Mitä haluat tällä hetkellä eniten?
Mä haluan päästä saunaan.
Pitääkin tästä lähteä lämmittämään... :-P
Kommentit (78)
Että saisin tietää että minne pääsen lähtemään au pairiksi, ettei tulisi enää mitään ikäviä yllätyksiä, parantuisin tästä ärsyttävästä taudista, saisin ttt-päätöksen ja rahat vuokranmaksuun.
Mutta taidan käydä ostamassa lähikaupasta jäätelöä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:18"]
Ettei mies olisi halvaantunut tekkarin eteen katsomaan jalkapalloa, vaan pakkaisi perheemme tavarat reilun viikon mökkireissulle, jonne lähdemme huomenna aamupäivällä.
[/quote]
Sehän kerkiää pakkaamaan ne matsien välillä. Joku tärkeysjärjestys nyt asioihin :)
[/quote]
Kiitos! Toivotaan, että niin käy. En mä miehen matsinkatsomista toki häiritse millään vähäpätöisellä pakkausasialla. Saa nauttia jalkapallosta ihan rauhassa.
Sitä yhtä ihanaa miestä. Antaisin kymmenen vuotta elämästä, jos saisin hänet omaksi.
Eli jos luet AV:tä, Jumala, niin tässä olis diili.
Rahaa velkojen maksuun (kaikki velat).
Kesäloma nyt heti. Lomaan vielä 5 viikkoa. Yhtään en lomaile muun perheen kanssa. Lomailen kun lapsi menee kouluun.
Siinäpä tärkeimmät.
ihana sattuma kuulostais hyvältä mullekin
Kyllä määkin sen Eurojackpotin päävoiton....
Ajanhidastuskyvyn tai vaihtoehtoisesti valonnopeuden.
Että nää menkkakivut vähän helpottaisi.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:18"]
Ettei mies olisi halvaantunut tekkarin eteen katsomaan jalkapalloa, vaan pakkaisi perheemme tavarat reilun viikon mökkireissulle, jonne lähdemme huomenna aamupäivällä.
[/quote]
Sehän kerkiää pakkaamaan ne matsien välillä. Joku tärkeysjärjestys nyt asioihin :)
[/quote]
Kiitos! Toivotaan, että niin käy. En mä miehen matsinkatsomista toki häiritse millään vähäpätöisellä pakkausasialla. Saa nauttia jalkapallosta ihan rauhassa.
[/quote]
No ei se mies pakannut matsien välissä, vaan meni suihkuun.
Kuinkahan nää kysymykset osuukin nyt näin, kun nytkin olen oikein tyytyväinen olotilaani enkä toivo oikeastaan mitään, lomakin alkaa juuuri :) Mä olen oikeasti harvinaisen tyytyväinen elämääni, mutta toki toivon lisää rahaa, paljon terveyttä ja lapsille hyvää tulevaisuutta :)
Vähän realistisempia suunnitelmia. Tai en ehkä sittenkään, pilvissä on kiva haihatella.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:11"]Rahaa! Ja paljon!
[/quote]
Samma häär!!!
Anteeksipyynnön eräältä ihmiseltä.