Tykkääkö joku aamuradioiden lätinästä
Kauheaa kuunnella kun "pohdiskelevat" milloin mitäkin niissä. Ei radiojuontajilla ennen ollut mitään filosofisia tavoitteita, kunhan viihdyttivät!
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:34"]SuomiPoP - Aamulypsy!! :D
Loistava!
[/quote]
Oon taas tällä viikolla nauranu vatsa kipeänä esim. niille niiden riparijutuille :D
Tottakai kuuntelen sen mitä töitä tehdessä piuhat korvissa pystyn. Puheohjelmia en halua kuunnella kun en ole radion ääressä kuitenkaan ihan tauotta, joten kevyt sekalainen jutustelu ja musiikki sopivat paremmin. Mitään soittolistoja minulla ei ole aikaa alkaa tekemään, myöskään mielenkiintoa ei riitä Soittolistat ovat lähinnä jonkun työttömän ja perheettömän juttu.
Mä tykkään kuunnella juontajien juttuja, jos vaan ne on tarpeeksi hyviä. Radio Rockin Moisio&Heikelä ovat loistavia!
YleX Aamu eikä tarvii kuunnella kaupallisia mainoksia. Tykkään, tyypit on hyviä. Ei autossa töihin ajaessa aina jaksa kuunnella tikultakaan musiikkia, kun ei ikinä muista vaihtaa sinne musiikkia ja ne samat kappaleet on kuunnella x 100.
NRJ, Renne ja Tero :)
Kohta taas kuuntelemaan päivän moukka kysymys :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:34"]
SuomiPoP - Aamulypsy!! :D
Loistava!
[/quote]Kaikista pahin. Jaajon tpahatumat on kopioitu suoraan sata vuotta vanhoista vitseistä ja sitä Annin hihitystä ei jaksa kuunnella vähääkään.
Aallon aamu on aamuohjelmista ehdottomasti paras.
Meidän armas kiistan aihe kotoan. Miestä ärsyttää aamuohjelmat ja niiden keksityt jutut, ja minusta, sekä teinistä ne ovat mukavia. Voicen viiden sekan kilpailun tunnari jaksaa hymyilyttää niinäkin aamuina, kun palo pinna ja paahtoleivät ja sekä äiti, että teini ovat angstin vallassa.
Enbushke, Linnanahde ja Kuukka pahimmat. Ja Raaska.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:24"]Saisivat mun puolesta olla puhumatta laisinkaan, korkeintaan kertoa biisien nimet ja päivän sään musiikin välissä.
[/quote]
Amen tälle.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 07:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:24"]Saisivat mun puolesta olla puhumatta laisinkaan, korkeintaan kertoa biisien nimet ja päivän sään musiikin välissä.
[/quote] Onhan niitä sellaisiakin kanavia, missä ei puhuta. Teineillekin.
Amen tälle.
[/quote]
Radio Rock on paras. Mielenkiintoiset vieraat ja jutut.
n.47v.
Ois kyllä kauheeta, jos pitäisi heti herättyään alkaa jotain filosofisia pohdintoja miettimään.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 07:30"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:34"]
SuomiPoP - Aamulypsy!! :D
Loistava!
[/quote]Kaikista pahin. Jaajon tpahatumat on kopioitu suoraan sata vuotta vanhoista vitseistä ja sitä Annin hihitystä ei jaksa kuunnella vähääkään.
Aallon aamu on aamuohjelmista ehdottomasti paras.
[/quote]
Oon monesti miettinyt, onko ne Jaajon jutut totta. On niin uskomattomia. Toisaalta tyhmää, jos kertoo fiktiota totena...Perälän fiktiot nyt tunnistaa, kun ei edes yritä kertoa totena
Tykkään ainoastaan YleX:n Ilestä ja Matista! <3
Mukavan rauhallista juttelua, joka ei perustu vittuiluun ja ilkeilyyn, vaan pysyy hyvässä maussa. Lisäksi heillä on asiaa eivätkä taivastele teennäisellä äänellä ihan arkipäiväisiä kohtaamisia aamun metrossa. Eivät TEKONAURA!!!
Tykkään Ylex-aamusta, mutta monista muista en. Aamuradioissakin on eroja.
YleX on mulla aina töissä päällä, en halua kuunnella kaupallisia mainoksia. Ile ja Matti on OK. Päivällä sitten tulee välillä nuorilta juontajilta lapsellista ja asenteellistakin juttua, jota ei niinkään jaksa.