Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten jaksaa olla 10 tuntia syömättä?

Vierailija
04.07.2014 |

Miten jaksan töissä olla 10 tuntia syömättä. minulla ei ole taukoja. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt orjaksi pidä ruveta ja jos ei itse osaa pitää puoliansa niin hankkikaa apua esim. liitosta. Ei pidä olla liian kiltti nössö!

Vierailija
22/24 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Lähi-idässä ja muslimityökaverit paastoavat parhaillaan noin 13-14h päivässä mikä on valoisan ajan pituus täällä. Eivät edes juo vettä ja olivat suunnilleen tolpillaan vielä loppuviikostakin, joskin juomattomuus näkyy. Ei pitäisi siis olla mahdotonta sinullekaan. Tyhmähän sinä olet kun moisiin ehtoihin suostut mutta se on oma osasi jos haluat olla kynnysmatto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet liiton jäsen, ota yhteys luottamusmieheen. Älä rupea itse esimiehen / työnantajan kanssa takkuamaan. Ellet kuulu liittoon, pyydä työsuojelutarkastaja paikalle. Luultavasti olet nuori kesätyöläinen, joka on peloteltu valmiiksi niin, ettei uskalla pitää puoliaan. Rohkeutta!

Vierailija
24/24 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas että teidän mielestänne minä varmaan olen se työhaluton joka ei ole vaan viitsinyt tehdä töitä ja on ollut turhan kranttu työpaikkojen suhteen, mutta siis tuollaisiinkin on pitänyt suostua, enkä varmaan vieläkään jättäisi yhtään työtä ottamatta mikäli niitä tarjottaisiin, jollen olisi jo luojan kiitos työkyvyttömyyseläkkeellä. Muistelin myös kuinka olisin ottanut töitä alle minimipalkkojenkin jossain hevosenpaskaa luomassa, mutta nyt voinee sanoa onneksi, työnantaja perui viime hetkellä.

Ja ajatelkaa ettei kukaan työnantaja sitten tämän 90-luvun alun orjatyöpaikan ole tajunnut minua palkata vaikka olisi voinut teettää töitä hulluna ilman taukoja.

terv. laiska nro 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi