä harrastuksilla
Mä ihan tosissani yritin olla tylsän miehen kanssa. Siinä meni viisi vuotta hukkaan, koska eihän siitä mitään tullut. Enkä olisi kaivannut mitään extremeä elämääni, mutta vähän jotain muuta kuin kokopäiväistä sohvalla telkkarin ääressä löhöämistä. Ja kun joku tuossa mietti, onko seksi tylsää tylsän miehen kanssa: on.
Vierailija kirjoitti:
Ne viisi pelottavaa kirjainta...!
Ja naurettavat "nerot" niiden takana. 🤣
Tylsä mies = mieslahna.