Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tylsempää seurattavaa kuin jalkapallo?

Vierailija
02.07.2021 |

Niin pitkäveteistä. Jopa shakkia katsoisin mieluummin teeveestä

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallohan on monille maailmassa suorastaan 'henki ja elämä' (ellei suorastaan uskonto).

Ei minulle, mutta koska ymmärrän myös muita ihmisiä ja elämää,niin en pidäkään itseäni minään sellaisena  'maailman keskipisteenä' (joka siis määrittelisi kaiken kaikille).

Vierailija
42/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruohon kasvamisen seuraaminen on kivempaa. Tai maalin kuivumisen katsominen.

Nyt kun olen maalannut taloa, niin lämpiminä päivinä maalin kuivuminen on itse asiassa jo hieman liiankin jännittävää näin jalkapallon katsomisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku taitoluistelu on kyllä typerää hommaa. Pyöritään ympyrä ja hypätään pari kertaa. Siinäkin yleensä vielä kaadutaan.

Se on sentään kaunista katseltavaa, ja vaatii taitoa!

Vierailija
44/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekko. Viuh-klops. Repeat.

Ja sitten pelaajatkin kyllästyvät, hanskat tiskiin ja snägärinyrkkeilyksi. Hohhoijaa.

Hyvin samanlaista kuin potkupallokin. Itseasiassa.

Ei ole ollenkaan sama. Jääkiekko on paljon nopeatempoisempaa. Siinä tapahtuu oikeastaan koko ajan jotain. Kyllä sitä vielä katselee, mutta jalkapallo on kyllä ihan super booooring!

Mitä ihmettä siinä(kään) tapahtuu? Oikeasti lajissa vain soudetaan laatikkoa päästä päähän että saadaan tökättyä rasia maaliin. Ihan hiton tylsää seurattavaa.

Toki, kun kamera liikkuu vauhdikkaasti, muuttuu imurointikin action-elokuvaksi.

Mutta on se ihan käsittämätöntä, että joku -maksaa- näiden katsomisesta. Siis jostain lasten pihapeleistä!

Vierailija
45/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekko, saako ne edes kolmea syöttöä omille?

Ei tarvitse, kun kahdellakin voi tehdä maalin. Tai itseasiassa maalin voi tehdä täysin ilman syöttäjiäkin. 

Kertoo lajin helppoudesta.

Sama juttu se on jalkapallossakin. Jostain syystä vaan eivät osaa yleensä tehdä kuin 1-2 maalia per peli, vaikka maalikin hehtaarin kokoinen. 

Tätä on oikeasti vaikea ymmärtää! Miten sitä palloa ei vaan sinne maaliin saada vaikka ollaan muka ihan maailman huippuja?

Vierailija
46/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sanottiin, että jalkapallo on pöljien poikien laji. Ainakin "fanit" on sitä: aikuiset miehet huutavat suu selällään Hööö! On niillä hupinsa. 

Vierailija
47/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilufanaattikoille ei kannata sanoa että kaikki urheilu on vain peliä siis oikeasti leikkiä. Urheilu on viihteenä nostettu ihan uskomattomalle jalustalle. Mailman parhaiten palkatut ihmiset on jotain pallon pelaajia jalis, koris, jenkkien pesis niin ja lätkän pelaajat. Massoille pitää saada viihdettä mutta on silti outoa maksaa leikkimisestä miljoonien palkkoja.

Vierailija
48/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Elä ja anna elää' kirjoitti:

Jalkapallohan on monille maailmassa suorastaan 'henki ja elämä' (ellei suorastaan uskonto).

Ei minulle, mutta koska ymmärrän myös muita ihmisiä ja elämää,niin en pidäkään itseäni minään sellaisena  'maailman keskipisteenä' (joka siis määrittelisi kaiken kaikille).

Minä taas en ymmärrä että jollekin pallon potkiminen toistuvasti maalin ohi, ja pelin jälkeen tappeleminen kunnes osapuolet ovat henkihiverissä, on joillekin ”henki ja elämä”. En yritä mitenkään estää heitä elämästä valitsemallaan tavalla, mutta ei minun silti tarvitse heitä millään tavalla ymmärtää.

Vierailija
49/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku e-"urheilu", tai esim.snooker ja golf ovat tasoissa jalkapallon kanssa 😅

Ei hemmetti en tajuu vaan kerta kaikkiaan tätä huuhkajapelleilyä, kunnon vouhotusta. Kaikki tietää kumminkin ettei suomi voita. Mutta onhan se nyt faneille ihquu että päästiin edes kisoihin:)

Lätkää sen olla pitää!! Keskittyispä suomi lätkään, siinä me voitettiin mm-kultaa-19 ja nyt hopeaa -2021.

