Miehen kanssa umpikuja
On sitoutumiskammoinen, ei halua ”seurustella” mutta haluaa että kuitenkin ollaan yhdessä joka viikko ja muita ei kummallakaan saa olla. En ymmärrä mitä tämä mies haluaa. Tykkää suunnitella yhdessä ruoanlaittoa, kokkaillaan, katsellaan leffoja, tehdään kävelylenkkejä ja seksi on huikeaa. Valitanko siis turhasta kun minusta tästä puuttuu jotain? Kummallakin isot lapset
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa vain seksiä ja hauskanpitoa. Rusinat pullasta. Heti kun tulee parempaa vastaan tai jotain töyssyjä, tyyppi häipyy. ÄLÄ suostu, jos haluat sitoutumista ja vakautta. Poltat näppisi. Tuo on miehelle kevytsuhde, jossa ei tarvitse ottaa vastuuta mistään.
Miksi ihmeessä pitäisi haluta muuta kuin rusinat pullasta? Itse en halua enää yhtään kaksilahkeista saman katon alle ja lopetan tapailun matalalla kynnyksellä.
Ap selvästi haluaa jotain muuta kuin matalan kynnyksen panotapailua. Muuten ei olisi "umpikujaa" eikä tarvitsisi miettiä koko juttua.
Ehkä ap:n kannattaisi miettiä, sopisiko tämä suhdemuoto sittenkin parhaiten myös hänelle eikä jumittautua vanhoihin parisuhdemalleihin.
mies on näynyt sinun sivut jossa tarjoot palveluita
Vierailija kirjoitti:
Seksi on hyvää sanoi lahna
Incéeeeeel bongattu!
Vierailija kirjoitti:
Haluaa vain seksiä ja hauskanpitoa. Rusinat pullasta. Heti kun tulee parempaa vastaan tai jotain töyssyjä, tyyppi häipyy. ÄLÄ suostu, jos haluat sitoutumista ja vakautta. Poltat näppisi. Tuo on miehelle kevytsuhde, jossa ei tarvitse ottaa vastuuta mistään.
Kun molempien lapset on jo isoja, niin mitä muuta kahden aikiusen suhteen pitäisi olla? Kummallakin on oma asunto ja tavataan kun molemmat sitä haluavat. Minä olisin tyytyväinen. En halua miestä asumaan kanssani, moraalini ei vaadi avioliittoa että voi olla seksisuhteessa, enkä kaipaa "rouvan" statusta.
Molemmilla oma elämä, rahat ja talous. Ei riitoja, vain mukavaa yhdessä viihtymistä. Jos se on rusinoiden nyppimistä pullasta, niin molemmat saa rusinoita yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa LAT-suhteen (living apart together). Jos sinä haluat yhteenmuuttoa yms. niin puhu asiasta. Jos tulevaisuuudenkuvanne eroavat paljonkin niin suhteen lopettaminen taitaa olla ainoa vaihtoehto.
Minä haluaisin LAT-suhteen mutta tapaamani miehet haluavat muuttaa yhteen (nopeasti). En jaksa enää kuunnella yöllistä kuorsausta, tehdä kompromisseja kaikesta, sietää ynseitä puolison sukulaisia, olla jokin palveluautomaatti, sietää mahdollista vonkausta jne. Eli lyhyesti: rusinat pullasta kiitos. SinkkuN
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Olen itse siis eronnut 3v sitten 20v parisuhteesta ja olemme tapailleet tämän miehen kanssa reilun vuoden. En itsekään halua tässä vaiheessa miettiä yhteenmuuttoa mutta jossain tulevaisuudessa se voisi olla mahdollista. Pitänee miettiä tätä asiaa. Viihdyn kyllä tosi hyvin yksinkin ja koko ajan ei tarvitse kyhnätä yhdessä
T.ap
Hän vain lämpenee paljon hitaammin kuin sinä. Odota rauhassa toinenkin vuosi, ja mieti sitten uudestaan, jos tilanne ei ole muuttunut.
Miehet haluavat letun jota lypsätä. Sitä varten nainen hankitaan.
Ne viisi pelottavaa kirjainta...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa LAT-suhteen (living apart together). Jos sinä haluat yhteenmuuttoa yms. niin puhu asiasta. Jos tulevaisuuudenkuvanne eroavat paljonkin niin suhteen lopettaminen taitaa olla ainoa vaihtoehto.
Minä haluaisin LAT-suhteen mutta tapaamani miehet haluavat muuttaa yhteen (nopeasti). En jaksa enää kuunnella yöllistä kuorsausta, tehdä kompromisseja kaikesta, sietää ynseitä puolison sukulaisia, olla jokin palveluautomaatti, sietää mahdollista vonkausta jne. Eli lyhyesti: rusinat pullasta kiitos. SinkkuN
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Olen itse siis eronnut 3v sitten 20v parisuhteesta ja olemme tapailleet tämän miehen kanssa reilun vuoden. En itsekään halua tässä vaiheessa miettiä yhteenmuuttoa mutta jossain tulevaisuudessa se voisi olla mahdollista. Pitänee miettiä tätä asiaa. Viihdyn kyllä tosi hyvin yksinkin ja koko ajan ei tarvitse kyhnätä yhdessä
T.ap
Itsekin yli 20 vuoden suhteesta erottuani kuvittelin pitkään haluavani perinteisen parisuhteen. Hiljalleen aloin kyseenalaistaa piintyneitä käsityksiäni ja nyt nautin elämästä LAT-suhteessa, josta puuttuu se kaikki turha vääntö rahasta, kotitöistä ja sukulaisista.
Tuntuu olevan yleistä ainakin n. Viiskymppisten suhteissa. Useampikin kaveri on ”valitellut”, kun uudet miehet eivät halua puhua seurustelusta tai puhua vakiintumisesta siten, että toiselle tulisi suhteessa turvallinen olo. Kuitenkin kaikki toimii ja yhdessä viihdytään (ilman muiden tapailua).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.ap
Itsekin yli 20 vuoden suhteesta erottuani kuvittelin pitkään haluavani perinteisen parisuhteen. Hiljalleen aloin kyseenalaistaa piintyneitä käsityksiäni ja nyt nautin elämästä LAT-suhteessa, josta puuttuu se kaikki turha vääntö rahasta, kotitöistä ja sukulaisista.
Tätä täytyy oikeasti pohtia.
T.ap
On vain yksi ainoa oikea ratkaisu, Jos ei ole vielä sanottu, jätä se sika.
Seksi on hyvää sanoi lahna