Pahvimukit syntymäpäivillä - onko törkeää?
Lapsen synttärit lauantaina ja unohdin täysin vuokrata kahvikupit aikuisvieraille!
Kyseessä on 4-vuotissyntymäpäivät ja sukua on tulossa.
Onko hirvittävän törkeää, jos tarjoaisin kahvit pahvikupeista? Tietysti niitä voisi olla erivärisiä, eikä niitä perusvalkoisia.
Itseäni hävettää tuo ihan suunnattomasti! Mitä sanoo raati? Voinko sysätä häpeän sivuun tällä kertaa ja muistaa vuokrata kupit ensi vuonna?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:37"]
Tuon takia kerään muumimukeja. Meillä ei mitään pönötysjuhlia pidetä ja muumimukit on sopinu aina. Eikä ne mene sekaisin, kun jokainen valkkaa mieleisen.
[/quote]
Tajuatko mitä vahinkoa teet kun käytät muumimukeja kahvimukeina? Varmaan annat vieraille vielä kahvilusikatkin kuppiin.
Limen väriset kerttikset, just hyvät.Sit laitat jotkin kesäiset kaffeliinat. Kukkia keskelle pöytää ja tarjottavat. Kaunista tulee!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:37"]
Tuon takia kerään muumimukeja. Meillä ei mitään pönötysjuhlia pidetä ja muumimukit on sopinu aina. Eikä ne mene sekaisin, kun jokainen valkkaa mieleisen.
[/quote]
Tajuatko mitä vahinkoa teet kun käytät muumimukeja kahvimukeina? Varmaan annat vieraille vielä kahvilusikatkin kuppiin.
[/quote]
Öh, mitä vahinkoa? Tarkoitatko sanoa, että tuikitavalliset astiat pitäisi säilyttää jossain vitriinissä koristeena, eikä käyttää alkuperäiseen tarkoitukseensa? Voi luoja...
ohis
Muumimukit on ihan sama kuin tarjoaisi niistä kertakäyttöisistä nalle puh -mukeista. Muumimukit hivenen ekologisempia, mutta tasan yhtä lapsellisia.
kyllä minä ainakin oon joka synttäreillä tarjonnu kahvit pahvimukeista, oon vaan ostanu jotaki kivan näkösellä kuviolla varustettuja, ja hyvin on kelvannu :)
Mä oon 40+ fossiili ja oudoksuisin, että kahvitilaisuudessa saisin kahvini kertamukista vaikka oliskin lapsen synttärit. Varsinkin kotikutsuilla. Jos vieraat ovat kaikki nuoria niin kävis mutta 40+ porukalle voisit vaivautua hommaamaan ne kahvikupit! Vie vaikka häkkivarastoosi tai jonnekin jos et muulloin tarvitse.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:21"]
Mä oon 40+ fossiili ja oudoksuisin, että kahvitilaisuudessa saisin kahvini kertamukista vaikka oliskin lapsen synttärit. Varsinkin kotikutsuilla. Jos vieraat ovat kaikki nuoria niin kävis mutta 40+ porukalle voisit vaivautua hommaamaan ne kahvikupit! Vie vaikka häkkivarastoosi tai jonnekin jos et muulloin tarvitse.
[/quote]
Fossiilisi sitten varmaan jää auttamaan tiskien kanssa kemujen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:05"]Muumimukit on ihan sama kuin tarjoaisi niistä kertakäyttöisistä nalle puh -mukeista. Muumimukit hivenen ekologisempia, mutta tasan yhtä lapsellisia.
[/quote]
No minäpä en siitä välitä vaan käytän samoja mukeja arkena kuin juhlissakin. Ja lisänä teemaa, jonka mukit on samanmallisia.
Mua ei vieraana voisi vähempää kiinnostaa, mistä kahvini juon. Pääasia, etteivät likaisia astioita ole. :)