Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli aivan selvät raskausoireet mutta en ollut raskaana :(

Vierailija
04.07.2014 |

Imetän 10kk ikäistä vauvaa, yölläkin. Menkkoja ei ole ollut kertaakaan synnytyksen jälkeen. Pari kk sitten jätettiin ehkäisy pois. Kuinka ollakaan jonkin ajan päästä alkoi niin selvät raskausoireet, että olin lähes varma että odotan. Lämpöilin lievästi, mahassa oli nippailuja vaikka minkälaista pitemmän aikaa, sitten alkoi liitoskivut, ja ruoka ei oikein maistunut, ja nyt lopulta nännit on kipeytyneet niin että imetys on tosi kivuliasta.

Kävin tänään neuvolassa ja ultrattiin, kohtu on tyhjä. En ole raskaana.

Milloinkahan hormonitoimintani oikein käynnistyy ja voiko sitä itse edesauttaa? Ja mitä nämä oireet oikein olivat sitten?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee enää viidettä lasta, kun et edes omaa anatomiaasi vielä ymmärrä.

Vierailija
22/24 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:32"]Voi kuule 15, tottahan minä uskon etten ole raskaana, mainitsenhan sen jo aloituksessanikin. Millä tavalla vääristelen tosiasioita? Miksi sinua niin ärsyttää täysin tuntemattoman ihmisen pohdiskelut? En ymmärrä :D Muttei tarvitsekaan. Hyvää päivänjatkoa vaan sulle! :)

ap

[/quote]

miten voit saada/tuntea liitoskipuja kun et ees oo raskaana?eli kyllä se on vaan sun mielikuvitus mikä oirehti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pyydä enskerralla lääkitys, älä ultraa.

Vierailija
24/24 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla näin ilkeä ap:lle? Eikö voi vastata fiksusti? Tuli tosi paha mieli ap sun puolesta, toivottavasti sulle ei tullut. Hyvää viikonloppua sulle, ja toivottavasti pian tärppää! :) <3 Ei mulla muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme