Mitä haluat tällä hetkellä eniten?
Mä haluan päästä saunaan.
Pitääkin tästä lähteä lämmittämään... :-P
Kommentit (78)
Että mua vihdoin kosittaisiin! :)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:23"]Seksiä. Tänään tuli jälleen uusi torjunta vaikka olin ostanut kaalimadosta tällaiset http://www.kaalimato.com/catalog/Red%20Light%20-%20Body_p_4693.html ja ne päällä odotin kotiovella jalat levitettyinä. Tyydytin itseäni ja olin kuin en olisi huomannut miestä alussa, kuvittelin että olisi ehkä jäänyt katsomaan mutta paskat, heitti avaimet kippoon ja kysyi että mitä sä nyt siinä lojut. Menin sitten ottamaan suihin sanaakaan sanomatta enkä edes välittänyt vaikka kulli oli valkoisen mönjän peitossa ja haisi kuin vanha juusto. Ajattelin että jos en nyt saa seksiä niin jo on kumma! Mutta ei, jäin taas ilman edes yhtä kosketusta tai suukkoa. Emmekä ole edes kolmea kymmentä.
[/quote]
Mee nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:23"]Seksiä. Tänään tuli jälleen uusi torjunta vaikka olin ostanut kaalimadosta tällaiset http://www.kaalimato.com/catalog/Red%20Light%20-%20Body_p_4693.html ja ne päällä odotin kotiovella jalat levitettyinä. Tyydytin itseäni ja olin kuin en olisi huomannut miestä alussa, kuvittelin että olisi ehkä jäänyt katsomaan mutta paskat, heitti avaimet kippoon ja kysyi että mitä sä nyt siinä lojut. Menin sitten ottamaan suihin sanaakaan sanomatta enkä edes välittänyt vaikka kulli oli valkoisen mönjän peitossa ja haisi kuin vanha juusto. Ajattelin että jos en nyt saa seksiä niin jo on kumma! Mutta ei, jäin taas ilman edes yhtä kosketusta tai suukkoa. Emmekä ole edes kolmea kymmentä.
[/quote]
Mee nukkumaan.
[/quote]
Miksi? Tai siis totta kai voin mennä ja itse asiassa tässä sängyssä jo makoilenkin mutta miten se nukkuminen ongelmaani auttaa?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:15"]Kuolleen mieheni takaisin. :(
Saattaa jo tuoksahtaa...
[/quote]
Aina teitä moukkia löytyy. Hyvä vitsi joka tosin pahoitti mieleni. Menetin rakkaan mieheni aivan yllättäen onnettomuudessa kaksi viikkoa sitten. Mitään muuta tässä maailmassa en tahdo enempää kuin hänet takaisin.
Rakkaani tähän viereen nukkumaan. Reissutyössä on..
Seksiä yhden miehen kanssa. Ja röökin.
Että tää raskaus jatkuisi tällä kertaa loppuun saakka ja saisimme terveen lapsen.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 02:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:15"]Kuolleen mieheni takaisin. :(
Saattaa jo tuoksahtaa...
[/quote]
Aina teitä moukkia löytyy. Hyvä vitsi joka tosin pahoitti mieleni. Menetin rakkaan mieheni aivan yllättäen onnettomuudessa kaksi viikkoa sitten. Mitään muuta tässä maailmassa en tahdo enempää kuin hänet takaisin.
[/quote]
Otan osaa :(
Tontin haluamaltani asuinalueeltä
Lottovoiton :(
Itselläni asuntolainaa maksettavana 20vuotta ja äidilläni yli 15vuotta. Veljellä myös yli 20vuotta ja mammakin ois kiva saada johonkin hemmottelulomalle. Eipä mun lapsetkaan pahaksi laittais kylpyläreissua. Olisi mahtavaa auttaa kaikkia läheisiä.
Aina saa haaveilla, vaikka eipä se tälläkään viikolla tärpännyt. Ensi viikolla taas :)
Nussia Kim Kardashiania perseeseen oikein kovaa.
Kiitos. Hirveä tuska, [quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:52"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 02:52"]
Saattaa jo tuoksahtaa...
[/quote]
[/quote]
Otan osaa :(
[/quote]
Kiitos. Sanasi merkitsivät paljon. Minulla ei ole ketään joka ymmärtäisi. Hirveä tuska. En tiedä miten selviän tästä.
Rahaa ja lisää lapsia.