Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teidän miehet HALUNNEET toisen lapsen

Vierailija
04.07.2014 |

Vai SUOSTUNEET vaimon ehdotukseen. Mieheni ehdottomasti HALUSI esikoisemme (joka 4v), mutta toiseen korkeintaan SUOSTUISI jos kovasti lasta kaipaisin. Ehkä kaipaisinkin mutta tuo lapseen suostuminen tökkää niin paljon etten pysty raskautta toivomaan ja ehkäisy siis käytössä. Olen kyllä hyvin tietoinen siitä että mies tuskin koskaan enää vilpittömästi tulee vauvaa taloon haluamaan, ekan kanssa oli rankkaa (en ole itsekään niin vauvaihminen).

Oletko pystynyt pitämään ajatuksesta kiinni vaikka mies ei ole ollut 100% mukana?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään siis että mieskään ei vastusta ajatusta parista isommasta lapsesta, ekat 4v vaan vähän puuduttavia. On erittäin hyvä isä kaikin puolin, ja puoliso myös.

Vierailija
2/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies todellakin halusi toisen lapsen, oli oikein vauvakuume hänellä. Itse en ollut ollenkaan varma, mutta suostuin sitten suostuttelun jälkeen. Ihanan tulinen tyttö sitten saatiinkin, ei siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai toistekin päin ;) muutos yhdestä (näin isosta) kahteen on kuitenkin varmaan lähes yhtä iso kuin nollasta yhteen ja siksi en miestä yritä innostaa. Tuntuu että sen pitää oikeasti olla molemmalla toiveena. Ap

Vierailija
4/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi joo. Ja haluaisi varmaan kolmannenkin, mutta mä en taida jaksaa enää lisää raskausaikaa.

Vierailija
5/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todella halusi esikoiselle sisaruksen. Ehkä olisi ollut kolmanteenkin valmiimpi kuin minä.

Vierailija
6/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät tämän maapallon ylikansoittaa. Miehille riittä YKSI mukelo.

Vierailija
7/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin ainakin omalleni ja mieheni kavereille, jotka kyllä sitten SUOSTUNEET sen toisenkin tekemään. Ap

Vierailija
8/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva 3kk ja mies jo puhuu seuraavasta. Samalla vaivalla kai se nyt menisi kuin että joskus 3-4 vuoden päästä aloittaisi vauva-arjen alusta. Mutta eipä kyllä tarvitse miestä suostutella, minua vielä vähän.

Vierailija
9/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, hän heti sanoi että on varma että haluaa perustaa minun kanssa perheen. Itsekin olin varma että hän on se oikea minulle ja tykkää lapsista ja näin ja saimmekin ensimmäisen lapsemme(poika) kahden vuoden päästä. Mies oli aina halunnut tyttöä ja ehdotti että yrittäisimme toista lasta pojan ollessa 3v. Itse vähän niin kuin suostuin miehen pyyntöön ja nyt 3kk pikkuveli sylissä. Mies kyllä rakastaa molempia poikiaan, mutta jotenkin ei tunnu vauva häntä kiinnostavan, ainakaan niin kuin esikoinen. Itse rakastuin heti ensisilmäyksellä kuopukseen ja olen tehnyt hänestä ihan mammanpojan :D Ei ole koskaan mies myöntänyt että pettyi kun toinenkin oli poika, mutta antaa kyllä vähän niin ymmärtää käytöksellään.. Eli, meillä mies oli se joka halusi enemmän sitä toista, mutta se ei aina kerro sitä mitä syntymän jälkeen tapahtuu. Voihan niinkin käydä että miehesi muuttaa täysin mieltä jos/kun se toinen lapsi teille tulee. Kuitenkin tärkeää että keskustelette kunnolla asian läpi :)

Vierailija
10/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:04"]

Meillä vauva 3kk ja mies jo puhuu seuraavasta. Samalla vaivalla kai se nyt menisi kuin että joskus 3-4 vuoden päästä aloittaisi vauva-arjen alusta. Mutta eipä kyllä tarvitse miestä suostutella, minua vielä vähän.

[/quote]

Vähän samoin kävi myös meillä. Mies toki halusi ensimmäisen lapsen myös, mutta luulen kuitenkin isyyden ja sen, kuinka mahtava juttu se on, jotenkin konkretisoituneen hänelle vasta, kun vauva syntyi. Ei ole myöskään ainoa tapaus tuttavapiirissä, hirveän monet kaverit ovat kertoneet miehelleni tunteneensa samoin. Joissain perheissä, puhutaan nyt jo siitä, pitäisikö perheeseen hankkia vielä neljäs lapsi. Me aloitimme sen verran myöhään, että tuskin on mahdollista fyysisesti, vaikka taloudellisesti selviäisimmekin. 

Vierailija
11/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies puhui toisesta kyllä pari ekaa vuotta että 'sitten 4v ikäerolla'. No nyt huomannut paljon vamhemmuus oikeasti vaatii ja ei enää innokas tai varma asiasta. Vauvathan on tavallaan helppoja :D

Vierailija
12/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olisi halunnut jo ennen kuin itse olin valmis.

Vierailija
13/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies haluaisi jo kolmannen mutta minä en, vielä ainakaan. :)

Vierailija
14/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies oli kasvanut isossa perheessä, ja olusi halunnut saman omille lapsillekkin. Ensimmäinen tehtiin yhteispäätöksellä. Odotusaika oli helvettiä, ja olin 4kk vuodepotilaana. Lääkäri totesi, että sama on nähtävästi toisellakin kerralla edessä. Päätettiin vielä tehdä toinen, ja onneksi saatiin kaikista taisteluista huolimatta toinenkin lapsi maailmaan. Tiedän, että mies olisi halunnut useamman, mutta minkäs teet. Onhan hällä vielä aikaa jos niikseen tulee.

Vierailija
15/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien miehet siis todella halunneet lapsen, pidän siis kierukan paikallaan ja napsin pillereitä ja jos ei haluja koskaan tule niin ei lastakaan :) ap

Vierailija
16/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän olleeni kovasti haluttu, pikkuveli tuli kai vähän vahingossa ja ei niin toivottuna :)

t. esikoinen

Vierailija
17/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli minun tyttäreni, ja mieheni halusi oman lapsen, tuli kaksoset, enenpää ei kumpikaan halunnut, mies suostui käymään vasektomiassa.

Vierailija
18/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisihalunnut viidennenkin' minä en suostunut

Vierailija
19/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tällä hetkellä 8kk vauva ja mies kovin jo haluaisi toisen lapsen mutta nyt päätettiinkin että vietetään ensi kesänä häät ja vasta sen jälkeen ruvetaan toivomaan toista :)

Vierailija
20/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut. En usko näitä juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi