Se mitä toinen ei tiedä, ei satuta
Näin sanovat monet salassa pettävät. Sama perustelu pätee varmaankin myös sammuneiden naisten kanssa harjoitettuun seksiin, sillä eiväthän naiset herättyään tiedä, mitä on tapahtunut?
Kommentit (12)
Jossain vaiheessa, ehkä vuosien päästä. Salaisuus tulee julki ja silloin räjähtää.
Sitten kun ja jos se jättämättä kerrottu juttu paljastuu, niin sit se vasta satuttaakin.
Joo ja epäilys vasta rikkoo ja satuttaakin. On vaan se tunne, että kaikki ei ole hyvin, mutta toinen pitää itsekkäästi tiedon itsellään...
Pettäjille on sama millä tekosyyllä sen tekevät, ei tämän tarvitse olla se ainoa.
Mä tiedän. Mulle selvisi pari tuntia sitten. Mitä mulle nyt tapahtuu?
Mieluummin sanoisi heti, että pettää kuin tekisi sitä pitkään selkäni takana niin, että minua säälitään salaa
Yli kolmikymppisen suhde 13-vuotiaan tytön kanssa on okei eikä satuta, niin kauan kuin kukaan ei saa tietää. Näinhän se menee.
Kaikki käy kunhan ei jää kiinni. Kiinni jäädessä kannattaa suuttua toiselle, syyllistää tämä ja tekeytyä itse uhriksi.
Jos pettää pitää(ja ainahan sitä pitää;mieli vaan tekee)niin se kannattaa tosiaan suunnitella hyvin tarkkaan ja huolella.Niin ettei pienintäkään kiinnijäämisen mahdollisuutta ole.Ainakin jos haluaa pitää vakisuhteestaan kiinni.
Mun salarakkaan mies on niin onneton tapaus, että pidetään salassa kunnes saadaan lakaistua pois nurkista (avioeropaperit sisällä). Pelkkä lopullinen avioero sille tulee olemaan jo maailmanloppu, joten jos saisi tietää salasuhteesta (kestänyt yli vuoden) niin varmaan niittaisi itsensä :( Siksi se mitä toinen ei tiedä on parempi vaihtoehto!
Itse ajattelen omien kokemusten perusteella siten, että kyllä se totuus jossain näkyy. Se tihkuu toisen käytöksestä. Oma mieheni oli minulle vihaisena, äkäisenä ja todella mustasukkaisena, kun itse oli pettänyt. Eikä minulla ollut hajuakaan miksi niin käyttäytyi. Että jos salaisuutta kantava voi olla ihan normaalina, niin fine, senkun tekee mitä lystää, mutta toiselle ihmiselle omia paskojaan ei saa kaataa. Siksi olen sitä mieltä, että kyllä sekin voi satuttaa mitä toinen ei tiedä, tää toinen vaan ei tiedä mikä on, kun sattuu.
Ja ihan semmoinen perusjuttu kaikille: kyse on siitä, millainen ihminen haluat olla? Sinä siinä omassa päässäsi, kehossasi elät. Kaikki salaisuudet on sielun myrkkyä ja ne tekee kuiluja toisten väliin. Et voi olla todella lähellä toista jos et pysty olemaan rehellinen.
Pettäminen (sivusuhde ainakin) jää harvoin puolisolta huomaamatta. Ei paljon tollaset tekosyyt ja selittelyt auta.