T. Lätkämuija henkeen ja vereen, ei mikään "huuhkaja"!

Vierailija
50/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Elä ja anna elää' kirjoitti:

Tuo vertaus uskontoon on sopiva, samanlaista hurmoksellisuutta ja yhdessä hoilaamista on molemmissa. Miesten keskinäinen kaulailu puolestaan on selvää homofiilisten tunteiden peiteltyä esittämistä.

Vierailija
51/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanitus on se juttu jalkapallossa. Mitä räikeämpi ylilyönti, sen "hauskempaa"!

No niin näyttää olevan….

Vierailija
52/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lätkä

Tapahtuu koko ajan jotain. Jalkapallossa suurin osa ajasta vain seisoskellaan. 

Juuri näin! Vähän lönkötellään siinä ”omalla tontilla”, potkiskellaan palloa jos sattuu kohdallle tulemaan, maaliin ei yleensä saada sitä palloa vaikka se maali on leveä kuin ladon ovi. Aina se näyttää kuitenkin menevän metrin verran yli tai ohi, mikä on kummallista kun huipputasosta muka puhutaan. Ja mikä virka sillä maalivahdillakaan on? Hyppää tyhmänä sattumanvaraisesti jompaankumpaan suuntaan kuin sätkynukke. Usein sitten juuri päinvastaiseen suuntaan kuin se pallo. Näissä tapauksissa se pallo joskus jopa menee maaliin, ja silloin homostellaan huolella! Maailman typerin ja mielenkiinnottomin laji!

Tässä on tyhmin kommentti mitä oon lukenu.

Voit pitää sitä tyhmänä, mutta tottahan se silti on!

Toi maalivahti juttukin täyttä paskaa, että hyppää mihin sattuu. Et taida tajuta pelistä  mitään.

Vierailija
53/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihto ihan helvetin tylsää, ja sen jälkeen suomalaisten hiihtäjien kommentit, juu ei nyt tänään mennyt ihan nappiin jalka on reistaillut viime aikoina.

Vierailija
54/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lätkä

Juuri näin! Vähän lönkötellään siinä ”omalla tontilla”, potkiskellaan palloa jos sattuu kohdallle tulemaan, maaliin ei yleensä saada sitä palloa vaikka se maali on leveä kuin ladon ovi. Aina se näyttää kuitenkin menevän metrin verran yli tai ohi, mikä on kummallista kun huipputasosta muka puhutaan. Ja mikä virka sillä maalivahdillakaan on? Hyppää tyhmänä sattumanvaraisesti jompaankumpaan suuntaan kuin sätkynukke. Usein sitten juuri päinvastaiseen suuntaan kuin se pallo. Näissä tapauksissa se pallo joskus jopa menee maaliin, ja silloin homostellaan huolella! Maailman typerin ja mielenkiinnottomin laji!

No laita perustelut jotka kumoavat tuon? Mun nähdäkseni se menee juuri noin!

Vierailija
55/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko esim. joku frisbee-golf(eli se  muovilautasten heittely) sitten sen viisaampaa ?

Vierailija
56/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku taitoluistelu on kyllä typerää hommaa. Pyöritään ympyrä ja hypätään pari kertaa. Siinäkin yleensä vielä kaadutaan.

Ja jalkapallo ei tarvii taitoa. Pystytkö itse antamaan 70 metrin syötön suoraan jalkaan? Tai ottamaan sen silkin pehmeästi haltuun?

Vierailija
57/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa urheilusta on tylsää katsottavaa. Ymmärrän että itse urheilija nauttii lajistaan, mutta harva laji on katsojan näkökulmasta mielenkiintoista seurattavaa.

Vierailija
58/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jalkapallo ei tarvii taitoa. Pystytkö itse antamaan 70 metrin syötön suoraan jalkaan? Tai ottamaan sen silkin pehmeästi haltuun?

En tiedä kun en ole koskaan kokeillut. Jos olisin ”maailman huippulla” ja työkseni potkisin nahkaista palloa aamusta iltaan, varmaan osaisin. Miten ne ei saa sitä palloa yleensä läheltäkään maaliin vaikka treenaavat niin paljon?

Vierailija
59/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lätkä

No laita perustelut jotka kumoavat tuon? Mun nähdäkseni se menee juuri noin!

potkiskellaan kun tulee kohdalle ja maalivahti on joku sätkynukke, joka hyppelee päinvastaiseen suuntaan. :D

Vierailija
60/85 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lätkä

Voit pitää sitä tyhmänä, mutta tottahan se silti on!

Toi maalivahti juttukin täyttä paskaa, että hyppää mihin sattuu. Et taida tajuta pelistä  mitään.

Mitä siinä on tajuamista? Näkeehän sen ilhan silmällä! Monet kerrat olen nähnyt telkkarissa kun pallo menee yhteen suuntaan ja maalivahti hyppää päinvastaiseen suuntaan. Ihan kun oikein antaisi tietä pallolle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän