Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen todella paska äiti.v

Vierailija
04.07.2014 |

Kirjoitan tätä sängystä kun ajoin nelivuotiaan lapseni pois. Lapsi tulee joka yö viereen ja minä en saa nukuttua kunnolla, kun lapsi tunkee aivan kiinni. Olen todella ärtynyt koko ajan ja taas lapsi lähti itkun kanssa. Olen myös todella väsynyt. Fyysisesti huonon nukkumisen takia ja henkisesti,kun erittäin vilkas lapsi imee introvertti-meikäläisestä kaikki voimat. Illalla kun olen saanut olla puoli tuntia yksin, päätän pyhästi, että huomenna olen lempeä jne, mutta en vaan pysty.

ää

Lapsi on joka toinen vkl isällään, ja niihin viikonloppuihin kasautuu hirveästi odotuksia, mutta nukkumiseksi ja yksin oloksihan Se menee. Sen lisäksi lapsi oli viikon äskettäin isällään (ainut ylimääräinen koko vuonna!!!) eikä todellakaan ollut kertaakaan ikävä. Kauhistuneena vaan ajattelen, että miten helvetissä jaksan vuoden eteenpäin ennenkuin lapsi on taas pidempään isänsä luona.

en löydä enää mitään iloa tästä hommasta. Haluaisin vaan olla rauhassa ilman lasta. Ja lapsi on luonteeltaan sellainen, että menipä hyvin tai huonosti, niin pitäisi koko ajan möyriä sylissä, kainalossa, puhua, jutella yms yms. En jaksa!!! Olisin paljon parempi etävanhempana. Se tuntuu tällä hetkellä ainoolta pelastukselta. Mikään leikkipuisto, hoploppi, kerho yms ei tässä tilanteessa enää auta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isän kanssa ei olla oltu ikinä yhdessä. Sen enempää en selittele.

Kiitos neuvoista, ne eivät nyt meidän/minun kohdalla vaan toimi. Eli neuvoja en tarvii, järki toimii mulla itelläkin. Kunhan vaan purin mieltäni. Nyyt lapsi lähti ulos kaverinsa kanssa.

Vierailija
22/26 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna lapsiparka lastenkotiin! Siellä välitetään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä ei huoli niin anna lapsi minulle? Minulla on 9, 7 ja 3-vuotiaat lapset. He ovat iloisia, tasapainoisia ja onnellisia. Joukkoon mahtuisi vielä yksi kullannuppu :)

Vierailija
24/26 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, allekirjoitan kirjoituksesi täysin. Nykyään tuntuu monelta olevan hukassa taju siitä, miten ongelmia ratkaistaan. Ei niitä millään taikaiskulla lakaista näkymättömiin, vaan ne ratkotaan vähitellen, osanen kerrallaan. Toisin sanoen ap on väärässä perustavassa asiassa: nyt ei pidä repäistä mitään massiiviratkaisua tyyppiä lapsest luopuminen, vaan juuri ne pikkujutut kehiin, mutta vain laajalla rintamalla. Hoplopit ja kerhot siis! Kun saa yhteen seikkaan helpotusta, ala etsiä toiseen lisää. Yhdellä kertarykäisyllä ei elämässä yleensäkään asiat helpotu, luulisi sinun oppineen sen jo avioerostasi, että ei se taivas sillä auennut.

Vierailija
25/26 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsiraukkaa..Jos tiesit, että olet introvertti ja tarvitset paljon omaa aikaa, niin miksi teit lapsen? En nyt lähtisi sinua haukkumaan, teet sitä varmaan ihan tarpeeksi itse, mutta ihmettelen vaan, miksi nykyään vielä, kun lapsenteko ei ole mikään pakollinen homma, löytyy paljon niitä lapsia, joita kukaan ei halua ja joiden kanssa kukaan ei halua olla...se on hirveän surullista...

Vierailija
26/26 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ei ole pakollista, mutta aborttia minusta ei ollut tekemään. Päättele siitä loput.

ap