Onko tylsempää seurattavaa kuin jalkapallo?
Niin pitkäveteistä. Jopa shakkia katsoisin mieluummin teeveestä
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikesta tarvitse pitää. Jalkapallo on kuitenkin maailman suosituin urheilulaji, että aika moni siitä tuntuu tykkäävän. Minä myös.
Pitkävedon alkuaikoina seurasin vähän urheilua. Sitten menetin mielenkiintoni vedonlyöntiin. Kaikki pelaamiset ja urheilukilpailut on mielestäni todella tylsiä. Kerrankin joku selitti innoissaan kun suomalainen oli heittänyt keihästä x pitkästi. Kysyin osuiko mihinkään niin suuttui. Urheilufanaatikot ei ole oikein huumorintajuisia.
Itselleni ne ovat draamaa parhaimmillaan. Vastaavia ilon/surun/jännityksen tunteita tunnen enää harvoin missään. Elokuvat esim. ovat nykyään 90% ihan yhdentekeviä itselleni.
Itse taas en jaksa innostua siitä kun minulle täysin tuntemattomat henkilöt juoksee pallon perässä tai tappelee jäällä viimeisestä oreosta.
Voi liittyä myös samaistumisen tunteeseen. Itse joukkuelajien harrastajana tiedän, mitä onnistuminen vaatii ja mitä tunteita voi pelaajien päässä liikkua epäonnistuneiden ja onnistuneiden tilanteiden seurauksena. Lisäksi taktiset kuviot ja hyvät suoritukset jne. Sitä eläytyy mukaan peliin ja koko jännitysnäytelmään. Toki kaikki pelit ei sytytä eli ei se mikään automaattinen nautinnon lähde ole.
Ei se kuule mene ihan niin. Jalkapallo on vaikea laji jossa ei pääse huipulle sillä että löntystää vähän kentällä, luulen että nämä ihmiset jotka väittää futista helpoksi eivät ole koskaan edes kiinnittäneet edes huomiota siihen. Menkää itse kokeilemaan futista niin ehkä sitten pystytte antamaan enemmän kunnioitusta futareille jotka on harjoitelleet koko ikänsä päästäkseen huipulle
Jalkapallo ei taatusti ole tylsää seurattavaa. Jalkapallo on taidetta.
Kun tietää jalkapallon säännöt, sitä on tosi kiva katsoa.
Lätkä on tylsää, kiekko päätyyn ja kaikki perään. Ennen syöteltiin kauniisti ja tehtiin hienoja maaleja, nyt ihan paskaa.
Formulaa on myöskään viitsi katsoa, on pitkästyttävää. Tuloksia seuraan kyllä. N75
Itse taas en jaksa innostua siitä kun minulle täysin tuntemattomat henkilöt juoksee pallon perässä tai tappelee jäällä viimeisestä oreosta.