Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä voi olla vialla, kun mä haisen?

Vierailija
26.06.2014 |

Hengitys haissut jo pidemmän aikaa. Hammaslääkärissä ravattu ja myös tavallisella lääkärillä. Käytän myös sarvikuonoa.

Mä olen käynyt illalla suihkussa ja haisen jo nyt hielle. Ja jos kuntoilen rankasti, niin mun vaatteet haisee aivan törkeän pahalle.

Olen myös katsonut mitä laitan suuhuni, sekään ei vaikuta.

Ei mitään muuta ongelmaa. Ei pitkiä flunssia tjms. ainoa uusi juttu on kilpirauhasen vajaatoiminta ja Thyroxin. Sitäkin jo puoli vuotta syönyt enkä ainakaan sen aloittaessa huomannut, että olisin heti sen jälkeen alkanut haisemaan.

Mutta ongelma on todella rasittava enkä ymmärrä miten pääsisin siitä eroon.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet käynyt illalla suihkussa ja haiset jo nyt? ei ihme.

Vierailija
2/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ennen ole haissut. Käykö muka kaikki ensin illalla suihkussa ja sitten uudestaan aamulla? Eihän yöllä kukaan hikoa.

No mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että vaikka olisin käynyt ennen hikiliikuntaa suihkussa, niin sen jälkeen mun vaatteet haisee pahalle. Ei normaalille hielle vaan jollekin todella pahalle.

Kuorin ihoa säännöllisesti ja pesen sellaisella selkäharjalla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi voisi olla yksi. Tupakoitsioiden hiki haisee paljon pahemmalta kuin tupakoimattomien ? Juotko liian vähän vettä päivässä ?

Vierailija
4/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä nimenomaan ihminen hikoilee puolesta litrasta litraan, siksi suihku aamulla on paras. Ja tupakoijat nyt vaan haisee pahalle, aina!

Vierailija
5/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eihän yöllä kukaan hikoa"

reps kops rofl

Vierailija
6/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Laitan yöksi jo aina vahvaa deodoranttia, ja aamulla lisää + parfyymiä päälle. Silti esim. tissien alta, nivustaipeista jne hikoan valtavasti päivällä ja tulee inhottavaa hajua :(

Vierailija
7/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ongelma on niissä vaatteissa?

Vierailija
8/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 14:55"]Mulla sama ongelma. Laitan yöksi jo aina vahvaa deodoranttia, ja aamulla lisää + parfyymiä päälle. Silti esim. tissien alta, nivustaipeista jne hikoan valtavasti päivällä ja tulee inhottavaa hajua :(

[/quote]

Pitäskö sun laittaa se dödö vasta aamulla pestyyn kainaloon?.. Nyt hei valoja

Vierailija
9/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haistatteko itse sen hajun. Monestihan on niin, että haisevat eivät itse huomaa sitä ja ne jotka omasta mielestään haisevat, eivät sitten oikeasti haise.

Vierailija
10/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 14:55"]Mulla sama ongelma. Laitan yöksi jo aina vahvaa deodoranttia, ja aamulla lisää + parfyymiä päälle. Silti esim. tissien alta, nivustaipeista jne hikoan valtavasti päivällä ja tulee inhottavaa hajua :(

[/quote]

[/quote]

En mä kainaloista haisekaan, kunhan tosiaan toimin noin että laitan 48 h tehodödön jo illalla ja aamulla. Mutta haisen tosiaan lähes kaikista taipeista ja "läskimakkaroiden väleistä", enkä oikein voi koko kroppaa deodorantillakaan vuorata. Olen koittanut aamulla suihkussa käyntiä, eikä se auttanut ongelmaan mitään. Yöllä en hikoa, päivällä vasta kun liikuskelen. 

Ylipainoista pääseminen varmaan auttaisi, muttta ei ole onnistunut vaikka viimeiset 10 vuotta olen lähes jatkuvasti dieetannut :(

Vierailija
11/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden pesu kannattaa myös miettiä. Siis se, että peseekö se nykyinen pesuaine hienhajun kunnolla. Itse huomasin joskus, että jollain zeoliittipesuaineella ei lähde urheilussa käytettävät puuvillaiset t-paidat puhtaaksi tuossa 40 ohjelmassa. Vaihdoin pesuainetta ja pesen noi nykyisin 45-50 tai joskus 60.

Vierailija
12/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ja vitamiinit aiheuttaa joskus hajua, joka puskee ihosta läpi. Syötkö jotain vitamiineja?

Taivehikoiluun voisit kokeilla ihan hajutonta talkkia. Tupsuttele sitä hikoileviin taipeisiin ja makkaroiden alle, se voisi auttaa.

Vierailija
13/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 14:59"]

[/quote]

[/quote]

En mä kainaloista haisekaan, kunhan tosiaan toimin noin että laitan 48 h tehodödön jo illalla ja aamulla. Mutta haisen tosiaan lähes kaikista taipeista ja "läskimakkaroiden väleistä", enkä oikein voi koko kroppaa deodorantillakaan vuorata. Olen koittanut aamulla suihkussa käyntiä, eikä se auttanut ongelmaan mitään. Yöllä en hikoa, päivällä vasta kun liikuskelen. 

Ylipainoista pääseminen varmaan auttaisi, muttta ei ole onnistunut vaikka viimeiset 10 vuotta olen lähes jatkuvasti dieetannut :(

[/quote]

Kovin tutulta kuulostaa. Se haju on todella vastenmielinen, hieman imelä ja suihku ei tosiaan auta kuin hetken. Se lemu vielä jotenkin tosi mukavasti lehahtelee kaula-aukosta..

Vierailija
14/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä dieettaa, tee elämäntapamuutos. Sä syöt huonosti mikä vaikuttaa kropan hajuunkin! Terveellinen ruoka on myös herkullista ja pienet määrät herkuttelua HARVOIN on ihan ok. Ota tuo nyt projektiksesi.

Ja mä ainakin käyn suihkussa vaan iltaisin koska paksut hiukset ehtii kuivua yön aikana.

Vierailija
15/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se erikoinen hienhaju kyllä voi liittyä hormooneihin. Minulla muuttui jossain vaiheessa lasten saamisen jälkeen hormoonitoiminta ja hiki haisi jostain syystä aivan järkyttävälle usean kuukauden ajan. En ole todellakaan ylipainoinen, tuolloin jopa alipainoinen.

Talkkia minäkin suosittelisin taipeesiin.

Vierailija
16/16 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo runsaasti vettä, niin hikesi ei haise niin pahalta. Syö kasviksia ja hedelmiä.

Käytä puuvillavaatteita, jotka peset 60 asteessa. Suihkussa kannattaa käydä aamulla, koska yön aikana hikoilee runsaasti. Illallakin voi tietenkin käydä, jos iho kestää käynnit suihkussa. Monet ruoat ja juomat haisevat hengityksessä, mm. erilaiset sipulit, kahvi jne. En juo kahvia, joten kahvia juoneen ihmisen hengitys haisee mielestäni metvurstilta. :D