Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle selvisi äsken että miehelläni on suhde 19-vuotiaaseen

Vierailija
04.07.2014 |

teinityttöön. Mies on yli 40. Tyttö ei ole edes kaunis, näin sen kuvan. Mies on sanonut olevansa masentunut ja haluavansa olla rauhassa (mökillä) ja on pannut sitä pimua silloin. Hänellä ollut myös työmatkoja, joilla se teini on olut mukana. Matkan varrella olevasta kaupungista on varattu hotelli. Mies on vienyt lapset nukkumaan samaan sänkyyn, samoihin lakanoihin sen pikkupillun jälkeen. Meillä on ollut koko ajan ihanaa seksiä niin paljon kuin mies on halunnut. Mun pitää nyt mennä varmaan testeihinkin. Mä olen ihan sekaisin. Tuntuu tyhjältä. Itkettää. Oksensin äsken. En ole nukkunut minuuttiakaan koko yönä. Mitä mä nyt teen? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:51"]

Hitto soikoon kateellinen olen miehelle, kuinkahan onnistui noin nuoren iskemään vielä tuossa iässä, itse en saanut nelikymppisenä 27 vuotiasta naista nuorempaa ..  :(  .

[/quote]

Nuoret naiset on helppo puhua ympäri ja jotkut on äärettömän sinisilmäisiä. Tiesiköhän kakkonen että mies on naimisissa oleva perheenisä?

Tsemppiä ap :(

Vierailija
2/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotko mua rumaksi!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vienyt sitä ravintolaan syömäänkin. Mä rakastan sitä miestä niin paljon. Mitä mulle nyt tapahtuu?

Vierailija
4/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tämäylipäätänsä on totta, niin jätät sen. Eihän tuossa muuta voi. :(

Otan osaa!

Vierailija
5/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 09:08"]

Se on vienyt sitä ravintolaan syömäänkin. Mä rakastan sitä miestä niin paljon. Mitä mulle nyt tapahtuu?

[/quote]

Ei voi tietää, riippuu sun kunnosta käsitellä asiaa...

Vierailija
6/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait tietää?

Vierailija
7/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Jotenkin pelkään että itelleni sattuu joskus samalla tavalla. Ootko töissä? Onko lapsia? Nyt hoidat ensin nuo ja sitten loppuajan voit itkeä. Haet vaikka tabuja lääkäriltä jaksamiseen. Syöt niitä niin paljon kun tarvii että jaksat hoitaa kodin ja työt. Otat eron, ei voi muuta.

Vierailija
8/8 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto soikoon kateellinen olen miehelle, kuinkahan onnistui noin nuoren iskemään vielä tuossa iässä, itse en saanut nelikymppisenä 27 vuotiasta naista nuorempaa ..  :(  .