Haluaisin lähteä viettämään iltaa, bilettämään, mutta kun en..
..jaksaisi nähdä sitä "vaivaa" mitä laittautumisessa olisi...meikissä, hiuksissa, vaatevalinnoissa jne.
Tod ärsyttävää:(
Niin ja taksimatka yöllä kotiin maksaisi liki 60€ sekin :/ tai jos bussilla köröttelisi niin pitäisi lähteä kotiin jo klo02 ja matka kestäisi 45min ainakin.
Kommentit (3)
Haha 02 ei mullekaan ole yhtään liian aikaisin, vaan just sopiva aika lähteä kotiin. Voihan sitä joskus lähteä vähän vaatimattomamman näköisenäkin, ei aina tarvitse olla viimeisen päälle. Kyllä viidessätoista minuutissa saa riittävän meikin naamalleen, sitten vaan hiukset ojoon, vaatteet päälle ja menoksi.
Mun mielestä laittautuminen on oma kiva vaiheensa iltaan valmistautumisessa, mutta jos sitä ei jaksa niin ei ole mikään pakko. Vaikka itse sen eron huomaa, niin jossain pubin tai yökerhon hämärässä tuntemattomat ihmiset eivät valitettavasti varmaan kiinnitä huomiota siihen, onko sulla kasvoillasi kunnon bilemeikki vai tavallinen arkiehostus. Menoksi vaan!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:50"]
..jaksaisi nähdä sitä "vaivaa" mitä laittautumisessa olisi...meikissä, hiuksissa, vaatevalinnoissa jne.
Tod ärsyttävää:(
Niin ja taksimatka yöllä kotiin maksaisi liki 60€ sekin :/ tai jos bussilla köröttelisi niin pitäisi lähteä kotiin jo klo02 ja matka kestäisi 45min ainakin.
[/quote]
Selvä. Jää sitten kotiin vaan. Kymmenen aikaan illalla voitkin todeta, että olis sittenkin ollut kiva lähteä. Mutta siihen aikaan on jo liian myöhäistä, eikä telkkaristakaan tule mitään. Hyvää tylsää iltaa sinulle!
Mä mielestäni paklaan itseäni paljon, mutta silti selviän puolessa tunnissa meikistä ja hiuksista. Ja vaatevalinta nyt aiheuttaa muutaman minuutin aktiivista pohtimista, sen voi tehdä muun ohessa.
Ota hotellihuone kaupungista ja vedä aamiaiseksi kunnon pekonisetit? Ja IMO klo 02 ei ole hirveän aikaisin, etenkin jos aloittelee joskus kuuden aikaan tms.