Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppishinnoitteluun apua

Vierailija
04.07.2014 |

Saisikos kirppiskävijöiltä vinkkejä hinnoitteluun, kiitos. :)

Kyse pojan vaatteista, koot 86-104 cm ja myyntiin menossa vain hyväkuntoiset yksilöt.

Suurimman osan olen hinnoitellut jo 0,5-2 eur hintaan:

-hihattomat ja lyhythihaiset paidat 0,5-1 eur

-pitkähihaiset 0,5-2 eur (kaksi euroa pariin hyväkuntoiseen merkkipaitaan)

-farkut, puuvillahousut ja erittäin hyväkuntoiset collegehousut 2 eur

-"perussiistit" (hieman jo kuluneet) collegehousut 3kpl nippu eurolla

-sukat 5kpl nippu 50 senttiä

-collegepaidat ja hupparit 1-2 euroa

Ulkovaatteista on menossa myyntiin nyt lähinnä sadevaatteita, niille laitoin hinnaksi 2-4 euroa kunnosta riippuen. Kaikki ehjiä ja siistejä.

Kuulostaako nuo hinnat siltä, että voisi mennä kaupaksi?

Vaatteet ovat ihan tavallisia, yhden lapsen käyttämiä. Merkkeinä suurimmaksi osaksi Name it, h&m, Lindex, Benetton ja Timperland.

Noiden lisäksi olisi vielä iso pino juhlavaatteita; housuja, liivejä ja kauluspaitoja. Näille en oikein osaa keksiä hintaa. Merkkeinä Name it ja Monsoon, kauluspaidoista osa Lindexiltä. Kannattaisiko nuo myydä setteinä, vai yksittäin? Ja paljonko olisi järkevä hinta?

Lisäksi kyselisin, että meneekö pitkät kalsarit kaupaksi kirppiksellä ja mihin hintaan?

Kiitos, jos joku viitsii vastailla. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, pyjamat unohtui.

Siis paljonko hyväkuntoisille 2-osaisille yöpuvuille hintaa?

Löytyy sekä perus raidallisia yms, että supersankareita. :)

Vierailija
2/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä sellainen hinta mitä itse voisit maksaa kyseisestä tuotteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä juuri nyt pöytä. Hinnoittelin tuotteet sen mukaan,mitä itse maksaisin + kesäisiin vaatteisiin pieni (parikymmentä senttiä) "kesälisä". Vaatteet maksimissaan 3€, sadetakki 8€ ja ulkoiluvaattee 5-15€. Kenkiä olen laittanut 0,5€-15€ riippuen kunnosta. Se mistä eilen yllätyin,kun kävin kurkkimassa mitä on mennyt, oli se,että kaikki pussitetut sukat oli mennyt. Laitoin siis tiettyä kokoa 6\8\10 paria pussiin ja hinnat 2,20\2,50\2,80. Olisi siis kai voinut isompaakin hintaa pyytää ja silti olisi mennyt. Olin varma,että sukat ovat ykkösenä siinä kasassa,mitä roudaan takaisin kotiin. Myös ruokalaput näyttävät menevän. Tyttöjen vaatteet eivät niinkään. Itse nyt ekaa kertaa kirpparimyyjänä ja myynnissä poikien 50-100 koon vaatetta ja tyttöjen 50-74. Pöytä ollut maanantaista asti ja poikien vaatetta on mennyt 18kpl ja tyttöjen 4..

Vierailija
4/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nuo hinnat ihan passelilta ja varmasti hyväkuntoiset noilla hinnoilla kaupaksi menevät. Itse olen hinnoitellut samaan tapaan ja hyvin on kauppa käynyt.

Vierailija
5/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyjamat, kalsarit ja pikkarit ei mee, ei ees vaik olis totuudenmukainen maininta, et on vähänkäytetyt/vaippa ollut sisässä/käyttämättömät. sukat sen sijaan menee helposti jos on hyväkuntoset. kenkiä ei kannata myydä, ihmiset ostaa niitä mieluummin uutena. jotku kesävaatteet menee varmaan. jos sadevaatteet on rukka-merkkiä, niin cittarissa on just 10e tarjouksessa sadetakkia/kurahousua. sen mukaan kannattaa hinnottaa, jussista kun alkoi nuo alet..

Vierailija
6/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

et huutonettii tai torii oo aatellu? toris voit myydä konttänä "se ja se summa, niin ja niin paljon vaatetta" ja huutonetis ei tarvii miettii, kun hinta tulee joka tapaukses yllätyksenä ja vaatteet vaihtaa omistajaa.

Vierailija
7/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille!

Mites nuo juhlavaatteiden hinnat? Onko liikaa, jos pyytää 2-5 euroa kappaleelta? Pari euroa siis esim Lindexin kauluspaidasta ja vitonen Monsuunin housuista ja muut siltä väliltä.

-aloittaja

Vierailija
8/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikimaailmassa maksais kirpparikengistä tai 15e! Ulkovaatteetkin siinä ja siinä. Ärsyttää, kun kirpparin idea on pilattu ahneudella ja jostakin pyydetään naurettavia hintoja vain, koska sen on "hyväkuntoinen" tai "uudenveroinen". Jos haluan hyväkuntoiset kengät kahdellakympillä, saan ne kaupasta tuohon hintaan käyttämättöminä. Omat tuotteeni hinnoittelen periaatteella pääasia, että kaupaksi menee ja harvoin pöydässäni mikään maksaa yli 5e. Harvoin jää tavaraa myymättä.

Jos ap oikeasti haluat päästä eroon noista juhlavaatteista, niin ehdottomasti max. 5e hinnaksi. Jos haluat tehdä tienestiä, eikä haittaa kantaa kassitolkulla vaatteita takaisin kotiin, niin voit kokeilla onneasi ja pyytää vaikka kympin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi