Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko toipuminen rasvaimusta kestää?

Vierailija
04.07.2014 |

Suunnittelen vatsan ja kylkien rasvaimua ja minulla olisi ensi kuussa viikko vapaana ennen kahden viikon etelän reissua. Uskallanko tehdä sen , vai pitääkö unohtaa koko juttu???? kerkiääkö haavat parantua viikossa niin kuin lääkäri lupasi ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tosissaan usko lääkäriä? ne on niitä nähny vinot pinot. HUOH. Googleta vaikka!

Vierailija
2/4 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jotkut käy rasvaimussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu , käy . Olen laihduttanut 18 kg talvella neljässä kuukaudessa , nyt paino 55 kg ja 171cm , mutta tosta vatsalta ei läskipussi lähde millään keinolla. Olen todellakin rääkännyt itseäni jo puoli vuotta. .... Dilemma on kun toisen lääkäri keskuksen kirurgi sanoi pientenkin haavojen parantumisen kestävän kolme viikkoa vähintään ja sen lääkäriaseman lääkäri jonka sitten olisin valitsemassa, sanoo että viikossa paranee ... Ja olen googlettanut - siellä on infoa viikosta kuuteen viikkoon, niin että kiitosta vaan hyvästä neuvosta .... Eikö todellakaan kukaan ole ollut rasvaimussa ikinä ????

Vierailija
4/4 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä rasvaimusta, mutta muiden leikkaushaavojen pareneminen ei todellakaan ole mennyt viikossa. Sen ajan haava, vaikka olisi pienikin, erittää vaikka mitä ja pitää puhdistaa sekä peittää hyvin. Rasvaimussa reikiä on vielä useita. Rantalomalle ainakaan en lähtisi viikon kuluttua. Ne haavat olisivat aikamoisessa vaarassa tulehtua.

SItä paitsi, eiö se rasvaimun tulos tasoitu vasta viikkojen kuluttua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan